Nie dwa lata gwarancji tylko 2 lata rękojmi. Gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym producenta i xakby Xiaomi, czy inny producent, chciało to w polskiej dystrybucji mogliby dać miesiąc. Dwuletnia rękojmia dotyczy sprzedawcy, a Skoro Gearbest jest w Chinach to może robić co chce
Gwarancję - głównie chodzi mi o uznanie zaróżowienia ekranu, którego nawet Samsung nie chciał z początku uznawać za wadę. Wypalanie z kolei pojawia się po kilku miesiącach, a z tego co pamiętam to większość sklepów w Chinach oferuje roczne gwarancje. Tu z kolei pytanie co będą wsadzać w ramach naprawy? W Samsungu do ekranu dodają nową baterię i tylną pokrywę, a do tego wykonywany jest test szczelności. Wysłane z Galaxy S8
Amoled od Samsung - po historiach w S8 (wypalanie, różowa biel, koszt wymiany w serwisie 1150 zł) współczuję tym, którzy kupią Mi8 w Chinach. Wysłane z Galaxy S8
Na globalu 9.2.1 w Virgin też miałem problem Z lokalizacją. Wróciłem na xiaomi.eu 7.11.16 (ostatni soft na te telefon) i pogoda znów działa prawidłowo. Wysłane z Galaxy S8
Tak mi się wydawało, że stabilne dla Miui9 będą wychodzić. Ale to raczej ostatnia aktualizacja, bo jak wiadomo, Virgo 10 nie dostanie. Ja zostaję na 7.11.16 - jako daily mam S8, Mi Note jako służbowy do Outlooka i dzwonienia.
Tyle poprawek w to nie ma między dwoma wydaniami stable [emoji23] Niestety, raczej nie będzie mi dane skosztować Mokee, Virgo pójdzie na służbowy, a prywatnie czekam na S8 Edge.
Sorki za offtop, ale Starmix to poziom szarego Karchera z serii Profi, żółty Karcher to typowy DIY.
Pytanko odnośnie bocznej szczoteczki - polecacie dłuższą wersję? V1 zostawia troszkę brudu w kątach i ciekawi mnie czy dłuższa szczoteczka rozwiąże tę kwestię.