Z racji różnych opinii o sklepie postaram się opisać proces reklamacji w sklepie.
Otóż zamówiłem Redmi 3 własnie w xiaomi.com.pl, wysyłka szybka, z tym nie było problemów.
Jednak telefon przyszedł uszkodzony, przy pierwszym uruchomieniu nie działał ekran dotykowy a później wpadł w bootloop po restarcie.
Próbowałem kontaktu ze sklepem, niestety bez skutku. Telefon kontaktowy podany na samej górze strony albo jest zajęty albo nie odpowiada więc tutaj nie ma sensu nawet próbować kontaktu.
Na maile z pytaniami też brak odpowiedzi więc w związku z tym odesłałem telefon wraz z formularzem reklamacji, dodatkowo tego samego dnia opisałem ponownie sytuacje mailowo na co już otrzymałem odpowiedź, że zobaczą jak telefon dojdzie. Po 5 dniach zapytałem się o stan reklamacji, na co dostałem odpowiedź, że jest realizowana przez serwis.
Po 9 dniach roboczych otrzymałem przesyłkę z nowym telefonem z domyślnie wgranym Xiaomi.eu, a na formularzu informację "wymiana".
Ogólnie oceniam sam proces na dobry. Podejrzewam, że ze względu na ilość zamówień i zapytań sklep odpowiada tylko na formalne złożenie reklamacji lub samo kupno. Resztę pytań olewają.
Uszkodzony telefon to dzieło przypadku więc nie będę źle oceniał tego sklepu. Również sam proces reklamacji był dość szybki.
Jedynie ten słabszy kontakt ze sprzedawcą to minus, ale tak jak wspomniałem może być to spowodowane nawałem roboty (bądźmy też ludźmi, też nie lubię jak mam zajob w pracy).
Mam nadzieję, że moja opinia będzie pomocna w wyborze sklepu gdy ktoś będzie chciał kupić u nich telefon.
PS. Wraz z odesłaniem telefonu wysłałem równiez przejściówkę us-eu do gniazdka. W nowym telefonie już tego nie było. Ale to drobiazg ;p 1zl na aledrogo.