Skocz do zawartości

dprx

Użytkownicy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe

  • Smartfon
    Redmi 3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dprx

Mitu

Mitu (1/14)

2

Reputacja

  1. Ja mam tylko folie na wyświetlaczu i w sumie nie widać śladów użytkowania. Na początku miałem oryginalną z Xiaomi, jednak jakościowo była bardzo słaba, dlatego zakupiłem matową na allegro (i jestem zadowolony). Czasem na łączeniu plastiku z metalem lubi zbierać się brud. Dodatkowo korzystam z takiego chwytaka na telefon w aucie: Po pierwszej dłuższej trasie zauważyłem, że aluminium się odgięło na jakieś 1-2 mm, tak, że minimalnie odstawało. Podczas kolejnej trasy telefon chwyciłem tym chwytakiem w miejscu gdzie aluminium odchodziło i wszystko wróciło do normy;p
  2. Ja mam pytanie bo nie jestem do końca pewny procesu. Obecnie posiadam rom na zablokowany bootloader z językiem Polskim. Aby móc odblokować bootloader muszę wgrać przez miflash rom stable? Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
  3. Tak, to normalne. Pewnie ma to związek z szybkim ładowaniem. U mnie ładowarka jest ciepła do 60% baterii. W późniejszym ładowaniu jest już spoko. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
  4. Jedno pytanie osoby która od niedawna ma xiaomi. Mam wgrany rom na zablokowany bootloader xiaomi.eu, czy jest na tym możliwa aktualizacja romu poprzez archiwum zip? Np. ten link: https://www.androidfilehost.com/?fid=24459283995307076
  5. Cześć, Korzystam z domyślnej aplikacji do obsługi poczty w Xiaomi.eu. Jednak często za pierwszym razem nie widzę zawartości maila a jedynie pierwsze parę px tekstu. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Poniżej załączam zrzut ekranu. Z góry dziękuję za pomoc. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
  6. Ok, proces reklamacji opisany w wątku o sklepie: Ogólnie spoko Nie było problemów.
  7. Z racji różnych opinii o sklepie postaram się opisać proces reklamacji w sklepie. Otóż zamówiłem Redmi 3 własnie w xiaomi.com.pl, wysyłka szybka, z tym nie było problemów. Jednak telefon przyszedł uszkodzony, przy pierwszym uruchomieniu nie działał ekran dotykowy a później wpadł w bootloop po restarcie. Próbowałem kontaktu ze sklepem, niestety bez skutku. Telefon kontaktowy podany na samej górze strony albo jest zajęty albo nie odpowiada więc tutaj nie ma sensu nawet próbować kontaktu. Na maile z pytaniami też brak odpowiedzi więc w związku z tym odesłałem telefon wraz z formularzem reklamacji, dodatkowo tego samego dnia opisałem ponownie sytuacje mailowo na co już otrzymałem odpowiedź, że zobaczą jak telefon dojdzie. Po 5 dniach zapytałem się o stan reklamacji, na co dostałem odpowiedź, że jest realizowana przez serwis. Po 9 dniach roboczych otrzymałem przesyłkę z nowym telefonem z domyślnie wgranym Xiaomi.eu, a na formularzu informację "wymiana". Ogólnie oceniam sam proces na dobry. Podejrzewam, że ze względu na ilość zamówień i zapytań sklep odpowiada tylko na formalne złożenie reklamacji lub samo kupno. Resztę pytań olewają. Uszkodzony telefon to dzieło przypadku więc nie będę źle oceniał tego sklepu. Również sam proces reklamacji był dość szybki. Jedynie ten słabszy kontakt ze sprzedawcą to minus, ale tak jak wspomniałem może być to spowodowane nawałem roboty (bądźmy też ludźmi, też nie lubię jak mam zajob w pracy). Mam nadzieję, że moja opinia będzie pomocna w wyborze sklepu gdy ktoś będzie chciał kupić u nich telefon. PS. Wraz z odesłaniem telefonu wysłałem równiez przejściówkę us-eu do gniazdka. W nowym telefonie już tego nie było. Ale to drobiazg ;p 1zl na aledrogo.
  8. Spróbuj nacisnąć VOL+ i VOL- podczas bootloopa i trzymać aż ekran zrobi się czarny.
  9. Telefon był od początku uszkodzony. Innej możliwości nie widzę. Wielokrotnie dokonywałem pierwszych uruchomień telefonu. Po pierwszym załączeniu jedynie ekran dotykowy nie reagował na nic, 3 klawisze boczne działały, po umieszczeniu karty sim telefon złapał sieć ale co z tego jak nie mogłem nawet wybrać języka, po odczekaniu 30 minut dalej nic. Z racji, że telefon nie ma wyjmowalnej baterii restart urządzenia wykonuje się poprzez przytrzymanie przycisku power (wyczytałem na angielskim forum). Po tym zabiegu telefon wpadł w bootloop. Wysłałem do sprzedawcy zapytanie czy spróbować mu wgrać od nowa oprogramowanie ale z powodu braku odpowiedzi telefon odesłałem z powodem reklamacji. Poinformowałem również ich mailowo na co otrzymałem odpowiedź, że zobaczą jak telefon przyjdzie. Możliwe, że z racji dużego ruchu mają taką zasadę, że odpisują jedynie na zapytania po kupnie albo na formalne złożenie reklamacji. Wszelkie pytania ignorują etc. No nie wiem, zobaczymy. Postaram się opisać wszystko później w tym wątku.
  10. Tak, podejrzewam, że wgranie oryginalnego roma załatwi sprawę, jedynie czekam na kontakt ze sprzedawcą aby nie stracić gwarancji w razie w.. Poradnik już czytałem, ale i tak dziękuję za podanie linka
  11. Witam, mam ciekawy problem. Zakupiłem redmi 3 w sklepie xiaomi.com.pl, przyszedł bardzo szybko, na razie do sklepu zastrzeżeń nie mam. Jednak podczas pierwszego uruchomienia pojawił się wybór języka (2 chińskie i angielski), nie działał jedynie ekran dotykowy. Spróbowałem zrestartować telefon, a ten wpadł w bootloop. Jedyna możliwość to uruchomienie teraz fastboot, nic innego nie działa. Sprawę zgłosiłem sprzedawcy i czekam na odpowiedź , jednak ciekawi mnie to czy to wina sprzętowa czy wina orpogramowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...