Smigoll Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 (( Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
n9sgroup Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 (( Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Tez mam to samo ciekawe czy odblokuja :-\ Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smigoll Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Coś czuję że nie 😩 Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpolin Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 Hi Sir/Madam, Thank you for your support and attention towards XiaoMi. We appreciate your interest toward our product. We have recorded your information already. So please have patience to wait. We will back to you once there is any information available related to your case. Sorry for the inconvenience caused to you. Please understand. We appreciate your understanding and cooperation. If you have any further question, please feel free to contact us. May you experience a lifetime of love, happiness and joy! Best regards, Bob XiaoMi European Customer Service Center Website: http://www.mi.com/en/store/ E-mail: [email protected] “Always believe that something wonderful is about to happen”. Niby mają zobaczyć jeszcze raz zobaczymy Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukid1 Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 (edited) Mail wysłany przed chwilą. Zobaczymy w jakim czasie wszystko będzie załatwione Albo raczej, czy i cokolwiek :/ ok, po 4 godzinach dostałem taką sama odpowiedź jak wyżej... ajaj nie dobrze ;/ mam wgrane miui polska wersja dla zablokowanego bootloadera ale wolałbym jednak tą na odblokowany i nie musiec za każdym razem używać flashtoola ;/ Zobaczymy czy cos z tym zrobią. Edited February 17, 2016 by kukid1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GromZNieba Posted February 18, 2016 Share Posted February 18, 2016 Siema. Dostałem odmowę i wysłałem maila. Dostałem taką odpowiedź: "Hi Sir/Madam, Thank you for your support and attention towards XiaoMi. Please kindly note that our relevant department is in charge of the bootloader unlock issue instead of us. Please kindly confirm to us whether you have already submit the application to unlock bootloader on this website: http://www.miui.com/unlock Please kindly understand that unlock bootloader may bring some risks to the phone system security, so our relevant department will examine every application quite strictly. We're trying to provide a safer using environment for the users, sincerely hope you could understand. We feel sorry if your request has been rejected, please kindly note that you can increase the activities with Mi Cloud, MIUI forum, etc, in order to increase the possibility of getting permission to unlock bootloader next time. Kindly understand that you can apply to unlock the bootloader again 30 days later. We appreciate your understanding and cooperation. If you have any further question, please feel free to contact us. May you experience a lifetime of love, happiness and joy! Best regards, Emma XiaoMi European Customer Service Center Website: http://www.mi.com/en/store/ E-mail: [email protected] “Always believe that something wonderful is about to happen”. I co teraz? Mam czekać 30 dni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaelwaut Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Czy ten sposób jeszcze działa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orsov Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Witam, wczoraj wysłałem do nich maila, a dzisiaj z samego rana otrzymałem odpowiedz " Hi Sir/Madam, Thank you for your support and attention towards XiaoMi. We appreciate your interest toward our products. We have recorded your information already. Sorry for the inconvenience caused to you. Please understand. We appreciate your understanding and cooperation. If you have any further question, please feel free to contact us. May you experience a lifetime of love, happiness and joy! Best regards, Bob XiaoMi European Customer Service Center Website: http://www.mi.com/en/store/ E-mail: [email protected] “Always believe that something wonderful is about to happen”. " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek?Smieszek Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 Wygląda na t że w 24godziny nie ma szans na odblokowanie, kolejnych parę tygodni oczekiwania . Link to comment Share on other sites More sharing options...
plzws Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Dnia 6.05.2016 o 17:33, Leszek?Smieszek napisał: Wygląda na t że w 24godziny nie ma szans na odblokowanie, kolejnych parę tygodni oczekiwania . Ponieważ nie chciało mi się pisać niewiadomo jakich maili napisałem po odrzuceniu wniosku następującą rzecz. f*ck You Guys, it's my last Mi Phone Ever. Na drugi dzień miałem SMS z kodem do odblokowania. Pozdrawiam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek?Smieszek Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 3 hours ago, plzws said: Ponieważ nie chciało mi się pisać niewiadomo jakich maili napisałem po odrzuceniu wniosku następującą rzecz. f*ck You Guys, it's my last Mi Phone Ever. Na drugi dzień miałem SMS z kodem do odblokowania. Pozdrawiam Sprawdzę czy to coś pomoże, 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomrom1985 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Witam. Prośba o pomoc. Wysłałem zgłoszenie w sprawie odblokowania BL. Otrzymałem zgodę i podłaczyłem telefon. Wszystko poszło gładko. Postanowiłem wgrać TWRP. NIby pokazuje, że wgrało, ale jak chcę wejść do recovery to mam obrazek telefonu i podłaczania pod usb więc chyba BL nie odblokowany. Wgrałem od podstaw oficjalny chiński ROM i to samo, wysłałem kolejne zgloszenie (z innego konta) o odblokowanie BL. Otrzymałem zgodę. Jak chcę odblokować to na 50% pokazuje się , że telefon nie wymaga odblokowania. Sam już nie wiem co mam zrobić. Oczywiście w telefonie usunąłem stare konto MI i zalogowałem się na nowe. Brak TWRP - muszę nadal męczyć się z ichniejszym ROMem Link to comment Share on other sites More sharing options...
situ Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Kabelek z telefonem pokazuje nawet gdy masz odblokowany bootloader ,a nie masz wgranego recovery. Spróbuj wgrać recovery apk Flashify. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomrom1985 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Dziękuję.Udało mi się wgrać jakieś twrp aqua, ale całe jest po chińsku. Szukam czegoś "normalnego". Sprawdzałem też gemini, ale potem telefon nie chciał sie odpalić i musiałem uruchomić miflasha. Jakie twrp mogę wrzucić, aby zainstalować Polski soft? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wtbn Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Moja rada - jak nie wiesz KOMPLETNIE co robisz, nie baw się w wgrywanie romów bo sobie uszkodzisz telefon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba1552 Posted June 18, 2016 Share Posted June 18, 2016 Nie bawcie się w pisanie maili, zrobcie tylko ochrone na 100 % mozna troche popisac na forum i po dwoch dniach rano sms obudzil mnie,ze mam zgode. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepepl Posted June 18, 2016 Share Posted June 18, 2016 Jako nowy user wypada się przywitać...Stałem się posiadaczem MI5, napisałem maila i oto dziś rano otrzymalem taka odpowiedz:\ Dear Sir/Madam, Thank you for your support and attention towards XiaoMi. Please kindly note that our relevant department is in charge of the bootloader unlock issue instead of us.Please kindly understand that unlock bootloader may bring some risks to the phone system security,so our relevant department will examine every application quite strictly.We're trying to provide a safer using environment for the users, sincerely hope you could understand.We feel sorry that your request has been rejected, please kindly note that you can increase the activities with Mi Cloud, MIUI forum, etc,in order to increase the possibility of getting permission to unlock bootloader next time.Kindly understand that you can apply to unlock the bootloader again 30 days later. We appreciate your understanding and cooperation. If you have any further question, please feel free to contact us. May you experience a lifetime of love, happiness and joy! Best regards, Emma XiaoMi European Customer Service Center Website: http://www.mi.com/en/store/ E-mail: [email protected] “Always believe that something wonderful is about to happen”. Jakies rady co dalej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
edi_pat Posted February 18, 2017 Share Posted February 18, 2017 ja niedawno otrzymałem sms od xiaomi zgode na odblokowanie próbowałem to zrobić pod W7, niestety coś mi blokowało i program nie widział telefonu, dzisiaj uruchomiłem to pod XP i zgoda została cofnięta ,zostałem przekierowany do ponownego zarejestrowania się , pisało żebym brał aktywny udział na forum , nie wie któs laczego tak postąpili ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premeryt Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 16 godzin temu, edi_pat napisał: ja niedawno otrzymałem sms od xiaomi zgode na odblokowanie próbowałem to zrobić pod W7, niestety coś mi blokowało i program nie widział telefonu, dzisiaj uruchomiłem to pod XP i zgoda została cofnięta ,zostałem przekierowany do ponownego zarejestrowania się , pisało żebym brał aktywny udział na forum , nie wie ktoś dlaczego tak postąpili ? O piątku jest totalna kaszana. Wielu użyszkodników phonów xiaomi dostało zgodę i po kilku dniach im ją cofnięto! Użyj systemu 64 bit W10, na W7 i XP raczej nie idzie. Szczegóły masz na forum http://en.miui.com/thread-510085-1-1.html There's one major issue or bug happened today. I am sure many of you have received approval SMS saying that you have been granted permission to unlock the device but got rejected and device not supported error in Mi Unlocking Tool. Upon checking I found out that applicants from MIUI Global Forum and MIUI China Forum are facing this situation. We are unsure what is the main cause of this bug and we'll consult admin regarding this issue when they're back to work on Monday. If you are facing the problem i mentioned, please do reapply again on the unlocking page. State the real reason you want to unlock without any copy paste. For those who got rejected and there's no reapply option shown on the webpage,please post a thread here and provide complete information (required): Mi Account UID: (https://account.xiaomi.com/) MIUI version: Your device: Screenshot of the unlocking page status (http://en.miui.com/unlock/) Days after application: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ogal Posted May 6, 2017 Share Posted May 6, 2017 Dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjJoz43 Posted October 4, 2023 Share Posted October 4, 2023 Witam. Udało mi się zflashować telefon do najnowszego oprogramowania 😎 z opcją ponownego zablokowania bootloadera. Czytałem w necie, że odblokowany bootloader nie ma płatnosci NFC itp. Teraz pytanie: By móc znowu sobie zaaktualizować miui, to znowu muszę odblokować bootloader (wyczyści dane) i flashować ? Zabawa z bootloaderem (wyczyści dane) i flashowaniem oraz kopia zapasowa plików czy plików zajmuje trochę czasu. Chciałem sobie wgrać ręcznie miui 14.0.15.0 (na ten sam) widoczny na obrazku, a wyskakuje to Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjJoz43 Posted October 4, 2023 Share Posted October 4, 2023 Dodam, że telefon kupiony na Allegro i z automatu wgrała się aktualizacja miui 14.0.8.0. A później odblokowałem sobie bootloader i flashing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kacper Skrzypek Posted October 4, 2023 Share Posted October 4, 2023 Jeśli aktualizacja nie przechodzi, to tak, musiałbyś odblokować. Inna rzecz, że może szybciej byłoby po prostu zrobić reset, skoro to ta sama wersja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjJoz43 Posted October 8, 2023 Share Posted October 8, 2023 Witam. Napisałem do nich w sprawie aktualizacji przez ten email : [email protected] i odpisali: Dear Sir/Madam, Hello, Greetings from Xiaomi Customer Support! This is Chris. We at Xiaomi value your trust and we apologize for the inconvenience. Rest assured that we'll assist you on this. The system update (OTA update) or other means require the verification of the reinstallation package to ensure that the package is suitable for this model and official. This error prompt typically occurs when you manually select an installation package, and rarely occurs for OTA upgrades At present the latest MIUI version is released via OTA push. It is not recommended to manually download and install the package. Please have some patience and wait for the new version to be pushed. You can check whether the update is available on your device by going to "Settings" >> "About phone" >> tap MIUI logo to enter system version >> tap "What’s new". We hope the above information can help you. Best Regards Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now