mcichy10 Posted February 29 Posted February 29 Hej. To już drugi raz, gdy mam problem z synchronizacja rejestru połączeń z chmurą. Wszystkie inne dane synchronizują się (sms, notatki itd.). Obecnie problem.wystepuje na Redmi Note 13 Pro 5G na HyperOS od xiaomi.eu, ale to samo było na MIUI. Identyczny problem problem występował na POCO X5 Pro 5G, którym również był wgrany MIUI od xiaomi.eu. Na obu telefonach problem nie występuje, gdy jest na nim oryginalny ROM Global EEA. Na załączonej grafice widać komunikat, który wyświetla sie się wciąż przy próbie synchronizacji. Kartę SIM mam obecnie w gnieździe nr 2, ale w gnieździe 1 problem występował tak samo. Próbowałem zmieniać język na angielski (w starszym telefonie RN2, RN4, RN7 to pomagało, gdy był problem z rejestracją karty SIM).
Kacper Skrzypek Posted February 29 Posted February 29 Wykonaj log z próby synchronizacji i wyślij mi go w wiadomosci prywatnej. https://xiaomi.eu/community/threads/guide-logging-with-adb-logcat.63684/
mcichy10 Posted April 16 Author Posted April 16 Mała aktualizacja. Od ostatniego czasu po prostu zapomniałem o temacie..przestałem się przejmować i kopie zapasową robiłem na własną rękę. Dziś sprawdziłem jak się sprawy mają i okazuje się, że rejestr połączeń się synchronizuje bez problemu. W chmurze cały rejestr połączeń jest aktualny. Problem się sam "naprawił" i nie znam przyczyny tego.
markof75 Posted September 11 Posted September 11 Witam, ten sam problem z trzema różnymi kontami i telefonami. Dwa z hyper os i jeden z miui. Ogólnie to nic sie nie synchronizuje. Resetowanie sieci nie pomaga. Ktoś coś doradzi?
Master Posted September 11 Posted September 11 sprawdziłem u siebie na ostatniej stable i też chyba jest z tym problem ... dawno już tam nie zaglądałem ... chyba na ostatnich betach było ok - ale głowy za to nie dam 🙃co ciekawe wygląda że ustawienia wifi przechodzą za to wisi na kalendarzu (w którym nic w sumie nie mam ... reszta spróbuj ponownie ...)
markof75 Posted September 11 Posted September 11 (edited) Tak, stoi na kalendarzu. Co dziwne na moim koncie synchronizuje się poprawnie. Pozostałe 3 konta rodzinki i tam jest problem. W statusie usługi na i.mi.com mam tak jak na zdjeciu na kontach rodzinki a na swoim mam wszystko na zielono. Edited September 11 by markof75
Master Posted September 11 Posted September 11 (edited) w ogóle jakieś dziwne problemy są z połączeniem z serwerem ... wlazłem tam do chmury żeby trochę śmieci powywalać i nawet z tym jest problem ... na wszelki wypadek rozlaczylem VPN ale nic to nie dalo też wywaliłem tryb volte i vowifi - ale to samo jest tak przy transmisji mobilnej jak i wifi ... co ciekawe raz jak tam wlazłem w tą chmurę z poziomu ustawień to było pokazane na górze ile jest miejsca - ale potem już ta informacja się nie pokazywała ... może to jakieś chwilowe problemy po stronie Xiaomi? a na to już nie mamy za bardzo wpływu ... 🙃 ps. na tyle na ile zauważyłem to te problemy z serwerem są też po wejściu do ustawień konta i chmury przez przeglądarkę internetową ... Edited September 11 by Master
markof75 Posted September 11 Posted September 11 (edited) Godzinę temu, Master napisał(a): ps. na tyle na ile zauważyłem to te problemy z serwerem są też po wejściu do ustawień konta i chmury przez przeglądarkę internetową ... Z tego co pokazuje w statusie usługi, przynajmniej na kontach u mojej rodzinki, to taka sytuacja jest od 31.07.2023!? niby dla wszystkich urzytkowników. Masz rację, z ilością miejsca u mnie pokazuje zajęte wolne miejsce, natomiast na pozostałych trzech kontach tego nie ma. W logu z jednego konta na telefonie, nie mojego, można wyczytać że brak wolnego miejsca w chmurze, Jeżeli nawet to jak zwolnić to miejsce? Edited September 11 by markof75
Master Posted September 11 Posted September 11 (edited) u mnie też chyba przy nagraniach pokazywało przez chwilę że brak miejsca ale to lipa bo tych nagrań mam mało i też jak prze chwilę pokazało ilość miejsca to tam było chyba 2/3 wolne ... tam jak pamiętam to jest jakiś plik o dość sporym rozmiarze - u siebie to skasowałem z chmury bo był dla starego telefonu ... a zostawiłem tylko ten dla aktualnego - one zajmowały chyba coś kilka giga - tak z pamięci pisze ... możliwe że to były zdjęcia które już nie są synchronizowane - teraz jest osobny dostęp do kategorii typu wiadomości połączenia czy nagrania ... jeśli chodzi o nagrania to można kasować pojedyncze pliki albo od razu wszystkie - właśnie niedawno próbowałem ale jest jakiś błąd cały czas ... w sumie z naszego poziomu to chyba nic się z tym nie zrobi ... 🙃 spróbuję jeszcze jutro czy pojutrze i zobaczę co będzie ... co ciekawe u mnie pokazuje przy niektórych pozycjach, że synchronizacja była np. 9 września - więc wtedy to chyba działo ... a na pewno działała kilka miesięcy temu bo specjalnie sprawdzałem i szło wszystko bez problemu ... więc na pewno nie od zeszłego roku 🙃 w chmurze mam np. nagranie rozmowy z chyba przedwczoraj - pierwsze od góry ... Edited September 11 by Master
Kacper Skrzypek Posted September 12 Posted September 12 U mnie synchronizacja działała i działa nadal normalnie.
Master Posted September 12 Posted September 12 (edited) no ja przed chwilą spróbowałem i dalej to samo ... tyle że teraz jeszcze jest informacja o braku miejsca w przypadku dyktafonu ... 🙃 co ciekawe tak patrzę na zrzut ekranu u pana Kacpra - u mnie pozycji galeria w ogóle nie ma ... Edited September 12 by Master
Kacper Skrzypek Posted September 12 Posted September 12 Nie wiem czy te problemy nie zależą też od wieku konta. Moje konto jest z końcówki 2016, jeszcze przed RODO. Stąd też i widoczność Galerii.
markof75 Posted September 12 Posted September 12 8 godzin temu, Kacper Skrzypek napisał(a): Nie wiem czy te problemy nie zależą też od wieku konta. Moje konto jest z końcówki 2016, jeszcze przed RODO. Stąd też i widoczność Galerii. Nie sądzę. Ja założyłem konto już po wejściu RODO i na moim koncie wszystko się synchronizuje. Natomiast problem jest z pozostałymi trzema kontami załozonymi w 2021. Do tej pory wszystko działało jak należy.
Master Posted September 12 Posted September 12 no ciekawa ta sytuacja ... co by nie mówić ... ja też konto zakładałem z 3.5 roku temu jak robiłem unlocka na mi 11 ... tu zastanawiające jest to że są te komunikaty o problemach. serwerem ... bo jak pisałem problem też występuje bezpośrednio u nich na stronie ... np nie laduja się jakieś miniaturki - jakieś takie dziwne objawy 🙃 a może część chmur i kont jest na innym serwerze i tylko z nim jest problem? to by wyjaśniało czemu niektóre osoby nie mają problemów a inne a i owszem ...
Netoper Posted September 13 Posted September 13 Podobna sytuacja jak było swego czasu z MiFit i danymi ze smartwatch'y, część ludzi informowała że padła synchronizacja z chmurą a u innych działało. Po kilku(nastu) dniach Xiaomi naprawiło.Wysłane z mojego 23049PCD8G przy użyciu Tapatalka
Master Posted September 17 Posted September 17 (edited) u mnie jest dalej problem ... te same komunikaty - ale jako ciekawostka - pojawiła się informacja o zajętym miejscu - jak widać wolnego nie brakuje ... a jeszcze całkiem niedawno przy dyktafonie był komunikat o jego braku 🙃 zobaczymy jak temat się rozwinie ... no i coś idzie ku lepszemu ... 🙃 update - temat załatwiony 🙃 Edited September 18 by Master
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now