hexi Posted November 16, 2023 Posted November 16, 2023 (edited) Witam, używam xiaomi 13 pro z oprogramowaniem xiaomi eu. Weszła 2 dni temu łatka, dziś wykonałem płatność i za drugim razem znowu powrócił komunikat " urządzenie nie spełnia wymogów bezpieczeństwa " da się jakoś to obejść zanim zostanie to naprawione? Mam na myśli jakimś magiskiem czy czymś, bo do 19 listopada 2 płatności muszę wykonać zbliżeniowo telefonem. Edit: Czy zablokowanie bootloadera do xiaomi 13 pro z oryginalnym romem global czy eu, przywróci mi płatności google pay? Edited November 16, 2023 by hexi
Master Posted November 16, 2023 Posted November 16, 2023 zerknij do działu aktualności ... prawdopodobnie znowu coś google namieszało i ta poprawka z ostatniego rebuildu wersji stabilnych już nie pomaga ... świeży temat ...
hexi Posted November 16, 2023 Author Posted November 16, 2023 @Master ja wiem właśnie czytałem. Ale jak zadałem pytanie, czy da się to jakoś obejść?
Master Posted November 16, 2023 Posted November 16, 2023 ja bym nie radził bawić się blokowaniem bootloadera jeśli masz w telefonie inny system niż oryginalny dla danego modelu ... jest jakaś latka dla magiska też ale czy to aktualna dla tego nowego problemu to wątpię bo trzeba czasu żeby to ogarnąć ... a czy i kiedy będzie znowu rebuild dla Xiaomi eu to może wie to któryś z adminów ... w tej chwili zostaje tylko czekać na rozwój wypadków ... jak dasz radę to ogarnij te płatności inaczej ...
hexi Posted November 16, 2023 Author Posted November 16, 2023 @Master muszę zbliżeniowo telefonem. Nie musi to być google pay ale zbliżeniowo telefonem. Masz jakiś sposób, inną aplikację?
Master Posted November 16, 2023 Posted November 16, 2023 Teraz, hexi napisał(a): @Master muszę zbliżeniowo telefonem. Nie musi to być google pay ale zbliżeniowo telefonem. Masz jakiś sposób, inną aplikację? no a bankowej nie masz żadnej? ja np. sobie na blika przełączyłem ostatnio i nie było problemów ... a nie mam w ogóle tej latki ... bo na najnowsza dev beta nie ma rebuildu romu ... ale apka bankowa (PKO bp) działa bez problemu ...
hexi Posted November 16, 2023 Author Posted November 16, 2023 @Master jestem w BNP i chyba jest blik. Tylko jak nim zapłacić, powiedzieć że nie kartą, tylko blikiem zapłacić i wpisać kod z telefonu na terminalu?
Kacper Skrzypek Posted November 16, 2023 Posted November 16, 2023 Możesz tak, możesz też zobaczyć czy w apce BNP w opcji Blika nie ma też Blika Zbliżeniowego. Po jego aktywowaniu płacisz telefonem tak, jakbyś płacił Google Pay, tylko musisz ustawic apkę banku jako domyślną do płatności.
Master Posted November 16, 2023 Posted November 16, 2023 10 minut temu, hexi napisał(a): @Master jestem w BNP i chyba jest blik. Tylko jak nim zapłacić, powiedzieć że nie kartą, tylko blikiem zapłacić i wpisać kod z telefonu na terminalu? dokladnie tak jak napisal pan Kacper - ja wlasnie takiego sobie ustawilem w apce PKO BP (IKO) i dziala luks - tzn tydzien temu przynajmniej dzialal ... sprawdze w niedziele rano dopiero czy nie ma problemu ... w ustwieniach platnosci zblizeniowych NFC ustaw sobie tylko apke bankowa a nie GP jako domyslna ... i powinno byc wszystko oki ...
hexi Posted November 16, 2023 Author Posted November 16, 2023 Zapytałem się na chacie banku, nie mają Cóż, poczekam może wejdzie jakiś rebuild
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now