piqpoq Opublikowano 8 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2022 (edytowane) Jak w temacie, na ładowarce bezprzewodowej xiaomi w samochodzie ładuje i przestaje, ładuje i przestaje. Kiedyś tak miałem jak się ładowarka zepsuła, ale tym razem nie działa też w domu na innej ładowarce. S9+ działa na obu. Wgrywałem na sucho 13.0.9 i teraz przywróciłem go do fabrycznych ustawień i nadal nic. Ale wynalazłem jakąś starą ładowarkę bez fast charge i ta działa. Już zgłupiałem. Dwie ładowarki na raz padły? Już raz tą xiaomi 20W wymieniałem, trochę droga zabawa jak co 10 miesięcy trzeba kupować nową za 200 zeta... Tylko fascynujące jest to, że S9+ działa na fast charge na wszystkim, wiadomo, że nie tak szybko jak Mi 11 ale jednak. I teraz nie wiem co robić, bo najchętniej to bym stwierdził, że z tym telefonem jest coś nie tak, ale teraz to muszę znaleźć kolejną ładowarkę Xiaomi albo jakąś inną o podobnej mocy, żeby stwierdzić co i jak EDIT: wrzuciłem na miernik USB i wychodzi, że ta trzecia ładowarka też nie ładuje. Wszystkie trzy ładowarki robią pik ładowania na 0,1 sekundy a tak jest 0,15W poboru prądu. Ktoś może podpowiedzieć, telefon mam z x-komu odblokowany bootloader dzięki xiaomi i wgrany xiaomi.eu bez root. W jaki sposób mam go przygotować do oddania na gwarancję? Mam blokować bootloader? Wgrać oficjalny rom jaki był? Edytowane 8 Października 2022 przez piqpoq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 12 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2022 @piqpoq Do serwisu zawsze najlepiej oddać telefon z zablokowanym bootloaderem i oryginalnym softem. Sam bootloader odblokujesz bez ponownego czekania bez problemu. Co do wgrania oficjalnego softu, tu masz poradnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piqpoq Opublikowano 15 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 (edytowane) Miflashem wrzuciłem stary oryginalny soft, ale już nie pamiętam czy blokowałem BL, chyba nie, ale przeleciałem każdy soft od najnowszego i żaden problemu nie naprawił. Spakowałem w poniedziałek do serwisu, wysłali do CCS. Mam nadzieję, że tel wróci w dobrym stanie po tym jak czytam komentarze na temat tego serwisu.. Edytowane 15 Października 2022 przez piqpoq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar22rb Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Nie wróci w dobrym stanie. Czytałeś o tym, że ładowanie bezprzewodowe nie działa poprawnie na tych softach co miałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piqpoq Opublikowano 17 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 Mi działało aż do zeszłego tygodnia. Wróciłem z softem do poprzedniego miui na oryginale tak jak go wyciągnąłem z pudełka i nadal nie działało. Na każdym sofcie z oryginału leciałem kolejne wersje i nie działało. Wydaje mi się, że to wada fabryczna z tym ładowaniem. Na razie status mam zakończony, czekam na tel i sprawdzę. Na forum Mi9 piszą, że wymiana płyty naprawia ładowanie bezprzewodowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piqpoq Opublikowano 18 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2022 W dniu 16.10.2022 o 09:09, ar22rb napisał(a): Nie wróci w dobrym stanie. Czytałeś o tym, że ładowanie bezprzewodowe nie działa poprawnie na tych softach co miałeś? Wrócił w dobrym stanie. Wymieniono płytę główną, moduł kamery i jakąś ramkę. Ładowanie bezprzewodowe działa idealnie na sofcie takim samym jak im wysłałem. Pewnie resetowali, bo region był PL a nie Szwecja jak zostawiłem, wszystko ok jak na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piqpoq Opublikowano 18 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2022 W dniu 12.10.2022 o 12:38, Adam Błażejewski napisał(a): @piqpoq Do serwisu zawsze najlepiej oddać telefon z zablokowanym bootloaderem i oryginalnym softem. Sam bootloader odblokujesz bez ponownego czekania bez problemu. Co do wgrania oficjalnego softu, tu masz poradnik. Niestety wymiana płyty zmusza mnie do ponownego czekania 168h na odblokowanie. Masakra, idzie to jakoś przyspieszyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bar.Tek Opublikowano 18 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2022 Idzie tylko grzecznie czekać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piqpoq Opublikowano 27 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2023 (edytowane) Cześć, jest jakaś miejscówka, gdzie mogę sprawdzić czy telefon jest jeszcze na gwarancji? Znowu padło ładowanie bezprzewodowe. Telefon w kieszeni mi się zagotował i zjechał z baterią do 5%. Za bardzo nawet po kablu się nie chciał ładować. Po kilku restartach temperatura odpuściła i po kablu zaczął się ładować w miarę normalną prędkością niestety ładowanie bezprzewodowe znowu padło i pulsuje A i czy wymiana płyty głównej przedłuża gwarancję? Edytowane 27 Września 2023 przez piqpoq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 28 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2023 Gwarancję otrzymujesz na 24 od dnia zakupu urządzenia. Jeśli w trakcie tego czasu coś jest naprawiane, to nie przedłuża to gwarancji. Cały czas liczy się od dnia zakupu. Dawno już nie korzystałem, ale sprawdź tę stronę. https://www.mi.com/global/verify/#/en/tab/imei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 28 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2023 Funkcjonował przepis, że jeśli jest w jakimś sprzęcie wymieniany element to na ten dany element jest gwarancją. Jeśli padła płyta główna i była wymieniona to teoretycznie na te płytę powinna być gwarancja.Trza by się zagłębić w jakieś przepisy ogólne/ustawy/rozporządzenia i doczytać ja to na teraz wygląda Wysłane z mojego PocoX3 NFC przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piqpoq Opublikowano 28 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2023 Sprawdziliśmy w serwisie u mnie w mieście, skąd telefon był wysyłany do CCS, stary numer IMEI - brak gwarancji ale w telefonie po wymianie płyty jest nowy numer IMEI i na tym numerze gwarancja jest aktywna. Wysłałem zapytanie do CCS jak oni się do tego odnoszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piqpoq Opublikowano 29 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2023 Dostałem odpowiedź z CCS - gwarancja nadal jest, więc wychodzi na to, że wymiana płyty głównej przedłuża gwarancję. Chociaż to uff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master Opublikowano 29 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2023 (edytowane) tak przy okazji - czy ktoś mógłby sprawdzić szybkość ładowania bezprzewodowego i przewodowego na mi 11? u mnie patrzę przestało wskazywać po postawieniu na ładowarkę max 50 - jest tylko max 30 - sprawdziłem na accubattery - w załączeniu - moc ładowania to tylko kilkanaście watów ... na kablu jest to samo update - na wskazanie maks mocy ladowania pomogl restart ladowarki wyjalem ja z gniazdka i zapodalem jeszcze raz ... znowu pojawilo sie wskazanie max 50W Edytowane 29 Września 2023 przez Master Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piqpoq Opublikowano 6 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2023 I telefon wrócił - wymieniona (drugi raz) płyta główna. Wymiana płyty zmienia IMEI i przedłuża gwarancję to plus. Minus taki, że kolejny raz czekam 168 godzin wiadomo na co XD i kolejna zabawa w ustawianie telefonu pod siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 7 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2023 Wisz pan, jeśli mam mieć gwarancję na kolejne 12-24 miechy, to 168h to jest pan pikuś Gorzej jeśli chodzi o instalację apek i ich konfigurację, to już nie jest pan pikuś ) ) )Jedno co trzeba przyznać to samo Xiaomi stara się być w zgodzie z przepisami EU (jeśli chodzi np właśnie o sprawy gwarancyjne) gorzej jest z serwisami z którymi ma podpisane umowy.Wysłane z mojego PocoX3 NFC przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piqpoq Opublikowano 7 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2023 z CCS mam do czynienia od około 20 lat, kilka telefonów moich tam wylądowało i zawsze było ok. Ale mogę sobie wyobrazić, że nie każdemu się tak udało. Tak jak napisałem wyżej, dla mnie to plus, i nawet serwis, który mi to wysyłał się zdziwił, że taką politykę ma xiaomi. Samsungi nie zmieniają IMEI i gwarancja się nie zmienia, przynajmniej nie tak, że klient się nie upomina a producent sam przedłuża gwarancję bez gadania. Pewnie trzeba by się trochę pokłócić i przedstawić parę paragrafów. Martwi mnie tylko, że drugi raz identyczny problem wskazuje na to, że to jakaś wada konstrukcyjna. Może w którejś edycji płyty coś tam poprawili - taką mam nadzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się