hejducz Opublikowano 6 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2022 Opaska Mi band 6 przestała działać prawidłowo, aplikacja nie chciała aktualizować danych z opaski. Zainstalowałam aplikację Mi Fitness jeszcze raz, usunęłam parowanie bluetooth oraz przywróciłam opaskę do ustawień fabrycznych. W tym momencie aplikacja nie wyszukuje opaski więc nie mogę jej sparować jeszcze raz. Urządzenie posiadam miesiąc, proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19883 Opublikowano 9 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2022 (edytowane) @hejducz Spróbuj zainstalować aplikację Zepp Life. Ostatnio przywracałem ustawienia fabryczne i instalowałem aplikacje na nowym telefonie. Włącz bluetooth w telefonie. Nic nie rób, tylko uruchom aplikacje i przez nią dodaj urządzenie. Edytowane 9 Czerwca 2022 przez marcin19883 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się