hejducz Posted June 6, 2022 Share Posted June 6, 2022 Opaska Mi band 6 przestała działać prawidłowo, aplikacja nie chciała aktualizować danych z opaski. Zainstalowałam aplikację Mi Fitness jeszcze raz, usunęłam parowanie bluetooth oraz przywróciłam opaskę do ustawień fabrycznych. W tym momencie aplikacja nie wyszukuje opaski więc nie mogę jej sparować jeszcze raz. Urządzenie posiadam miesiąc, proszę o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin19883 Posted June 9, 2022 Share Posted June 9, 2022 (edited) @hejducz Spróbuj zainstalować aplikację Zepp Life. Ostatnio przywracałem ustawienia fabryczne i instalowałem aplikacje na nowym telefonie. Włącz bluetooth w telefonie. Nic nie rób, tylko uruchom aplikacje i przez nią dodaj urządzenie. Edited June 9, 2022 by marcin19883 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now