Skocz do zawartości

Błąd logowania do aplikacji Mi Home


nightmoon90

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie, mieszkam w Holandi posiadam już pro 2 ale postanowiłem zakupić kolejną dla swojej partnerki i tu zaczęły się schody... 

Hulajnogę kupiłem w lombardzie, poprzednik był pierwszym właścicielem wiem jak łączyć się do Mi Home ale przy próbie połączenia hulajnogi przez bluetooth wyskakuje błąd głównie 28 ale zdaża się również żadko ale jednak 29 i łączenie staje ostatecznie można je ponowić ale za każdym razem to samo. Doszukałem się na necie informacji, iż jest to:

28 Problem z Tranzystorem MOSFET (uszkodzony tranzystor)

29 Problem z Tranzystorem MOSFET (uszkodzony tranzystor)

Teraz pytanie czy mogę coś z tym zrobić czy tylko serwis bo mam na nią jeszcze 23 miesiące gwarancji. 

Niestety nie mam pewności, że pierwszy właściciel nie modyfikował softu i czegoś nie spierdzielił i dlatego ją sprzedał. 

Macie jakieś sugestie co mógł bym zrobić sam bo przeczytałem już cały internet i ręce opadły, hulajnoga jeździ hamuje ale nie mogę się połączyć nawet ją na twardo resetowałem również nic nie pomogło. 

Dzięki z góry za sugestie zdjęcia z kodami błędów w załączniku 

Screenshot_2021-11-29-19-29-43-417_com.xiaomi.smarthome.jpg

Screenshot_2021-11-29-19-29-23-643_com.xiaomi.smarthome.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te błędy przy łączeniu z aplikacją, które pokazujesz na screenach nie mają zupełnie nic wspólnego z kodami błędów które cytujesz, czyli 28 i 29. Podepnij pojazd do M365Tools i zobacz czy są jakieś kody błędów. Zapewniam, że nie będzie, bo to zupełnie co innego.

Błędy jakie masz, są to typowe błędy w samej autoryzacji pomiędzy aplikacją a pojazdem. Spowodowane mogą być: zbyt starą wersją BLE lub uszkodzoną wersją BLE oraz niekompatybilną wersją pomiędzy BLE-DRV-BMS. Ale ja stawiam na problem z samym BLE, konkretnie z fw.

Gwarancji 23 miesiące to nie masz, bo zakup był w lombardzie a nie słyszałem, żeby lombard dawał 2 lata gwarancji. Do tego jaka to miałaby być gwarancja? Gwarancja lombardu, czy producenta na podstawie faktury marży? Wątpię i w jedno i w drugie.  Chyba, że masz pierwotny dowód zakupu pojazdu to co innego. Gwarancja jest na podstawie dowodu zakupu ze sklepu, gdzie zakupiono pojazd NOWY na podstawie paragonu lub faktury a nie z drugiej ręki na fv marżę.

Co możesz zrobić? Opcje są cztery:

1. Wgrywasz BLE najwyższy kompatybilny z Twoją wersją pojazdu i sprawdzasz wtedy - jeśli nie pomogło - idź pkt.2

2. Wgrywasz BLE DRV BMS najwyższe kompatybilne z Twoją wersją pojazdu i sprawdzasz wtedy - jeśli nie pomogło - idź pkt.3

3. Przełóż moduł BLE z pierwszej hulajnogi i zobacz czy się łączy. Jeśli tak a poprzednie punkty nie przyniosły rezultatu - masz uwalony cały moduł - więc do wymiany. Koszt, zależy od wersji i tego, czy kupisz oryginał czy zamiennik - na polskie warunki to od 80zł do 250zł

4. Nie ogarniasz ani pkt.1 ani pkt. 2 ani tym bardziej pkt.3 i do tego jeszcze rzeczywiście masz gwarancję? - ODDAJ DO SERWISU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nightmoon90 Jeżeli jeździ i hamuje to zostaw w spokoju temat MiHome bo przecież w tej aplikacji nie ma nic przydatnego.

Na pewno poprzedni użytkownik nie usunął hulajnogi ze swojego konta, co zdarza się nagminnie.

Poprzedni użytkownik mógł wgrać również oprogramowanie zmodyfikowane, które wyłącza komunikacje ble po 20 sekundach bezczynności.

Pobierz m365 tools i spróbuj się połączyć tylko tak chyżo po włączeniu hulajnogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...