Jump to content

Mi 360° Home Security Camera 2K Pro - nie łączy się wogole


Recommended Posts

Cześć,

Kupiłem 2 takie kamerki (model MJSXJ06CM) do pracy. Po sparowaniu z aplikacją w telefonie - wszystko działało, po godzinie - dwóch pierwszy raz nie mogłem się połączyć. W aplikacji podpowiedź, żeby na 5 minut odłączyć kamerę od zasilania i ponownie włączyć, Zadziałało. Zrobiłem aktualizację (czerwona kropa w aplikacji). Po aktualizacji na pewno się połączyłem.

Jak wróciłem do domu już się połączyć nie mogłem (WIFI/LTE). Zdalnie zresetowałem router, ale też nie pomogło.

Już w pracy - nawet przez to samo WIFI połączyć się nie mogłem, trick z wyłączeniem na 5 minut również nie zadziałał. Zacząłem czytać i tak trafiłem tutaj.. firmware downgrade? na jaki? (prośba o link dla firmware dla tego właśnie urządzenia (MJSXJ06CM).

Kamery po podłączeniu zachowują się normalnie - żółta dioda, kalibracja, niebieska dioda..

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, rezmus said:

Do you have firmware  MJSXJ09CM  SN:29048/10293925? help me plis

@rezmus Do you have firmware  4.1.6_0310?

Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, rezmus napisał:

Dzięki za reakcję.

Kupione w polskim sklepie, automatycznie ustawiony był chyba region pl - nie wiem, ani nie wiem jak to teraz sprawdzić (próbując "coś zrobić region też zmieniłem)

Downgrade zacząć od najwyższej? (4.1.6)?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...