Skocz do zawartości

Żółta kreska przez cały ekran


zsiewicz

Rekomendowane odpowiedzi

On wyświetla sie tylko na czarnym i tak z tego co zauważyłem to pod czcionką... tyle że ja nic nie instalowałem jeszcze na nim, przywróciłem sobie kopie z porzedniego tel. Wyłączyłem i wlacyzm tryb ciemny ale to nic nie dało.. mam nadzieje, że to nie kochany amoled 

Edytowane przez zsiewicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@galakty  czasem zdarza sie wadliwa sztuka produktu już przestań "siać ferment" dlatego telefon trzeba kupować w Polsce a nie w jakimś amazonie.....  na wszelki wypadek podobnych awarii.

@zsiewicz idz z nim do sklepu z telefonem i postaraj się zwrócić go i po temacie

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, czarek1212 napisał:

@galakty  czasem zdarza sie wadliwa sztuka produktu już przestań "siać ferment" dlatego telefon trzeba kupować w Polsce a nie w jakimś amazonie.....  na wszelki wypadek podobnych awarii.

Zobaczymy co czas pokaże. 

Poza tym gwarancja z amazonu jest lepsza niż u nas, chyba miałeś na myśli chińskie sklepy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zsiewicz nie baw się w gwarancję. Idź i powołaj się na rękojmię. Niech wymienią na inny bez wad, albo na nowy. Przynajmniej w mediaexpert nie robą problemów chociaż na początku sugerują gwarancję, chyba, że się powie o rękojmi. Miałem już dwa razy przypadek, że coś kupiłem i zaraz po zakupie było wadliwe i dwa razy u nich. Lata temu był to xbox 360 i wymienili bez problemu, a rok czy dwa temu laptop asus i też na drugi dzień poszedłem i wymienili na nowy egzemplarz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, już sprawa załatwiona. Wróciłem właśnie z mi store, wymienili na taki sam bez problemu. Powiedzieli, że tyle sprzedali tych telefonów już i nie spotkali się jeszcze z taką wadą... Mam nadzieję, że nie zabrałem nikomu z forumowiczów niebieskiego mi9, bo brali chyba z dostawy dla kolejnych oczekujących patrząc po pytaniach między sobą czy mogą jeszcze wymienić i czy w ogóle mają :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No stało się trudno, jakby mi nie wymienili od razu i bym znowu musiał czekać tydzien albo 2 to bym się zdenerwował patrząc na to, że telefon już miałem.. a temat napisałem, bo myslalem ze to moze jakas usterka oprogramowania, więc wolalem sie upewnic :) mam nadzieje, że nikomu się to już nie przytrafi i byłem tylko wyjątkiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@galakty  czasem zdarza sie wadliwa sztuka produktu już przestań "siać ferment" dlatego telefon trzeba kupować w Polsce a nie w jakimś amazonie.....  na wszelki wypadek podobnych awarii.
[mention=38620]zsiewicz[/mention] idz z nim do sklepu z telefonem i postaraj się zwrócić go i po temacie
Na Amazonie nie ma gwarancji?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...