zsiewicz Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Witam, czy ktoś może mi powiedzieć co stało sie z ekranem? Wyświetla się żółta kreska tylko na czarnym tle.. reset itd nie pomógł. Telefon używam raptem od 3h. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Ojoj, czyżby już problemy z mega tanim flagowcem wychodziły? Gdzie kupowałeś? Oficjalna dystrybucja? EDIT: Ten pasek jest pod tekstem, czyli to nie wina ekranu. Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez galakty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsiewicz Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Mi home dzisiaj odebrałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Zresetuj do ustawień fabrycznych, może bug w czarnym motywie czy coś. Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez galakty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsiewicz Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) On wyświetla sie tylko na czarnym i tak z tego co zauważyłem to pod czcionką... tyle że ja nic nie instalowałem jeszcze na nim, przywróciłem sobie kopie z porzedniego tel. Wyłączyłem i wlacyzm tryb ciemny ale to nic nie dało.. mam nadzieje, że to nie kochany amoled Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez zsiewicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 To wyłącz ciemny motyw i czekaj na łatkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsiewicz Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Przywróce ustawienia fabryczne jak to nie pomoże to chociaz do Arkadii mam blisko Nic nie pomogło.. nadal jest ta kreska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 7 minut temu, zsiewicz napisał: Przywróce ustawienia fabryczne jak to nie pomoże to chociaz do Arkadii mam blisko Nic nie pomogło.. nadal jest ta kreska Po ustawieniach fabrycznych od razu masz kreskę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsiewicz Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Podczas resetowania się telefonu, podczas przywracania ustawień. Cały czas, wystarczy że jest kawałek czarnego i pojawia sie na nim zółta kreska. Dodatkowo na ekranie blokady przy właczonym AOD. Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez zsiewicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Czyli coś grubszego. Ciekawe ile sztuk na to cierpi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsiewicz Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 zaraz więcej fotek podeśle.. może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł, czy jestem pierwszą osobą na świecie z tym problemem? Szok.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Chyba pierwszy. Sprawdź jeszcze jedno. Zrób zrzut ekranu i zobacz czy na zrzucie też będzie ten pasek. Jeśli nie to hardware. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsiewicz Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Na zrzucie ekranu nie ma paska.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 To niestety raczej na pewno wina sprzętowa... Trafiłeś na wadliwą sztukę. Szukam informacji w sieci ale chyba nikt czegoś takiego nie zgłosił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsiewicz Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Najlepsze jest to, że telefonu prawie nie używałem. Włączyłem pokopiowało mi się ze starego Xiaomi, włączyłem sobie AOD i wróciłem do pracy. Po 3h leżenia bez używania pojawiła się żółta kreska. Masakra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Niska cena nie bierze się znikąd Ciekawe czy ma to związek z AoD, bo Mi 8 też cierpiał na wady ekranu w połączeniu z dziwną kombinacją motywu, AoD itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek1212 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 @galakty czasem zdarza sie wadliwa sztuka produktu już przestań "siać ferment" dlatego telefon trzeba kupować w Polsce a nie w jakimś amazonie..... na wszelki wypadek podobnych awarii. @zsiewicz idz z nim do sklepu z telefonem i postaraj się zwrócić go i po temacie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 8 minut temu, czarek1212 napisał: @galakty czasem zdarza sie wadliwa sztuka produktu już przestań "siać ferment" dlatego telefon trzeba kupować w Polsce a nie w jakimś amazonie..... na wszelki wypadek podobnych awarii. Zobaczymy co czas pokaże. Poza tym gwarancja z amazonu jest lepsza niż u nas, chyba miałeś na myśli chińskie sklepy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stereo0 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 @zsiewicz nie baw się w gwarancję. Idź i powołaj się na rękojmię. Niech wymienią na inny bez wad, albo na nowy. Przynajmniej w mediaexpert nie robą problemów chociaż na początku sugerują gwarancję, chyba, że się powie o rękojmi. Miałem już dwa razy przypadek, że coś kupiłem i zaraz po zakupie było wadliwe i dwa razy u nich. Lata temu był to xbox 360 i wymienili bez problemu, a rok czy dwa temu laptop asus i też na drugi dzień poszedłem i wymienili na nowy egzemplarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsiewicz Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Taa, już sprawa załatwiona. Wróciłem właśnie z mi store, wymienili na taki sam bez problemu. Powiedzieli, że tyle sprzedali tych telefonów już i nie spotkali się jeszcze z taką wadą... Mam nadzieję, że nie zabrałem nikomu z forumowiczów niebieskiego mi9, bo brali chyba z dostawy dla kolejnych oczekujących patrząc po pytaniach między sobą czy mogą jeszcze wymienić i czy w ogóle mają 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambucha1988 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Ja mam od 26 marca mi9 i nie miałem tego problemu więc galkty idź na forum Huaweia do działu Mate 20 Pro i tam pośmiej się za zielonych ekranów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Albo Samsung z różowymi ekranami w S8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsiewicz Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 No stało się trudno, jakby mi nie wymienili od razu i bym znowu musiał czekać tydzien albo 2 to bym się zdenerwował patrząc na to, że telefon już miałem.. a temat napisałem, bo myslalem ze to moze jakas usterka oprogramowania, więc wolalem sie upewnic mam nadzieje, że nikomu się to już nie przytrafi i byłem tylko wyjątkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worrior Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 @galakty czasem zdarza sie wadliwa sztuka produktu już przestań "siać ferment" dlatego telefon trzeba kupować w Polsce a nie w jakimś amazonie..... na wszelki wypadek podobnych awarii. [mention=38620]zsiewicz[/mention] idz z nim do sklepu z telefonem i postaraj się zwrócić go i po temacieNa Amazonie nie ma gwarancji?Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek_77 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 jest bo żyjemy w europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 @up oddawałeś w pl na gwarancji amazon do serwisu polskiego? Nie mówię o gwarancji amazon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 2 godziny temu, rakers napisał: @up oddawałeś w pl na gwarancji amazon do serwisu polskiego? Nie mówię o gwarancji amazon. A po co skoro wymieniają na nową sztukę albo zwracają kasę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek_77 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 kiedyś nowy mi tv restartował się. Odesłałem do DE i po 3 tygodniach dali nowego. Nie wnikałem czy to gwarancja czy rekojmia czy cokolwiek. Kazali wysłać to wysłałem i dostałem nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się