eddy20 Posted November 23, 2016 Posted November 23, 2016 Goldway na 100% liczy gwarancję od momentu kupnaWysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu TapatalkaGoldway liczy od momentu akceptacji odebrania towaru w Ali Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
tpawel Posted November 23, 2016 Posted November 23, 2016 Pytalem go osobiscie i powiedział mi że od momentu zakupuWysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
eddy20 Posted November 23, 2016 Posted November 23, 2016 No to dziwne bo w opisie gw u niego jest inne info, zresztą nie ważne to nie temat o goldim czy aliexpress. Nie mam zamiaru też się kłócić, opisałem po prostu swoją sytuację żeby inni kupujący mieli świadomość jak to u Burizy wygląda i tyle:)Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
kamiljuras1900 Posted November 23, 2016 Posted November 23, 2016 Goldi liczy od dnia potwierdzenia towaru spradzowne osobiście. I nigdy nie robi problemu z gwarancją jak to nasi Janusze biznesu Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
tpawel Posted November 23, 2016 Posted November 23, 2016 Goldi liczy od dnia potwierdzenia towaru spradzowne osobiście. I nigdy nie robi problemu z gwarancją jak to nasi Janusze biznesu Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu TapatalkaPytalem go z miesiąc temu i takiej odpowiedzi mi udzieliłWysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
Bullsblood Posted December 10, 2016 Posted December 10, 2016 Czemu polscy sprzedawcy zawsze muszą robić problem? Wolą kłócić się o parę groszy i być narażeni na złe opinie niż pójść klientowi na rękę. Z góry zakładają że polski klient to cwaniak i kombinator i chce ich okraść na miliony. Mam nadzieję że ta mentalność kiedyś się zmieni i sprzedawcy będą podchodzić do klienta jak do klienta a nie jak do złodzieja. W sumie w dużych sieciach obsługa klienta jest już na wysokim poziomie najgorzej jest u takich Januszy z allegro. Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka
lamek898989 Posted December 11, 2016 Posted December 11, 2016 (edited) Dnia 10.12.2016 o 07:07, Bullsblood napisał: Czemu polscy sprzedawcy zawsze muszą robić problem? Wolą kłócić się o parę groszy i być narażeni na złe opinie niż pójść klientowi na rękę. Z góry zakładają że polski klient to cwaniak i kombinator i chce ich okraść na miliony. Mam nadzieję że ta mentalność kiedyś się zmieni i sprzedawcy będą podchodzić do klienta jak do klienta a nie jak do złodzieja. W sumie w dużych sieciach obsługa klienta jest już na wysokim poziomie najgorzej jest u takich Januszy z allegro. Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka Bo takiemu Januszowi biznesu jak Xon24 czy tam xon24.eu nie zależy na jakości obsługi. Jemu zależy tylko by kasę przytulić a czy telefon dojdzie sprawny a ile wogole dojdzie (bezpiecznik- zamiast tel) ma to w 4 literach. Właśnie przez takich ludzi allegro zeszło na psy i inne kraje odbierają nas jak odbierają Edited December 11, 2016 by lamek898989
Recommended Posts