Jump to content

Wymiana wyświetlacza xiaomi Mi3


milan

Recommended Posts

Pytanie zasadnicze. Warto słać na serwis w Bułgarii, czy jednak zamówić na ali komplet z ramką? Na ten moment jestem w stanie zamówić na aliexpress, ale skoro duza część nie ma gorilla glass, to jest sens? Mi3 czeka, nie pali się. A Wy jakbyście to zrobili?

Link to comment
Share on other sites

To jest kwestia tego na co Cię stać. Ja bym wymieniał samodzielnie bo np. Nie mam rezerwowego telefonu, A z tego korzystam na codzień. Poza tym cena jest dla mnie bardzo ważnym czynnikiem, ale na pewno są tu tacy, dla których te 200 zł różnicy to nic. Zależy od osoby.

Link to comment
Share on other sites

Pytanie zasadnicze. Warto słać na serwis w Bułgarii, czy jednak zamówić na ali komplet z ramką? Na ten moment jestem w stanie zamówić na aliexpress, ale skoro duza część nie ma gorilla glass, to jest sens? Mi3 czeka, nie pali się. A Wy jakbyście to zrobili?

Jak nie ma gorilla glass to można założyć szkło hartowane i nie przyjmować się

Link to comment
Share on other sites

Jak nie ma gorilla glass to można założyć szkło hartowane i nie przyjmować się

Jeszcze wracając do tematu gorilla glass to ja używam szkła Nillkina już ponad dwa miesiące i najdrobniejszej rysy nie ma więc opcja ekranu z Ali + nillkin jest moim zdaniem dobrym rozwiązaniem.
Link to comment
Share on other sites

Z tego co się orientuję, potrzebny jest im jedynie nr zamówienia z Ibuygou.

No ok, a jak ktos kupil na aukcji xiomi?

Albo kupił z paypala? :D

...to ma taki sam problem, jak ja. Nie mam kogo doprosić się o przyjęcie telefonu do serwisu w Bułgarii. Zdecydowanie wolałbym zapłacić te 400 PLN i mieć w tej cenie profesjonalną wymianę na oryginalne komponenty, niż 200+ PLN i otrzymać używany ekran LCD z naklejonym na nim nieoryginalnym szkłem (na dodatek niekoniecznie z logo mi...).

 

Nauka: nigdy więcej zakupu telefonu, którego nie mogę NIGDZIE naprawić, nawet płacąc za to z własnej kieszeni. Jeśli uda mi się naprawić Mi3, sprzęt albo ląduje na Allegro, albo u kogoś z rodziny, a ja kupuję iPhone 6. Od kiedy napatrzyłem się na ohydne logo androidowego robocika na nieoryginalnym szkle, za które wywaliłem $75+, już nigdy nie spojrzę tak samo na Androida...

 

Ja ostatnio Power banka miałem hk i szedł chyba z 3 miesiące. Ta firma bardzo dobrze pakuje więc ci się nie ma prawa w transporcie uszkodzić. Tylko napisz im, ze chcesz z logo mi, A nie z robotem bo ktoś w tym temacie chyba pisał, ze właśnie od nich dostał robocika :-P

Tiaaa...

 

Bonus point: moje doświadczenie z wysyłką z rzeczonej firmy na AliExpress:

 

WYSYŁA: jest szybko.

Nie ma potrzeby dopłacać za DHL. Przesyłka dotarła do mnie o tydzień szybciej, niż akcesoria do telefonu zakupione w innych sklepach na AliExpress. 

 

ODSYŁKA: sami zobaczcie...

http://emonitoring.poczta-polska.pl/

RR663837825PL

 

Zastanawiam się co mam teraz zrobić. Moją przesyłkę otrzymali wczoraj. Pora napisać im czego oczekuję.
  • ponownej przesyłki ekranu,
  • to samo plus ekspresowa przesyłka kurierem,
  • przesyłki i rabatu,
  • zwrotu pieniędzy?
Sytuację "lekko" komplikuje okoliczność, że zawiesili sprzedaż tego ekranu i... wszystkiego innego! :sad: I pomyśleć, że szkoda mi było pieniędzy na iPhone 5s... Przychodzi mi do głowy znane powiedzenie - BIEDNYCH LUDZI NIE STAĆ NA TANIE RZECZY!

Ja jestem zadowolony z tego LCD ale ostatnio widzę że ludzie narzekają.

 

W imieniu wszystkich obecnie i przyszłych zainteresowanych wątkiem (oby nas było jak najmniej), proszę OP o komentarz w sprawie tego jak się spisuje zamontowany ekran.

 

Kupując z tego samego sklepu na AliExpress, co ja, najprawdopodobniej również otrzymałeś używany ekran LCD (z wcześniej uszkodzonego przez jakiegoś Chińczyka telefonu) z naklejonym na nim nieoryginalnym szkłem z powierzchnią rejestrującą dotyk.

 

Czy łatwiej pojawiają się na nim rysy, niż na oryginalnym ekranie? Czy pojawiają się jakieś anomalie, jak np. niespasowane idealnie szkło lub słabsza rejestracja dotyku w jakimś obszarze ekranu?

 

Z góry dziękujemy za odpowiedź.

Edited by AdiQue
Link to comment
Share on other sites

...to ma taki sam problem, jak ja. Nie mam kogo doprosić się o przyjęcie telefonu do serwisu w Bułgarii. Zdecydowanie wolałbym zapłacić te 400 PLN i mieć w tej cenie profesjonalną wymianę na oryginalne komponenty, niż 200+ PLN i otrzymać używany ekran LCD z naklejonym na nim nieoryginalnym szkłem (na dodatek niekoniecznie z logo mi...).

 

Nauka: nigdy więcej zakupu telefonu, którego nie mogę NIGDZIE naprawić, nawet płacąc za to z własnej kieszeni. Jeśli uda mi się naprawić Mi3, sprzęt albo ląduje na Allegro, albo u kogoś z rodziny, a ja kupuję iPhone 6. Od kiedy napatrzyłem się na ohydne logo androidowego robocika na nieoryginalnym szkle, za które wywaliłem $75+, już nigdy nie spojrzę tak samo na Androida...

 

Tiaaa...

 

Bonus point: moje doświadczenie z wysyłką z rzeczonej firmy na AliExpress:

 

WYSYŁA: jest szybko.

Nie ma potrzeby dopłacać za DHL. Przesyłka dotarła do mnie o tydzień szybciej, niż akcesoria do telefonu zakupione w innych sklepach na AliExpress. 

 

ODSYŁKA: sami zobaczcie...

http://emonitoring.poczta-polska.pl/

RR663837825PL

 

Zastanawiam się co mam teraz zrobić. Moją przesyłkę otrzymali wczoraj. Pora napisać im czego oczekuję.

  • ponownej przesyłki ekranu,
  • to samo plus ekspresowa przesyłka kurierem,
  • przesyłki i rabatu,
  • zwrotu pieniędzy?
Sytuację "lekko" komplikuje okoliczność, że zawiesili sprzedaż tego ekranu i... wszystkiego innego! :sad: I pomyśleć, że szkoda mi było pieniędzy na iPhone 5s... Przychodzi mi do głowy znane powiedzenie - BIEDNYCH LUDZI NIE STAĆ NA TANIE RZECZY!

 

W imieniu wszystkich obecnie i przyszłych zainteresowanych wątkiem (oby nas było jak najmniej), proszę OP o komentarz w sprawie tego jak się spisuje zamontowany ekran.

 

Kupując z tego samego sklepu na AliExpress, co ja, najprawdopodobniej również otrzymałeś używany ekran LCD (z wcześniej uszkodzonego przez jakiegoś Chińczyka telefonu) z naklejonym na nim nieoryginalnym szkłem z powierzchnią rejestrującą dotyk.

 

Czy łatwiej pojawiają się na nim rysy, niż na oryginalnym ekranie? Czy pojawiają się jakieś anomalie, jak np. niespasowane idealnie szkło lub słabsza rejestracja dotyku w jakimś obszarze ekranu?

 

Z góry dziękujemy za odpowiedź.

Ekran który kupiłem wygadał na nowy, a jak nie był nowy to dobrze naprawiony.

Ja założyłem szkło hartowane – dla tego nie mogę sprawdzić czy jest odporny na rysy czy nie.

Anomali – po 2 dwóch tygodniach po założeniu nie miałem zarzutów. Potem prze 3 dni miałem problem

z odblokowaniem ekranu. Już myślałem ekran do wyrzucenia ale potem wytarłem czujnik światła (szkło hartowane ma wycięcie w tym miejscu) i wszystko wróciło do normy.

Można przetestować dotyk:

*#*#64663#*#*

Option 12 touch calibration.

U mnie na calem ekranie reaguje na dotyk ok.

W opcjach ekranu: Glove mode i Preventpocket dials mam na OFF.

Czas od czasu mam wrażenie ze dotyk zanika to wtedy przeciskam Power 2 razy i wszystko wraca. Może to powiązane że mam szkło założone – ale nie chce zdejmować i testować.

Link to comment
Share on other sites

Dlatego też Panowie i Panie zdecydowałem się na opcję naprawy z własnej kieszeni w Bułgarii.

Wyglądało to od początku mniej, więcej tak.

 

  1. Telefon wypadł mi, ekran + dotyk poszedł się... tzn. zepsuł się,
  2. Poprzez chat Ibuygou.com wypytałem Belli co mam zrobić. Poprosiła o ID zamówienia Mi3 u nich w sklepie, następnie chciała bym przesłał jej zdjęcia telefonu. Niestety nie miałem go pod ręką.
  3. Poprosiła, bym zgłosił fakt via email na [email protected]. W mailu podałem ID zamówienia telefonu w sklepie, opisałem co się stało. Poprosiłem wreszcie o wytłumaczenie, jak wygląda procedura wysłania telefonu do Bułgarii.
  4. Otrzymałem odpowiedź, że koszt naprawy wynosi 110$ (zawiera koszt przesyłki z Bułgarii do mnie). Od razu został podany mi link do PayPal z opcją płatności,
  5. Po opłaceniu przez PayPal, wysłałem na support@ ID płatności z prośbą o podanie następnych instrukcji,
  6. Po ponagleniu z mojej strony, podesłali mi łaskawie formularz do wypełnienia (wraz z adresem MiCenter w Bułgarii). Nadany został również w tym formularz kod naprawy,
  7. Formularz został wypełniony.
  8. Uwaga: w formularzu należy umieścić Tracking Number, w momencie gdy jesteśmy już na poczcie. Nie wiem w zasadzie po co...
  9. Dziś telefon został wysłany do Bułgarii. Wrzuciłem go w oryginalne pudełko + koperta bąbelkowa + priorytet + określenie wartości. Całość wyniosła mnie: ca. 77 zł
  10. Kopię dokumentu nadania oraz wypełniony MiCenter Service Form przesłałem, na [email protected].

 

Teraz czekam na dalszy rozwój wydarzeń.

Link to comment
Share on other sites

Dlatego też Panowie i Panie zdecydowałem się na opcję naprawy z własnej kieszeni w Bułgarii.

Wyglądało to od początku mniej, więcej tak.

 

  1. Telefon wypadł mi, ekran + dotyk poszedł się... tzn. zepsuł się,
  2. Poprzez chat Ibuygou.com wypytałem Belli co mam zrobić. Poprosiła o ID zamówienia Mi3 u nich w sklepie, następnie chciała bym przesłał jej zdjęcia telefonu. Niestety nie miałem go pod ręką.
  3. Poprosiła, bym zgłosił fakt via email na [email protected]. W mailu podałem ID zamówienia telefonu w sklepie, opisałem co się stało. Poprosiłem wreszcie o wytłumaczenie, jak wygląda procedura wysłania telefonu do Bułgarii.
  4. Otrzymałem odpowiedź, że koszt naprawy wynosi 110$ (zawiera koszt przesyłki z Bułgarii do mnie). Od razu został podany mi link do PayPal z opcją płatności,
  5. Po opłaceniu przez PayPal, wysłałem na support@ ID płatności z prośbą o podanie następnych instrukcji,
  6. Po ponagleniu z mojej strony, podesłali mi łaskawie formularz do wypełnienia (wraz z adresem MiCenter w Bułgarii). Nadany został również w tym formularz kod naprawy,
  7. Formularz został wypełniony.
  8. Uwaga: w formularzu należy umieścić Tracking Number, w momencie gdy jesteśmy już na poczcie. Nie wiem w zasadzie po co...
  9. Dziś telefon został wysłany do Bułgarii. Wrzuciłem go w oryginalne pudełko + koperta bąbelkowa + priorytet + określenie wartości. Całość wyniosła mnie: ca. 77 zł
  10. Kopię dokumentu nadania oraz wypełniony MiCenter Service Form przesłałem, na [email protected].

 

Teraz czekam na dalszy rozwój wydarzeń.

Miałem dać ci znać, jak wróci, a więc wrócił. Odbyło się identycznie jak napisałeś, ja dodam jeszcze czas realizacji. Telefon wysłany Pocztą Polską, 27.08 na miejscu,

wrócił do mnie 22.09. Troszkę długo moim zdaniem, ale liczy się efekt końcowy - Mi3 jak nowy.

Link to comment
Share on other sites

Miałem dać ci znać, jak wróci, a więc wrócił. Odbyło się identycznie jak napisałeś, ja dodam jeszcze czas realizacji. Telefon wysłany Pocztą Polską, 27.08 na miejscu,

wrócił do mnie 22.09. Troszkę długo moim zdaniem, ale liczy się efekt końcowy - Mi3 jak nowy.

 

Dzięki. To jest dobra informacja.

Ja też z góry założyłem, że będzie to miesiąc. Też słałeś priorytetem?

Link to comment
Share on other sites

Dzięki. To jest dobra informacja.

Ja też z góry założyłem, że będzie to miesiąc. Też słałeś priorytetem?

Idąc za kolegami z rozbitymi wyświetlaczami, również postanowiłem wysłać swojego Mi3 do Bułgarii - tylko że tym razem dostałem info ibuygou'a że wysyłka z Bułgarii wynosi 10$ oraz koszty 140$

Doliczyć jeszcze koszt wysyłki i wychodzi już niezła sumka.

 

Po tym jak napisałem, że jest drogo otrzymałem taki zwrotny e-mail -->

-----------------------------------

Hi Tomasz

 

We've just noticed that you live in Poland,we have a micenter in Poland,hence you can send it to Poland for repair,then it'll save your money and time,but repair fee of the LCD screen for MI3 is 140usd, what do you think?
 
Best Regards,
Simon
ibuygou
----------------------------------

Czy macie podobne informacje??

 
 
 
cleardot.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

Hi Tomasz Kochański,

 

We've just noticed that you live in Poland,we have a micenter in Poland,hence you can send it to Poland for repair,then it'll save your money and time,but repair fee of the LCD screen for MI3 is 140usd, what do you think?
 
Best Regards,
Simon
ibuygou
Link to comment
Share on other sites

:cool:  Nieźle, MiCenter - pewnie gdzieś na Wólce Kosowskiej k/Warszawy. Na stronie nie ma żadnej oficjalnej informacji nt naprawy w Polsce. To całe MiCenter z Bułgarii wygląda mniej więcej tak...

 

4a1cf509b616fc03med.jpg

 

 

 

Szczerze, to chyba ich po***** z tymi kosztami za naprawę. Niedługo będą sobie krzyczeć 200 za wymianę wyświetlacza.

Link to comment
Share on other sites

Ich serwis ich warunki, albo się godzisz na to albo wymień sobie to sam - pewnie wyjdzie taniej. Bo wyświetlacz musisz kupić sam, a robocizna w Twoich rękach. Myślisz że ktoś Ci to wymieni gdziekolwiek za darmo? W jakim Ty świecie żyjesz :)

Wysłane z mojego MI 3W

Link to comment
Share on other sites

Właśnie zamontowałem zestaw zamówiony na aliexpress. Muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczony. Paczka solidna. Kartonik, w kartoniku pudełko styropianowe, a w pudełku wuświetlacz zawinięty dodatkowo w folię bombelkową. Po informacji "list polecony priorytetowy" takich warunków się nie spodziewałem. No ale dzięki temu szystko dotarło całe i zdrowe.

 

Jeżeli chodzi o wyświetlacz: widać, że używany - w miejscach, gdzie podzespoły są przyklejone do płytki zebrał sie charakterystyczny "brudek" i klej niestety kiepsko spełnia swoją rolę. Ale przecież nie na kleju tylko na śrubkach telefon się trzyma. Po złożeniu nie widać róznicy - poza podświetleniem klawiszy dotykowych (jest ono nieco gorsze niż w oryginale <mniej równomierne> ale działa i wszystko widać). Co do samej szybki - przeprowadziłem "test kluczy" z wynikiem pozytywnym. Mimo to będę jednak sceptyczny i zaopatrzę się w szkło hartowane. Dotyk działa jak powinien, ekran podobno oryginalny.

 

Podsumowując: nie mogę się do niczego przyczepić, bo jakby nie było - przynajmniej 200 złotych w kieszeni, a telefon działa jak powinien. Według mnie nie ma co wybrzydzać tylko zamawiać i montować. Pół godziny do godzinki roboty i wszystko bangla.

 

Podaje tutaj link skąd brałem wyświetlacz: http://www.aliexpress.com/snapshot/6226884834.html

 

Jeżeli chodzi o to jak długo się czeka - ja czekałem prawie 4 tygodnie,

Edited by MDudi
Link to comment
Share on other sites

Oka. Co do używek z Ali to proponuję opinię zweryfikować za 1-2 miechy. Ktoś wcześniej pisał, że coś digitizer odmawia posłuszeństwa po pewnym czasie.

Z kolei, jeśli chodzi o pewne źródła - na miui.eu polecają sklep dragon-tt.com. Drogo, ale solidnie.

Edited by t.bone
Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak można na podstawie zdjęć stwierdzić, że nówka i do tego oryginał. Kolego t.bone, miałeś to w ręku, że wysuwasz się z taką informacją? Na stronie z produktem nie ma takowych, jest wrecz przeciwnie - jest tam napisane "compatible with", co od razu nasuwa na myśl zamiennik. Ja na tomiast mogę być pewny (w zestawie, który dostałem) co do oryginalnośći ramki i samego LCD, natomiast szybka to nie oryginał ale na pewno jest nowa. I nie 100 zł taniej, tylko 200.

 

Nie narzucam wyboru - mówię jak jest. Zamówiłem, dostałem, obejrzałem, używam. To już druga pozytywna opinia o tym zestawie od tego samego sprzedającego. Jeżeli ze sprzętem będzie się coś działo w najbliższym czasie to na pewno o tym napiszę.

 

A co do dragon-tt to może niech wypowie się osoba, która zamówiła stamtąd ekran. To według mnie jedyna droga do wiarygodnej opinii.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czemu nie dali info. Ale jak się ich zapyta to napiszą.

Ich, czyli kogo? Ibuygou, czy MiCenter Polska? O tym drugim nawet wujek Google nie wie...

...ani, jak widać, zainteresowani tym tematem użytkownicy tego forum:

Trochę słabo, że nikt z Miui Polska takich informacji nie zamieszcza na stronie / forum...

Bardzo słabo.

 

Jest grono osób (w przyszłości będzie ich jeszcze więcej), które zakupiły swoje Mi-urządzenie z innego źródła, niż Ibuygou. Warto byłoby mieć jednoznaczną odpowiedź, czy będą mogli szukać [odpłatnej] pomocy w MiCenter w Polsce, czy nie. Czy to tylko Ibuygou MiCenter, czy Xiaomi MiCenter?! Przydałby się też do nich jakiś kontakt. Gdzie go znaleźć?

 

PS Ku chwale moich zmagań i ku pamięci (nigdy więcej telefonu, którego nie mogę swobodnie serwisować) zmieniłem awatar. Zwykle używam tego samego na różnych forach. Na tym będzie unikatowy i... jakże stosowny.  :ugeek:

Link to comment
Share on other sites

Panowie z Miui Polska, liczymy na jakieś informacje. Ile jest i gdzie są centra serwisowe w Polsce? Jaki jest szacunkowy koszt naprawy? Jeśli dane są ściśle poufne, to można założyć przecież wątek dostępny dla userów z odpowiednią ilością postów...

Link to comment
Share on other sites

Nie jest poufne ale już pisałem w innym wątku.

Jest we Wrocławiu. Pogwarancyjny ibuygou.com.

Koszty? O to trzeba się pytać ibuygou bo to z nimi się kontaktujesz. Ceny zależą od tego czy jest wymiana części czy nie. Wiadomo, że jest taniej i szybciej bo nie wysyłasz do Chin.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...