drago68 Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) Witam. Jak w tytule gdy mam włączone dane mobilne i włączam chrome to wyskakuje komunikat "Brak dostępu do internetu" Na wi-fi jest wszystko ok. Co może być przyczyną takiego stanu zachowania się internetu w komórce. Apki otwierają się ok jak na danych mobilnych jak i na wi-fi. Tylko chrome coś nie hula na danych mobilnych. Edytowane 20 Lutego 2018 przez drago68 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz.ur Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) @drago68 wygląda , że chrome nie ma uprawnień . Wejdź w ustawienia/ zainstalowane aplikacje / chrome i odznacz ogranicz użycie danych - dane mobilne . Jeśli to nie to , wyczyść dane aplikacji . Edytowane 20 Lutego 2018 przez mariusz.ur 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago68 Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 @ mariusz.ur dziękuję. Pomogło :-), niby proste, ale jak się jest nie obyty w takich ustawieniach to wszystko staje się trudne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi