Zielistek Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 (edited) Witam i pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów! Jestem początkującym użytkownikiem Red Rice 1S, proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Wiem że aby dobrze poznać urządzenie, muszę się się sporo nauczyć, więc do rzeczy: 1. Po podłączeniu telefonu do peceta, zgłasza się jako napęd CD z możliwością zainstalowania Chińskiej wersji - "MiPhoneManagera". Kreator znajdowania nowego sprzętu, próbuje zainstalować HM 1S, ale nie może znaleźć wymaganego oprogramowania. Podobnie wygląda sprawa z MTP. Proszę o pomoc - jak skutecznie łączyć tel. z PC kablem USB? 2. Czy jest możliwość ustawienia fotoaparatu tak aby fotki/filmy zapisywał na karcie pamięci? Informacje o telefonie: MIUI Polska Nazwa urządzenia - Redmi Model - HM 1SW Wersja Android - 4.3.JLS36C Wersja MIUI - MIUI-4.5.29 Edited June 6, 2014 by Zielistek
Acid Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Nie ma na razie takiej możliwości w MIUI. 6GB pamięci powinno na razie wystarczyć na fotki.
Zielistek Posted June 6, 2014 Author Posted June 6, 2014 Nie ma na razie takiej możliwości w MIUI. 6GB pamięci powinno na razie wystarczyć na fotki. Rozumiem że odpowiedź tyczy punktu drugiego, a czy jest możliwość podłączenia telefonu do PC przez USB?
Acid Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Oczywiście, że jest. Tylko, to czy Ci się uda zależy od systemu operacyjnego i czy masz sterowniki do MTP. Ja w Ubuntu wtykam kabel i mam telefon dostępny. Niestety windowsy są tu upośledzone. Jak masz XP to musisz poczytać w necie o MTP. Vista/7 powinno grać automatycznie lub ew. po dograniu sterowników z windows update. No i czy czasem na tym napędzie cd nie ma sterowników?
lucas7911 Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 A jaki system, u mnie na W8.1 wykrywa jako MTP ( pamięć lub dysk multimedialny - chyba jakoś tak) od razu po podłączeniu