Jump to content

lucas7911

Użytkownicy
  • Posts

    698
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

lucas7911 last won the day on June 16 2014

lucas7911 had the most liked content!

1 Follower

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xiaomi MI3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

lucas7911's Achievements

  1. Prawda, stabilizacja w tym modelu to jakieś żarty, tak jak wcześniej pisałem, przy bieganiu się absolutnie nie nadaje, a nawet podczas wolnego chodu też aż niekomfortowo się ogląda - poniżej próbka https://www.veed.io/view/77da79e0-da51-482c-8ae0-a7cc0190fdd6?panel=share https://www.veed.io/view/7e5f706b-096b-4d70-88d3-0ccd131a41fe?panel=share Pojutrze spróbuje jeszcze jak nagra gdy wyłączę wspomagacze
  2. Snapdragon 7s Gen 2 Mobile Platform - tak stoi w ustawieniach Pewnie ma znaczenie czy to wersja 5G
  3. W wyszukiwarce w ustawieniach wpisz z szufladą aplikacji i tak sobie ustaw
  4. Ja wypowiem się co do porównania z RN 10s - jakość zdjęć zwłaszcza wieczorem na wielki plus, ale już jakość nagrań z włączonym OIS - powiem tak, biegam i sprawdzałem podczas biegu w dzień, stabilizacja optyczna pracuje, robi co może ale na finalnym nagraniu efekt męczy oczy przy oglądaniu. Plik poniżej https://www.veed.io/view/77da79e0-da51-482c-8ae0-a7cc0190fdd6?panel=share
  5. Witam, czekam na dostawę RN 13 Pro 5G od T-Mobile, i mam pytanie czy w pudełku jak wzorem wcześniejszych modeli jest silikonowe etui, a drugie pytanie, przy przeszukiwaniu stron w celu zakupu szkła wymiennie jest ten model z Poco X6 Pro, czy ekrany są takie same ?
  6. Mam problem z usunięciem asystenta google wpisuje w adb komende pm uninstall -k --user 0 com.google.apps.googleassistant I wyskakuje mi Failure [not installed for 0] Inne aplikację jak np gmail usunęły się bez problemu
  7. Mam teraz Miu 13.0.8 , w aplikacji Miui Dowloader pokazuje że dostępne są wersję MIUI 14, najpierw sciągnąłem wersję OTA i chciałem zainstalować z pliku - niepowodzenie , potem wersję RECOVERY też nie można zainstalować, w każdym przypadku wyskakuje po chwili komunikat "nie można zweryfikować pakietu aktualizacyjnego. Aktualizuj przez USB " zmieniałem już region na Szwajcarię/Indię nic nie pomogło - ktoś wie może jak to obejść
  8. Czy będzie szansa na MIUI 13 opartym na Androidzie 12, we wrześniu pojawiła się informacja na którymś z portali że będzie wypuszczana aktualizacja i model 10S jest w niej oznaczony
  9. Obudowa biała, użyta może ze trzy/cztery razy oddam za pokrycie kosztów przesyłki - sprzedałem kamerkę a obudowa leży nieużywana, kontakt sms 796180468
  10. Ale to nie ja wysłałem znajomego, idąc Twoim tokiem myślenia to zrobił to Micenter a tu pretensje mogę mieć uzasadnione Tu własnie chodzi że zakup był w sklepie stacjonarnym i tylko w tym konkretnym sklepie mają szansę wydrukować duplikat, ani przez internet , ani w innym należącym do tej samej sieci
  11. Oczywiście , wiem również że Acid sprzedaje usługę powiązaną z transportem, a ja przypadkiem jestem kupującym tą usługę, kupno-sprzedaż nie dotyczy tylko zakupu fizycznej rzeczy I tu właśnie rzecznik stwierdził błąd, miałem wysłać reklamację listem poleconym bezpośrednio do Ciebie jako przedsiębiorcy, ty miałbyś 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji jako przedsiębiorca, a sprawy pomiędzy Tobą a Inpostem rozwiązać w taki sposób jaki Ci pasuje Chociaż w sumie rozumiem Cię , rękami i nogami bronisz się by nie stracić ze swojego firmowego budżetu kwoty wartości telefonu, pewnie też jak ja podejrzewasz że Inpost może odrzucić reklamację z powodu braku dokumentu, dlatego też wciąż nie odpowiedziałeś na pytanie co wtedy, ja ze swojej strony nie odpuszczę tematu, czekam tylko na odpowiedź Inpost bo to blokuje wszystkie inne działania
  12. Nie ma znaczenia , kupiłem usługę, jesteś przedsiębiorcą i obowiązuje cię kodeks cywilny, wczoraj odwiedziłem rzecznika i czekam na rozwiązanie z Inpostu, moim błędem tylko i wyłącznie było przekazanie że reklamację możesz złożyć w moim imieniu ( specjalnie piszę do Ciebie w osobistym tonie) bo cwaniackie wpisy i tłumaczenia trochę mnie już męczą Ale ok, poczekam trochę, ten post przybliży innym jak traktujesz potencjalnych klientów w przypadku problemów, może niektórzy zastanowią się by jednak oddać telefon gdzie indziej
  13. https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/kto-ponosi-odpowiedzialnosc-za-zaginiona-przesylke-lDkng2OYzh5 https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-czy-sprzedawca-moze-przeniesc-na-konsumenta-odpowiedzialnosc-za-przesylke Tak gwoli ścisłości, Panowie Moderatorzy przerzucają się tu ładnie, swoimi wymyślonymi prawami konsumenta, jednak jest inaczej , Pan Acid Właściciel firmy wykonał zleconą/zapłaconą usługę w której koszt wchodził również transport, czemu nie możecie zrozumieć że jako przedsiębiorca odpowiada przed klientem do momentu odebrania przesyłki, nie ma tu znaczenia czy zlecił to Inpostowi, innemu kurierowi, czy Inpost zlecił to drugiemu, trzeciemu podwykonawcy. Odpowiedzialny jest MICenter, a wasze ( a dlaczego, wykonał, przekazał, wina Inpostu ) wynika z nieznajomości prawa, napiszę więcej dobrze sformułowany pozew i MiCenter może zostać obciążony kosztem zakupu nowego telefonu ( w ramach niewywiązania się z umowy - nie sama naprawa jest tylko jej częścią ), do którego złożenia przez te super podejście coraz bardziej się skłaniam
  14. Zwracam bez problemu pieniądze i wtedy reklamuję usługę zainicjowaną przez siebię u przewożnika, nie obciążam kupującego z tytułu zakupu nowego telefonu przez przedłużający się proces reklamacyjny, jestem z nim cały czas w kontakcie dbając o dobre imię ( swoje, firmy) , tak to powinno wyglądać - niestety pod względem obsługi i podejścia do klienta właściciele firm są daleko daleko w tyle . I tak byłem cierpliwy czekając 30 dni na jakiekolwiek rozwiązanie sprawy Tak chciałbym żeby właściciel MiCenter zrozumiał że straciłem telefon wart kilkaset zł, z powodu braku przeznaczyłem kolejne kilkaset złotych na zakup nowego, to nie są groszowe sprawy , o które nie warto się wykłócać. Co najlepsze na moje pytanie do Właściciela " co w przypadku gdy Inpost nie uzna dokumentu za wiążące i odmówi zwrotu : do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi - empatia powiadasz ?
×
×
  • Create New...