lucas7911

Użytkownicy
  • Content Count

    689
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

lucas7911 last won the day on June 16 2014

lucas7911 had the most liked content!

Community Reputation

17 Good

2 Followers

About lucas7911

  • Rank
    Zaawansowany

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xiaomi MI3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Obudowa biała, użyta może ze trzy/cztery razy oddam za pokrycie kosztów przesyłki - sprzedałem kamerkę a obudowa leży nieużywana, kontakt sms 796180468
  2. Ale to nie ja wysłałem znajomego, idąc Twoim tokiem myślenia to zrobił to Micenter a tu pretensje mogę mieć uzasadnione Tu własnie chodzi że zakup był w sklepie stacjonarnym i tylko w tym konkretnym sklepie mają szansę wydrukować duplikat, ani przez internet , ani w innym należącym do tej samej sieci
  3. Oczywiście , wiem również że Acid sprzedaje usługę powiązaną z transportem, a ja przypadkiem jestem kupującym tą usługę, kupno-sprzedaż nie dotyczy tylko zakupu fizycznej rzeczy I tu właśnie rzecznik stwierdził błąd, miałem wysłać reklamację listem poleconym bezpośrednio do Ciebie jako przedsiębiorcy, ty miałbyś 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji jako przedsiębiorca, a sprawy pomiędzy Tobą a Inpostem rozwiązać w taki sposób jaki Ci pasuje Chociaż w sumie rozumiem Cię , rękami i nogami bronisz się by nie stracić ze swojego firmowego budżetu kwoty wartości telefonu, pewnie też jak ja podejrzewasz że Inpost może odrzucić reklamację z powodu braku dokumentu, dlatego też wciąż nie odpowiedziałeś na pytanie co wtedy, ja ze swojej strony nie odpuszczę tematu, czekam tylko na odpowiedź Inpost bo to blokuje wszystkie inne działania
  4. Nie ma znaczenia , kupiłem usługę, jesteś przedsiębiorcą i obowiązuje cię kodeks cywilny, wczoraj odwiedziłem rzecznika i czekam na rozwiązanie z Inpostu, moim błędem tylko i wyłącznie było przekazanie że reklamację możesz złożyć w moim imieniu ( specjalnie piszę do Ciebie w osobistym tonie) bo cwaniackie wpisy i tłumaczenia trochę mnie już męczą Ale ok, poczekam trochę, ten post przybliży innym jak traktujesz potencjalnych klientów w przypadku problemów, może niektórzy zastanowią się by jednak oddać telefon gdzie indziej
  5. https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/kto-ponosi-odpowiedzialnosc-za-zaginiona-przesylke-lDkng2OYzh5 https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-czy-sprzedawca-moze-przeniesc-na-konsumenta-odpowiedzialnosc-za-przesylke Tak gwoli ścisłości, Panowie Moderatorzy przerzucają się tu ładnie, swoimi wymyślonymi prawami konsumenta, jednak jest inaczej , Pan Acid Właściciel firmy wykonał zleconą/zapłaconą usługę w której koszt wchodził również transport, czemu nie możecie zrozumieć że jako przedsiębiorca odpowiada przed klientem do momentu odebrania przesyłki, nie ma tu znaczenia czy zlecił to Inpostowi, innemu kurierowi, czy Inpost zlecił to drugiemu, trzeciemu podwykonawcy. Odpowiedzialny jest MICenter, a wasze ( a dlaczego, wykonał, przekazał, wina Inpostu ) wynika z nieznajomości prawa, napiszę więcej dobrze sformułowany pozew i MiCenter może zostać obciążony kosztem zakupu nowego telefonu ( w ramach niewywiązania się z umowy - nie sama naprawa jest tylko jej częścią ), do którego złożenia przez te super podejście coraz bardziej się skłaniam
  6. Zwracam bez problemu pieniądze i wtedy reklamuję usługę zainicjowaną przez siebię u przewożnika, nie obciążam kupującego z tytułu zakupu nowego telefonu przez przedłużający się proces reklamacyjny, jestem z nim cały czas w kontakcie dbając o dobre imię ( swoje, firmy) , tak to powinno wyglądać - niestety pod względem obsługi i podejścia do klienta właściciele firm są daleko daleko w tyle . I tak byłem cierpliwy czekając 30 dni na jakiekolwiek rozwiązanie sprawy Tak chciałbym żeby właściciel MiCenter zrozumiał że straciłem telefon wart kilkaset zł, z powodu braku przeznaczyłem kolejne kilkaset złotych na zakup nowego, to nie są groszowe sprawy , o które nie warto się wykłócać. Co najlepsze na moje pytanie do Właściciela " co w przypadku gdy Inpost nie uzna dokumentu za wiążące i odmówi zwrotu : do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi - empatia powiadasz ?
  7. Ubezpieczenie jest , tylko dowodu zakupu brak, tak się również zastanawiałem co w przypadku gdyby to był telefon z rynku wtórnego i bez żadnych papierów
  8. Męska odpowiedź bez owijania w bawełnę, co jeśli Inpost odrzuci reklamację z powodu niewystarczającego udokumentowania wg nich w/w telefonu
  9. Jestem zły, ponieważ nie mam tej faktury/paragonu , zgubiłem , dzwoniąc na infolinię Euro RTV AGD dowiedziałem się że nie ma możliwości wystawienia online tylko osobiście w sklepie duplikat, wada systemu informatycznego, mam tam coś koło 450 km/ do sklepu bezpośrednio się nie można dodzwonić bo mają jeden ogólnopolski nr infolinii, w sumie rewelacja - jakieś rady , czy mam zapomnieć o telefonie i zwrocie bo idąc waszym tokiem rozumowania jeśli Inpost nie zapłaci Wy też nic z tym nie zrobicie
  10. I Tu jest sedno sprawy - dziękuje, załatwiajcie dalej sobie TĄ sprawę a ja zgłaszam zawiadomienie - ja nie mam telefonu od 30 dni, czas reklamacji upłynął, jeśli przyszło jakieś zawiadomienie to do was bo ja nie jestem stroną Cwaniakujecie , odpowiadacie na posty bez jakiejkolwiek pokory z waszej strony, a po drugiej stronie siedzi wkurw....ny klient który nie dość że nie ma telefonu, to musiał dodatkowo kupić nowy, a wy oczywiście umywacie ręce, na szczęście rynek weryfikuje takie podejście , daje też możliwość wydania opinii w różnych miejscach. Wyraziłem swoje stanowisko w tej sprawie i swoje zdanie na Wasz temat, nie będę więcej tracił czasu na przekomarzanie się Powyższe posty, a zarazem odpowiedzi właściciela ( chyba ) kieruje do przyszłych klientów z prośbą o przemyślenie chęci wysyłki
  11. Nie wymagacie dowodu zakupu przy przyjęciu telefonu do naprawy, więc nie jest wymagana do wydania, czy naprawdę nie potraficie zrozumieć że przyjmując telefon do naprawy odpowiadacie za niego nie tylko do momentu wydania kurierowi, jak napisałem równie dobrze mogliście to oddać do przewiezienia obcej osobie która żądała by ode mnie zaświadczenia o zawarciu związku małżeńskiego - jesteście śmieszni w swych tłumaczeniach, nie mam faktury i nie będę mieć, telefon kupiony był w innym mieście, ja fakturę gdzieś zagubiłem, dowiedziałem się że musiałbym jechać po duplikat osobiście - tylko z jakiej paki się pytam a czy przywłaszczenie jest czy nie ma niech to rozstrzygną odpowiednie organy, kwota przekracza mała szkodliwość czynu więc spróbuję Panie Zenderable Ja nie znam człowieka, nie nadawałem tej przesyłki, nie zlecałem przewozu, w sumie to nawet nie wiem czy naprawdę został okradziony, żadnego oficjalnego pisma tylko telefoniczna informacja Chcecie mieć firmy , zarabiać pieniądze ale żeby trochę poduczyć/podszkolić się w zakresie traktowania klienta to już nie ma czasu - życzę powodzenia
  12. Nic nie musi, moją dobrą wolą było wysłanie wam Tego dokumentu, Wy jesteście odpowiedzialni za sprzęt , nie obchodzi mnie co ma do tego Inpost, mógł to przewozić równie dobrze Pan Zenek z Wrocławia, Wam powierzyłem telefon i od was wymagam wydania albo telefonu albo już jak uważacie
  13. Proszę dopisać że takie rozwiązanie zasugerowano mi telefonicznie, pewnie by trochę zrzec się odpowiedzialności - super załatwiacie sprawy , to po pierwsze Z jakiego powodu Mam udowadniać nabycie telefonu - powtarzam enty raz nie oddałem telefonu do reklamacji Inpostowi tylko do MiCenter , proszę dalej się przekomarzać a sprawa wyląduje na Policji ( przywłaszczenie mienia ) . Aha i jeszcze jedno Czyli w sumie o jakimkolwiek zwrocie mogę zapomnieć bo Inpost nie będzie honorował mojego dokumentu - dobrze tam z Wami wszystko Panie Acid jest Pan właścicielem w/w serwisu? czy może osobiście osobą zaangażowaną w spraw?ę, jeśli nie proszę się nie wypowiadać/bronić ewidentnie złamanych zasad odpowiedzialności za powierzony sprzęrt
  14. Opiszę tu sytuację jaka mnie spotkała przy okazji naprawy swojego Redmi Note 7 w współpracującym z forum serwisie Xiaomi MiCenter, otóż około dnia 06 maja zgłosiłem chęć naprawy uceglonego w/w telefonu, dnia 07 telefon został wysłany do serwisu, gdzie został naprawiony , została wystawiona faktura którą opłaciłem jeszcze tego samego dnia ( 12 maja ) Telefon został przekazany z MiCenter do Inpost 13 lub 14 maja a 15 maja dostałem wiadomość z informacją o okradzeniu samochodu kuriera, przez MiCenter złożona została reklamacja przesyłki, gdzie musiałem przesłać dowód zakupu telefonu, minęło od tego czasu 30 dni a ja nie mając żadnej informacji co do przebiegu reklamacji wczoraj wysłałem pismo reklamacyjne bezpośrednio do firmy MiCenter - w sumie od razu powinienem tak zrobić przecież nie jestem stroną w tym postępowaniu , nie ja nadałem przesyłkę a jestem poszkodowany, mało tego musiałem zakupić nowy telefon przez długi czas rozpatrywania, dzisiaj rano dostałem email z informacją że reklamacja jest przedłużona , że 12 czerwca wyszła od Inpostu prośba o dodatkowe dokumenty ( nie dostałem żadnej wiadomości , choć w dobrym tonie byłoby poinformować niezwłocznie o opóźnieniu) oraz zawarta informacja że firma Micenter nie zwróci za skradziony telefon. Nie wiem jak to funkcjonuje ale mając firmę i wystawiając faktury przyjmując sprzęt, bierze się za niego odpowiedzialność i nie można przerzucać jej na wewnętrzne sprawy MiCenter-Inpost, a co w przypadku gdy Inpost całkowicie odrzuci reklamację , to usłyszę sorry straciłeś telefon ale Inpost nie chce oddać pieniędzy, przepraszam za może zbt długi post ale naprawdę TAK SIĘ NIE ROBI