Recommended Posts

U mnie sytuacja wygląda tak że zamówienie złożyłem 1 sierpnia i do 11 października nie zrealizowali przesyłki mimo dziesiątek maili do nich wysłanych i zwrotek, że już już, za chwilę. Za 2-3 dni, jutro, itd. przestało mnie to bawić więc zażądałem zwrotu pieniędzy, ileż można 2,5 miesiąca ?? Kazali wysłać formularz odstąpienia od umowy.
 
Od razu 15 października wysłałem im skan odstąpienia od umowy. Ponoć zwroty realizowane są w 2 i 4 poniedziałek każdego miesiąca, więc sądziłem ze oddadzą  24.10, niestety ... Wysłałem im 26.10 informację, że składam zawiadomienie na Policję i w ogóle nie zareagowali. Maja to gdzieś ? Milczą na mailu... W sumie to już 3 miesiące użerania się z nimi. Ktoś już złożył na nich doniesienie , i czy Policja czy lepiej od razu do prokuratury ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam i informuję, że w końcu dzisiaj oddali mi moje pieniądze. Mówiąc szczerze, miałem skopiowane całą korespondencję i miałem wychodzić na policję i złożyć zawiadomienie o oszustwie. Rano dałem im czas do jedenastej i w końcu po jedenastej przesłali potwierdzenie przelewu, a wieczorem pieniądze wpłynęły na moje konto. Drogi użytkowniku fraszkie.bet,  szkoda czasu i nerwów, weź dokumenty i idź do najbliższej jednostki policji. Zawiadom o możliwości popełnienia przestępstwa na twoją szkodę. Do prokuratury nie ma sensu, bo i tak cię odeślą na policję, a jeżeli nawet przyjmą zawiadomienie to i tak prześlą materiały do prowadzenia na policję. Działanie które opisujesz wyczerpują znamiona przestępstwa określone w art. 286 kk. Gwarantuję Ci, że jak ich odwiedzą policjanci to szybko będą wracać pieniądze, jeżeli nie, to z konta ich firmy odzyskasz, tylko to jeszcze trochę potrwa. Wysyłaj im żądanie zwrotu pieniędzy i żądaj informacji kiedy otrzymasz kasę. Uprzedź ich, daj im jeszcze jeden dzień i ruszaj na policję. WYSTAW IM OPINIĘ NA "OPINEO", ALE NICZEGO NIE ZMYŚLAJ TYLKO PODAWAJ FAKTY KTÓRE MAJĄ POTWIERDZENIE W DOKUMENTACH. Nie daj się ponieść emocjom, "nie wyzywaj nikogo po imieniu", nie obrażaj. Mnie straszyli jakąś kancelarią adwokacką, i innymi pierdołami. Pisząc prawdę nie narażasz się na odpowiedzialność. Na pewno opinia na Opineo pomaga. w razie pytań pisz. Pozdrawiam

Dzisiaj, tuż przed wyjściem na policję zwrócili mi moje pieniądze. Po napisaniu im opinii na Opineo, weszli ze mną w spór i musiałem się odnosić do kolejnych wymyślanych przez nich rzeczy. Odniosłem wrażenie, że takimi sporami chcieli mnie wyprowadzić z równowagi, może doprowadzić do tego bym coś napisał obraźliwego. Wszystkim radzę i życzę trochę wytrwałości i nie czekajcie, wzywajcie do zwrotu pieniędzy i żądajcie informacji kiedy zwrócą. Po upływie 14 dni od wypowiedzenia umowy, jeżeli nie będziecie mieć zwrotu, to idźcie na policję zabierając ze sobą całą korespondencję. Nie rozmawiajcie z nimi przez telefon bo to strata czasu i nie ma się później dowodów. Każdy e mail, nawet ten automatyczny jest ważny i trzeba go przedstawić podczas zawiadomienia na policji. Życzę wytrwałości i konsekwencji.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podmiot ProAndroid działający pod firmą ProUroda Agnieszka Wojtkowska to niestety fejkowy sklep. Radzę zakup w zaufanym miejscu lub za pobraniem, a tutaj tej formy płatności brak - daje do myślenia, prawda!

Edited by Nie polecam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam moja umowa z firmą Proandroid zakończyła się 04.11.2016.Mimo licznych wezwań do wysłania przedmiotu i żądań zwrotu pieniędzy efekt zerowy.Termin zwrotu pieniędzy do dnia 21.11.2016 ,po tym czasie udaję się z całą dokumentacją na policję,chociaż mój adwokat uważa ,że już w tym momencie jest to przestępstwo i powinno być zgłoszone.Jeżeli komuś upłynął czas zwrotu pieniędzy proszę nie czekać i iść na policję ,im więcej zgłoszeń tym lepiej dla sprawy.Nie pozwalajmy sobie na takie traktowanie .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie. Na Pani miejscu pisałbym im wezwania do zwrotu gotówki i żądał odpowiedzi kiedy zostaną zwrócone. Po upływie 14 dni od wypowiedzenia umowy, z pełną dokumentacją poszedłbym na policję. Zdaję sobie sprawę, że nikt nie tęskni za wizytami na policji, ale jak się nie ma innego wyjścia to trudno. Czytałem wcześniej i sam mam takie same spostrzeżenia, że opinia wystawiona o tym sklepie na Opineo "pomaga" w odzyskaniu środków. Proszę tylko niczego nie upiększać, pisać tylko o faktach które mają potwierdzenie w dokumentach, korespondencji. Życzę powodzenia i odzyskania środków.

Dodaję, że po 20 dniach od wypowiedzenia umowy w końcu zwrócili mi moje pieniądze. Kontakt z nimi  w moim odczuciu to koszmar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 3.11.2016 o 12:43, fraczkie.bet napisał:
U mnie sytuacja wygląda tak że zamówienie złożyłem 1 sierpnia i do 11 października nie zrealizowali przesyłki mimo dziesiątek maili do nich wysłanych i zwrotek, że już już, za chwilę. Za 2-3 dni, jutro, itd. przestało mnie to bawić więc zażądałem zwrotu pieniędzy, ileż można 2,5 miesiąca ?? Kazali wysłać formularz odstąpienia od umowy.
 
Od razu 15 października wysłałem im skan odstąpienia od umowy. Ponoć zwroty realizowane są w 2 i 4 poniedziałek każdego miesiąca, więc sądziłem ze oddadzą  24.10, niestety ... Wysłałem im 26.10 informację, że składam zawiadomienie na Policję i w ogóle nie zareagowali. Maja to gdzieś ? Milczą na mailu... W sumie to już 3 miesiące użerania się z nimi. Ktoś już złożył na nich doniesienie , i czy Policja czy lepiej od razu do prokuratury ?

Droga Małgosiu Drogi Leszku62 mam wielką prośbę o podpowiedzenie mi sposobu w jaki mam się do wizyty na Policji przygotować? jestem bardzo zdeterminowany i w środę idę na Policję , proszę napiszcie mi czy tą całą korespondencję przygotować na płycie czy mam to wszystko wydrukować i przekazać w formie papierowej jako dowody? Będę wdzięczny za każdą poradę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma znaczenie gdzie pójdziesz, ale i tak będzie to prowadzić policja pod nadzorem prokuratury. Wydrukuj całą korespondencję, także te automatyczne odpowiedzi. Szkoda zdrowia i czasu. Warto wystawić im opinię na Opineo. Wystawiając opinie radzę ograniczyć się do opisania kontaktu ze sklepem i mieć na wszystkie fakty potwierdzenie w dokumentach. Niczego nie należy wymyślać. Nie obrażać czy używać innych zbędnych opisów. Wystarczy ograniczyć się do faktów. Życzę powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leszek62, dziękuję za poradę. jutro będę miał w 100% skompletowaną całą korespondencję. Pojutrze tak jak pisałem zgłaszam sprawę ! ps. Wszystko to co mam przeciwko tej firmie to są suche fakty z którymi nie można polemizować. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Wszystkich tutaj zgromadzonych

Zazwyczaj nie udzielam się na tego typu forach ale akurat jestem w temacie ponieważ w proandrodzie dokonałem na przestrzeni roku już i aż 4 zakupów.

Przed każdym sprawdzam opinie czy też nic się nie zmieniło to też trafiłem właśnie na te forum i powiem szczerze najwidoczniej ktoś postanowił zrobić sobie tutaj "ściane płaczu" :)

Nie mam zamiaru wielce tutaj zachwalać tego sklepu ponieważ potwierdzam jego wielkim minusem jest czas doręczenia zamówienia.Raz nawet czekałem 34 dni !! Innym razem jednak było to zaledwie 7 dni. Nigdy jednakże nie narzekałem na brak kontaktu co mnie bardzo dziwi, ale przede wszystkim na produkty które doręczają.Zawsze ale to zawsze - Nowe, zaplombowane i co dla mnie bardzo ważne na Fakturze VAT 23% a nie jakiejś "lewiznie" jak w innych sklepach bywa tzw Marza. Cena ? Bardzo uczciwa w porównaniu do rynku światowego  i Tu sie chyba nikt nie będzie kłócił - przynajmniej dla mnie wynagradza to czas oczekiwania który jeszcze raz wspomne jest długi....nie zmienia to jednak faktu że mają to zawarte w Regulaminie.

Patrząc na te forum jednak z tego co widzę każdy na początku narzeka : a to telefon nie doszedł,ale po paru dniach pisze że doszedł i jest okey, drugi że było dla nie go za długo i nie może odzyskać pieniądze(robi z nich najgorszych) ale po paru dniach jednak odzyskał te pieniądze.... czyli docelowo machanie tu paragrafami osoby która jak twierdzi jest już po zwrocie środków to chyba zwyczajny brak czasu w codziennym życiu...

To jest własnie w naszym społeczeństawe niedorzeczne.Osobiście jestem zwolennikiem sklepów /firm które umożliwiają nam wybór zakupu taniej niż w jakimś "kolosie korporacyjnym" za 1000 zł drożej lub też na największym portalu aukcyjnym w naszym kraju, ale kupując tam po otrzymaniu okazuje się że telefon jest powystawowy z delikatnymi śladami użytkowania w pudełku zastępczym a dowadem zakupu jest faktura VAt ale 0% Marża :) czyli dodatkowy papier toaletowy.....Zamiast tego nasze społecześtwo tak jak np zauważyłem przykładowo Leszek - piesek postanawia sobie bo nie doczytał jak widze regulaminu podbużać wogóle niepotrzebny temat ponieważ jak widać sam już i też poszkodwanym żadnym nie jest. Moim zdaniem przez takie podejście wkońcu w Polsce zostanie nam kupować tylko w "kolosach korporacyjnych" i przepłacać o 40 % . Kupowałem także często na Ebay (nawet Alibabie) i tam akurat codzienną normą jest czekanie ale kultura internetowa także inna. Na bazie własnych doświadczeń osobiście proandroid polecam ,lecz także uprzedzam że czas oczekiwania nie jest jego najlepszą stroną. Jeżeli chce ktoś szybki zakup wręcz odradzam,jednakże jeżeli ktoś ceni sobie oszczędność to lepiej pewnie w tym kraju nie trafił.W moim przypadku kontakt także bardzo dobry.Zwłaszcza że ostatnio wprowadzili nawet telefoniczny(tu się nie wypowiadam bo nie korzystałem) Powyższe posty jednakże sa bardzo przesadzone jak widać z resztą po ich finałach ale są ludzie i są ludzie.... a z swojego doświadczenia zakupów internetowych zadowolony klient ma problem wystawienia Opini a co dopiero rozpisywać się na takich forach jak tutaj(rejestracje itp) .Wielka szkoda że nasza mentalność nie pozwala w tym kraju na rozwijanie się tego typu sklepom,jak ktoś ich działania nie rozumie to niech nie kupuje.Pozostało mi korzystać póki są dostępne i osobiście mam nadzieje że jak najdłużej.Dziękuje za możliwośc wypowiedzi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasz Drogi Marcinie 72 oczywiście niezmiernie się cieszmy , że masz takie pozytywne doświadczenia i odczucia co do firmy Proandroid.Bardzo Ci zazdrościmy że  Swoją pozytywną opinią możesz zasilić całe grono klientów i wyrazić ją w Opineo.Pozwól jednak że przy tej Ścianie Płaczu wyrażą swoje bolączki inni ,my co nie mieliśmy tyle szczęścia co Ty.Ja z Moim mężem też jesteśmy przedsiębiorcami i prowadzimy różne firmy ,różne branże,różne światy.Dla nas funkcjonowanie firmy Proandroid jest karygodne i niedopuszczalne.O klienta się dba ,szanuje się Jego czas ,pieniądze i samopoczucie.  .Informuje się Go na każdym etapie jak przebiegają warunki zawartej umowy .To ja jako klient  mam się dopominać o informację na temat towaru zakupionego?ja jako klient  mam wysyłać  naście e-meil na które mam odpowiedz z automatu?mnie jako klientowi wysyła się coraz to nowe terminy wysyłki towaru a jedna informacja że towar już wysłany?Oczywiście wszystko nieprawdziwe.Czyli tak powinien wyglądać nasz rynek i nasze nowo powstające i rozwijające się firmy?Taka powinna być nasza mentalność i przyzwolenie?Przepraszam ale Nie.Wracając do mojej umowy z firmą Proandroid data zwrotu pieniędzy 21.11.2016 i ani dnia dłużej,oczywiście mam całą skompletowaną dokumetację i idę na  policję.Umowa  to umowa.Oczywiście poinformuję wszystkich na forum jak sprawa się ma.A może zdarzy się coś niespodziewanego i firma Proandroid zrobi przelew wcześniej o czym też pospieszę poinformować.Z całym poważaniem Małgosia.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pragnę poinformować, że w końcu środki wróciły wczoraj popołudniu na moje konto. Miałem przygotowane wszystko, wydrukowane, dokładnie posortowane chronologicznie i spakowane w teczkę. W dniu dzisiejszym miałem się udać w wiadome miejsce i złożyć doniesienie. Równolegle toczyłem dyskusję w wątku na Opineo informując dokładnie jakie jest moje zamierzenie i że nic mnie nie powstrzyma jeśli do końca wtorku nie zobaczę zwrotu na własnym koncie. Od 1/08 (złożone zamówienie) do dnia 08/11 (zwrot środków) minęło.... baaaa, dokładnie 100 dni. Nie wierzyłem, otworzyłem kalendarz, przeliczyłem.... uwierzyłem. 100 dni !!! The End...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile radości z posiadania swoich pieniędzy i pojawiająca się refleksja, że opinia na Opineo chyba pomaga. Życzę spokoju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po poście użytkownika Małgosia chciałem sobie już podarować odpowiedz - mówię sobie typowy "hejtowskie" zachowanie. Jeżeli nawet ktoś napisze coś pozytywnego na temat sklepu jest od razu krytykowany. No cóż aferzysta to także zawód..... Otóż  Małgosiu nie wiem ile , jakich i w jakich krajach prowadzisz działalność i mnie to nie interesuje,ale po wypowiedzi widać że z zakupami internetowymi nie ma się za dużo do czynienia lub się ma trochę "nosek za wysoko" i trzeba prowadzić za rączkę. Ciekawe więc dlaczego największy portal aukcyjny w tym kraju Alle..... odpowiada na proste pytania po tygodniu lub wogóle ? ,dlaczego np jak dokonywałem zakupów w sklepie bardzo znanym jakim jest Agit...pl czekałem na zwrot pieniędzy prawie 4 miesięcy ? Proszę mi wskazać ten wzorcowy sklep który rzekomo istnieje chyba tylko w marzeniach ,ponieważ jaki sklep nie wpiszemy w google : czy to komputro... vobi.....mediamark....Satu..... i wiele wiele innych każdy ma negatywne opinie,wpisy,posty,fora chociaż jakoś działają od lat i nic ...dlaczego ? przez właśnie taką typową "hejtowską" mentalność o której pisałem w poprzednim poście . Sprzedaż internetowa to tysiące klientów dziennie i dotyczy to pewnie także proandroida co wnioskuje po ich cenach ,a je mają akurat bezkonkurencyjne. Owszem ponownie aby nie było że są tacy och i i ach termin realizacji mają trochę słaby, ale do zniesienia w porównaniu do innych  i mają to uwzględnione w regulaminie. Postanowiłem jednak sledząc te forum odpowiedzieć z innego powodu ? jakiego ?  nasuwa mi sie jedno zdanie tylko do głowy :  a nie mówiłem.....

normalnie jestem Nostradamusem. Tak jak kiedyś inni "krzykacze" na tym forum twierdzili że czekają długo na zamówienia tak pózniej wszyscy pisali że je otrzymali i nagle jest w porządku(wystarczy przejrzeć całe forum). Teraz 3-ech innych "krzykaczy" z tego co naliczyłem razem z leszkiem - pieskiem na czele (temu to wyjątkowo w życiu się chyba nudzi) oskarżali proandroid o oszustwa i inne bzdury a tu proszę .... wszyscy jednak otrzymali swoje środki na konto czyli Happy End i nie taki straszny ten proandroid......hejtu oczywiście nie cofną bo jakże ciężko przyznać się do błędu i przesadzonych postów .Lepiej zatem krytykować dalej...

Mój przekaz jest prosty - ludzie jak widzicie że cena jest aż nadto korzystna czytajcie regulaminy tak jak we wszystkich sklepach zagranicznych typu ebay  itp jezeli chcesz coś szybko to kup gdzie indziej, jeżeli chcesz dużo oszczedzić to  osobiście polecam proandorid, z którego ja korzystam już co najmniej od roku i tak jak napisałem wcześniej raz nawet sam czekałem 34 dni !! Ostatnie jednak zamówienie zrealizowali już w 7 dni.Dlaczego zamawiam ? Bo wiem że dostane produkt nowy prosto z fabryki na gwarancji. Dlaczego się godzę na czekanie ?  Ze względu na cenę ? Dlaczego uczestniczę w tym forum ? Bo przez takie podejście jak powyżej nie pozwalamy się rozwijać takim sklepom jak proandroid i taka np osoba ja na tym traci,a w przeciwieństwie do innych zależy mi na uczciwej cenie nawet kosztem chwili cierpliwości

Zapewne zaraz padną jakieś obrażliwe posty pod moim kątem ale tak jak napisałem - aferzysta też zawód :)  ah ta nasza mentalność .......ponownie dziękuje za możliwość wypowiedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmień nick na ProAndroid tak będzie uczciwiej bo i tak nikt nie wierzy że zarejestrowałeś się żeby wyprodukować 2 posty ociekające wazeliną aż mdli

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

redkontakt a tobie proponuje zmienć nick na "anonimowa_nienawisc2016" bo tak jak widać po twoich postach po każdym jedziesz za nic .....ale rozumiem każdy musi się wyładować :).... ale spokojnie to mój ostatni post, ponieważ mam najwidoczniej faktycznie dar jasnowidzenia, że zaraz ktoś mnie zaatakuje i nie minęły 2 godziny i proszę....typowe "internetowe pato" - zasada krytykuj bo inaczej sam zostaniesz skrytykowany :)  przepraszam że udzieliłem mojej opinii odnośnie sklepu chcociaż wazeliną bym do końca ją nie nazwał skoro sam odradzam jeżeli chodzi o sam czas oczekiwania - o resztę chwale owszem bo takie są fakty . Podobnie jak z powyższymi przypadkami bo czy napisałem coś nie tak ? czy ktoś kto tak narzekał i  nie dostał pózniej  zamówienia lub nie dostał zwrotu ? Nie mam zamiaru nadal uczestniczyć w tej "ścianie płaczu" ponieważ nie ma sensu.Tu może każdy napisać co mu się podoba jeżeli nie jest prawdą lub ją jest ,niech żyje wolność internetu.Szkoda że nie ma jak tego sprawdzić .Przez takich uzytkowników własnie jak redkontakt itp wole jednak korzystać z profesjonalnych portali Opiniotwórczych - tam przynajmniej wiem jak jest jest naprawdę. Dziekuję za wypowiedz i nie musicie już mnie hejtować. redkontakt życzę tobie dużo uprzejmości w życiu i dobrego humoru :D Dziękuje za moja ost wypowiedz(zostałem skutecznie zniechęcony do uczciwych wypowiedzi na tego typu forach przez przemiłych użytkowników) Niech żyje Hejt !! :D i udanego życia 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Marcin72 napisał:

Niech żyje Hejt !! :D i udanego życia 

Proszę Pana, nikt tutaj nie hejtuje, ja tutaj nie widzę żadnego spisku na proandroid. To co widzę to grupę ludzi którzy wydali swoje ciężko zarobione pieniądze u nieuczciwego sprzedawcy i piszą o tym bo są żli, rozżaleni, czują się oszukani itd. bo co mają robić? Czy wg. Pana mają piać z zachwytu jak Pan że dostali niepełnowartościowy produkt w cenie o 100 zł niższej albo nie dostali nic? Tak się składa że mam już to przykre doświadczenie bycia oszukanym i to nie na jakieś marne 2 - 3 tysiące tyle naprawdę grubą kasę straciłem przez pewną firmę. Mniejsza o to co to za firma ale w moim przypadku oszust cały czas utrzymuje że to właśnie przez szkalowanie w internecie i ogólny hejt i nienawiść ludzką firma nie może wypłacić pieniędzy ale to że ten tzw. "hejt" się pojawił po tym jak przez wiele miesięcy nie oddawał kasy (do tej pory nie oddał) to już jakoś zapomina wspomnieć. Nie wiem kim Pan faktycznie jest i szczerze mówiąc nie interesuje mnie to, wiemy tylko to że każdy rozsądny czytelnik tego wątku oceni prawdopodobieństwo że Pana "pozytywna" opinia jest rzetelna na bliskie zeru - biorąc pod uwagę tak dużą liczbę niezadowolonych klientów tego sklepu. Oczywiście proszę do woli opisywać swoje świetne zakupy i mega okazje jakich Pan doświadczył w proandroid, wg. mnie ta retoryka potwierdza tylko fatalną opinię jaką ma ten sprzedawca nie tylko na tym forum. 

Zresztą do kogo i po co ja to piszę, stronka niedługo zniknie i powstanie nowa, gdzie interes będzie się kręcił od nowa na takich samych zasadach. Tacy sprzedawcy to woda na młyn marketów, bo ludzie jak się naczytają o tym co się dzieje to wolą pójść do saturna, mediamarkt czy sprawdzonego chińczyka i mieć święty spokój.

Edited by joshep

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marcin72 czy tam proandroidwazelinaxxx. Bardzo mnie ucieszyłeś zapowiedzią, że to twój ostatni post, bo brzydzę się oszustami zwłaszcza takimi z niskim IQ.

Życie mam udane, bo nie daję się nabierać takim jak proandroid, żerującym na ludzkiej naiwności podpieranej fałszywymi opiniami przez takich trolli jak ty. I moja darmowa rada: jak chcesz, żeby ktoś poważnie traktował twoje posty to musisz najpierw poświęcić sporo czasu, aby zyskać rozpoznawalność i wiarygodność. Inaczej jesteś nikim, anonimowym trollem72, który zarejestrował się na forum aby podeprzeć podejrzaną firmę, która robi ludzi w bambuko. Tak więc żegnam i jak dla mnie to koniec tego OT

Share this post


Link to post
Share on other sites

..... a jednak Powróciłem na specjalną prośbę mojego serdecznego Przyjaciela redkontakt czyt "szczęśliwy psycho".Nie chce jednak z nim prowadzić dyskusji ponieważ napewno i tak połamał już ze złości klawiature na swojej niezbyt zdrowej główce.Dodam tylko podziękowania za świeżo przyjętego użytkownika którym jestem Ja, a i jednocześnie wszyscy rzekomi hejterzy o o czym już nikt nie wspomina :) bo po co ? w końcu hejtują to są swoi :)a odnośnie porady redkontakt przepraszam że nie mam tak szczęsliwego życia jak ty żeby siedzieć 24 godziny na dobe przed komputerem i czaić się gdzie kogoś mogę poobrażać - może kiedyś dorobie się tej pełni szczęscia... :D 

Szanowny Josehp donośnie twojego postu podzielam twoje zdanie i zgadzam się z Tobą lecz w tym własnie (i tu mam własnie na myśli naszą mentalność) że nikt z powyższych jako puenta nie został poszkodowany - albo dostali zamówienie albo dostali zwrot środków, a więc jechanie po sklepach (nie chodzi mi tylko o proandorid) od oszustów itp raczej nie jest takie rzetelne jak to przedstawiacie. Odnośnie sklepów o których piszesz czyli mediamarkt it jest więcej negatywów i podobnych forum niż grzybów po deszczu wiec faktycznie komfort zakupów jest :) Nieistotne - chodzi mi o to że jak sam piszesz np tzw " sprawdzony chińczyk" dostajesz zamówienie po 2 dniach ? nie . Składasz prośbę o zwrot kosztów ? Chńczyk ci zwraca ? - proszę cie..... Wiem o czym pisze bo sam przerabiałem ten temat i tego właśnie jestem zwolennikiem.Dlaczego nie masz pretensji do "sprawdzonego chińczyka" ?  bo..... czytasz regulamin i wiesz czego się spodziewać.Wszystko.To czy ktoś będzie uważał mój post za wiarygodny bliski zero ma to głęboko w d..... nie mam zamiaru reklamowac proandroid . Też ma to w d...... zobaczyłem forum. Napisałem moje doswiadczenia bo byłem zdziwony, no już nie przesadzajmy bo zaledwie garstką ludzi która i tak osiągnęła swój cel na końcu o czym sami piszą . Co mnie spotkało ? Krytyka zawanasowanych użytkowników którzy nawet nie dokonali tam zakupu.... naprawde obiektywny klimat tu panuje :)

Co do twojej nadziei o zniknięciu sklepu raczej to się nie stanie ponieważ za długo istnieje i napewno ma więcej takich klientów jak ja,chcociaż tak jak pisałem zadowolony klient ma  gdzieś pisanie na podobnych forach skoro jest zadowolony. Przykładem są inne tematy poodbnych forum gdzie leci tylko hejt a to na produkty a to na sklepy itp .Pochwał raczej dużo nie znajdziemy odnośnie czegokolowiek a przykładem jest nasz przyjaciel redkontakt.Patrząc na jego posty to hej 110% pochwał zero.Po prostu nienawidzi świata ale jak twierdzi jest szczęslwy.Bardzo mnie to cieszy :D nie cieszy mnie jednak jeden fakt, że czasami tak jak sam piszesz przez tego podobne zachowania znikają jakieś sklepy które na to nie zasługują i faktycznie wtedy zmuszony jestem iśc do mediamartk i przepłacać 1000 zł  wiedząc że gdzieś w chinach jes to za połowe mniej - faktycznie też mi spokój umysłu :)

Nic - będę kończył nie mając na celu nikogo obrażać tak pokojowym akcentem jak redkontakt (jesteś wspaniały) :)  Życzę wszystkim pokoju i szczęścia i mam wielką nadzieje że przynajmniej zejdziecie ze mnie a ja będę mógł ocenić w moim przypadku temat jako wyczerpujący.Jeszcze raz dziękuje za miłe przyjęcie i za możliwość wypowiedzi  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no, sklep wysyła towar nawet po 3-4miesiacach, kasę zwaraca w podobnych terminach, ale co tam! Przecież wszystko gra i tańczy, bo w końcu "wszyscy dostali co chcieli"... Przez takie podejście, powstają właśnie takie sklepy, które w nosie mają obsługę klienta, przepisy, czy też jakość usług... "Działa? No działa"... Panie @Marcin72 mylisz zwykłą negatywną opinię na temat sklepu z hejtem i dziwisz się, że ludzie uważają Cię za pracownika/właściciela firmy? Do tego uparcie bronisz tego sklepu, jak najwyższą świętość. 

Ja płacę i wymagam, jeżeli mi piszą w mailu, że "wysyłka będzie jutro" to tak ma być, nie jest? To już nie mój problem, a sklepu, bo ja odpowiednią opinię już sobie wyrobię. Żyjemy w czasach internetu, gdzie każde głupie potknięcie jest zapamiętane, zapisane i ciągnie się potem przez lata... Jeszcze bardziej mnie śmieszy, że jako "przykłady" dobrych sklepów podałeś wielkie koncerny, Euro, Media, Expert etc... Wielkie firmy mające w poważaniu klienta. Jeżeli robić zakupy, to tylko w mniejszych sklepach, nie dość, że często są konkurencyjni cenowo, to jeszcze im ZALEŻY, przykład? Morele, x-kom, nie są święte, ale na pewno mają 100x lepszą obsługę klienta niż w/w firmy, czy też przez Pana chwalone "proandroid". Mamy też sklepy typu aze.com.pl, komunikacja 0, ale przynajmniej towar wysyłają w sensownych terminach (3dni), a nie szalonych (90dni? 120dni? 360dni? Nie wiem, zapłać, a jak będę miał ochotę to Ci wyśle)... No i powodzenia z serwisowaniem telefonu zakupionego w tym sklepie :D. Już pomijam typowo zagraniczne, marki, ale ten "sklep" sprzedaje Samsungi, Sony, HTC, z jakiejś lewej dystrybucji, bóg jeden wie skąd oni to mają :D. Szukasz tematów z pochwałami odnośnie sprzedawców na forum? Zapraszam do np. Technos-Online, zobacz ile ludzi wpadło tam, aby wyrazić zadowolenie, więc jak to jest z tym "nie piszą"? Zwykły użytkownik, który wyrazić chce pozytywną opinię wpada, pisze "wszystko przebiegło OK, co prawda długo, ale ok" i sobie idzie, nie walczy o sprzedawce, bo co mu on? Kogo on obchodzi? Ty walczysz o ten sklep jak lew, bo ktoś odważył się wyrazić negatywną opinię i jesteś zszokowany... Uwielbiam takie coś...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasze doświadczenie ze podmiotem ProAndroid pod firmą ProUroda również nie należy do udanych. Zależało nam bardzo na czasie realizacji zamówienia, dlatego też wysłaliśmy do "sklepu" zapytanie dot. posiadania produktu na miejscu, oczywiście dostaliśmy zapewnienia, "że produkt znajduje się w magazynie w Poznaniu i zlecenie zostanie zrealizowane w ciągu 5-7 dni, w praktyce trwa to krócej". Pełni nadziei wysłaliśmy pieniądze, zaznaczając, że zależy nam na czasie realizacji,  zaznaczaliśmy przy tym niejednokrotnie (wysyłając smsa), że jeśli przesyłka ma się opóźnić to rezygnujemy z zakupu. W momencie zaksięgowania pieniędzy na koncie ProUroda otrzymaliśmy maila z fragmentem regulaminu informującym o tym, że realizacja zamówień trwa 30 dni lub dłużej w szczególnych przypadkach. Oczywiście zadzwoniliśmy w tej sprawie do ProAndroid, usłyszeliśmy zapewnienia, że mail został wygenerowany automatycznie (- co za bzdura), a zlecenie zostanie zrealizowane we wcześniej ustalonym terminie, tj. 5-7 dni. W wyznaczonym dniu dostawy zadzwoniliśmy do sklepu z prośbą o dane firmy kurierskiej, nr przesyłki, po kilku próbach dodzwonienia się, usłyszeliśmy, że produkt nie został wysłany i jesteśmy zmuszeni czekać kolejne 7 dni. Od razu odstąpiliśmy od umowy i zażądaliśmy zwrotu naszych pieniędzy. Oczywiście wysłaliśmy również dokument odstąpienia od umowy, zaczęła się walka o zwrot pieniędzy. Dostaliśmy nawet fałszywe potwierdzenie przelewu. Płatność była zwrócona w trzech ratach, w różnych odstępach czasu. Na koniec usłyszeliśmy, że jeśli wystawimy negatywną opinię na Opineo to ProAndroid odwdzięczy się tym samym i zrobi czarny PR naszej firmy w internecie - szantaż. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej trollu72 czy jak ci tam jest, co ty na to? Wygenerujesz jeszcze jakieś posty z pozycji na kolanach?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

a proszę Ciebie bardzo redkontakt: panie Nezumi nie będe walczył jak lew o proandroid.Nie napisze o nich nawet już ani jednego słowa.Tak jak napisałem mam to w d..... Odniosę sie tylko do powyższego forum i kończę ponieważ za delikatną pochwałe z elementami negatywnej opini zostałem zaatakowany przez użytkowników zaawansowanych teraz SuperMood- pewnie za chwile moje posty będą wogóle kasowane bo nie jestem krytykantem.Pana sugestia o 3- 4 miesiącach została wymieniona tylko w poście fraczkie.bet. ale co tam zróbmy z tego ogół - nie ma to jak uczciwość postu. Nagle po ataku na mnie i braku argumentacji odnośnie mojego delikatnego postu bo nie nazywajmy tego jakąś wazeliną pojawia się kolejny post użytkownika "Nie polecam" co prawda opisuje że także odzyskał środki a zażądał ich po paru dniach-trochę dziwne że nagle się pojawili ale niech będzie. Najbardziej zabawny dla mnie jest jednak ponownie post naszego mistrza red kontakt i cyt " 

"Hej trollu72 czy jak ci tam jest, co ty na to?" 

 

czyli ewidentnie posługując się złośliwością traktuje ten post nagle jako wiarygodny .Patrząc na użytkownika "Nie polecam" to możemy zauważyć że to także tzw "świeżynka"... a przecież jeszcze  nie tak dawno ten sam "redkontakt" dawał mi darmową poradę cytuje :

"

10 godzin temu, redkontakt napisał:

I moja darmowa rada: jak chcesz, żeby ktoś poważnie traktował twoje posty to musisz najpierw poświęcić sporo czasu, aby zyskać rozpoznawalność i wiarygodność. Inaczej jesteś nikim, anonimowym trollem72

aha czyli ja ponieważ wysunełem delikatną pochwałe ,ale też odradzałem ze względu na długi czas czekania to jestem Trolem a  użytkownik "Nie polecam" już Nie jest trolem chociaż jest także świeżo zarejesjtrowany....hmmmmm.

Wiecie co ? Bawcie sami się w te klocki. Jeżeli ten sklep jest taki zły ,fake itp to czym jest te forum ? tak, tak, wiem, wiem cnotą sprawiedliwości i obiektywizmu.

Czy mogę wyrazić swoją opinie że dla mnie jest to paradoks tych słów czy za chwile dostane grozby do domu ?

Reasumując proandroid mam gdzieś ale na tym forum to co mnie spotkało to głowa mała. Tak jak nim się sugerowałem teraz już wiem że nie warto.

Żegnam was SuperMody zawansowani i tzw świeżaki które wg innych wasza opinia jest blisku zera(sugestia użytkowników zaawansowanych)... pędze na weekend do przyjaciół(niektórym napewno ich brakuje  z pozdrowieniami dla redkontakt) Mój post już tym razem nie zapadnie ponieważ to tylko brak czasu a wy tam sobie piszcie co chcecie , czy tam jestem pracownikem sklepu ,czy superagentem specjalnym.....pokój dla wszystkich i dziękuje i przepraszam za wyrażenie opini która wyrażała moje zdanie 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Konto specjalnie utworzyłem tutaj, żeby tylko podzielić się moim doświadczeniem z tym 'sklepem'. Wklejam moją opinie z opineo ponieważ została ona zareklamowana przez sklep uwaga 3 minuty po wystaweniu mojej opinii!!

 

19.10 - złożenie zamówienia na iPhone 6 i wysłanie przelewu. TELEFON OZNACZONY NA STRONIE JAKO DOSTĘPNY.

Wg regulaminu, sklep daje sobie 1-3 dni na realizację zamówienia i 5-7 dni roboczych na wysyłkę pkt 10. Ale w pkt 12 już jest 30 dni na dostawę. Co mam sobie wybrać? Oczywiście 1-3 dni to ściema, bo status zamówienia się nie zmieniał z "w trakcie realizacji".

Wysłałem maila 26.10 z zapytaniem o co chodzi, bo 3 dni robocze na realizację mineły 24.10. Mail pozostał BEZ ODPOWIEDZI.

Po 80 próbach dodzwonienia się do sklepu 2 listopada i 50 próbach 3 listopada postanowiłem wysłać zapytanie przez stronę internetową używając innego maila niż tego z zamówienia, jako "osoba zainteresowana zakupem iPhona" z zapytaniem o dostępność dokładnie takiego, jakiego zamówiłem.

W NATYCHMIASTOWEJ odpowiedzi dostałem: "Produkt jest dostępny na naszym magazynie eu.Zgodnie z regulaminem produkt musi być doreczony do 5-7 dni roboczych".

W związku z tym podałem mój numer zamówienia i zapytałem, dlaczego w takim razie ja jeszcze tego telefonu nie dostałem. Odpowiedź: "Tak owszem ale liczone to jest od monetu zakseigowani srodkow na koncie które w Panstwa przypadku nastapiło 21.10.2016.Nastepnie nalezy brac po uwage że długi weekend tj 29.11-02.11 nie nalezy liczyc jako dni robocze tak wiec dziś mija 7 dzien roboczy".

Ciekawe jakim cudem przelew szedł do sklepu 2 dni? No ale nieważne, oczekiwałem dalej.

8.11 mijał 10 dzień roboczy wg odpowiedzi ze sklepu. Zapytałem, kiedy mi wyślą towar. Odpowiedź: "Jest to przybliżony czas realizacji. Ostateczny zwarty jest w naszym regulaminie pkt 12. Niemniej produkt zostanie nadany przesyłka firmy kureirskiej do konca biezacego tygodnia" Tego samego dnia dostałem odpowiedź na mojego maila z 26.10: "Zamówienie jest w trakcie realziacji.Zgodnie z regulaminem pkt 10 i 12 produkt zostanie nadany przesyłka firmy kureirskiej na poczatku przyszłego tygodnia" Raz koniec bierzącego, raz początek następnego. OK! Zobaczymy.

10.11 (koniec bierzącego tygodnia) zapytałem, czy wysłali. Odpowiedź: "Tak produkt nadajemy przesyłka firmy kureirskiej w dniu dzisejszym"

Zaczynał się długi weekend, więc do sprawy wróciłem w poniedziałek 14.11. Na prośbę o numer przesyłki otrzymałem odpowiedź: "Produkt został nadany - nie jest to jednoznaczne z wysyłka.Oczekujemy na pobranie produktu przez kuriera fizycznie z naszego magazynu.Odbedzie sie to najprawdopodbnije jeszcze w dniu dzisejszym" Ponieważ, status zamówienia się nie zmieniał, a numeru przesyłki nie otrzymałem

15.11 postanowiłem ponownie dzwonić do sklepu. Po 40 próbach w końcu się dodzwoniłem. Po wytłumaczeniu mojej sytuacji i wysłuchaniu oburzenia, dlaczego kontaktuję się ze sklepem za pomocą innego maila niż ten z zamówienia (bo olewali moje maile z adresu, z którego złożyłem zamówienie), dowiedziałem się, że NIE MAJĄ TEGO TELEFONU i to wina firmy Apple, że nie dostarcza telefonów do dostawców sklepu i jeśli nie dostanę telefonu do końca tygodnia, to w poniedziałek 21.11 odeślą mi pieniądze.

21.11 kolejnych 68 prób dodzwonienia się do sklepu w celu upewnienia się, że oddadzą pieniądze. Okazało się, że w cale nie dzieje się to z automatu, tylko muszę specjalny wniosek wypełnić. Szczęsliwie udało mi się ten wniosek wypełnić, przesłać i otrzymałem pieniądze 21.11 BEZ 20 ZŁ, KTÓRE WPŁACIŁEM NA RZECZ PRZESYŁKI KURIERSKIEJ...

Czyli podsumowując. Sklepowi zależy TYLKO na pozyskaniu pieniędzy od klientów, dopiero wtedy zastanawia się skąd wziąć produkt zaznaczony na stronie jako dostępny. Następnie albo olewa pytania klientów, albo powołuje się na niejednoznaczy regulamin, a jeżeli ktoś zaczyna ich z tego regulaminu rozliczać, wówczas mydli oczy wysyłając NIEPRAWDZIWE informacje.

MOJA HISTORIA Z TYM SKLEPEM TRWALA 33 DNI I ZAKONCZYŁA SIĘ TYM, ŻE NIE MAM ZAMÓWIONEGO TELEFONU I JESTEM 20 ZŁ STRATNY (nie chce mi się już z nimi gadać o zwrot tych 20 zł)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześ Bury.

Dla zasady nie odpuściłbym żadnej złotówki. To są Twoje pieniądze. Nie walczyłbym tylko złożyłbym zawiadomienie. Niech właściwe organy zajmują się dalej. Uważam, że nie wolno godzić się na takie zachowania. Życzę zdrowia i spokoju, a także wytrwałości. Pozdrawiam

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Takie sprawy powinno sie od razu zglaszac na policje, UKS, UOKiK oraz UKE. Jak 4 instytucje dobiorą się do takiej firmy, to się nauczy ktos wywiazywac ze swoich obowiazkow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to najgorszy sklep internetowy z jakim miałem do czynienia w całym moim życiu i odradzam wszystkim korzystanie z niego a poniżej moja historia: 9 września 2016 roku postanowiłem kupić sobie sprzęt VR HTC Vive (który potrzebuję do pacy w mojej firmie). Na Ceneo sprawdziłem który sklep ma najlepszą cenę i to był właśnie ten. Uznałem ze skoro jest na Ceneo i tutaj ma wysoką opinię to jest ok. Niestety wyszło inaczej. Po znalezieniu sklepu na Ceneo kupiłem u nich sprzęt, od razu zrobiłem przelew oraz wysłałem do nich potwierdzenie przelewu mailem. Po tygodniu ciszy zadzwoniłem i spytałem co się dzieje z moim sprzętem. zostałem sfukany że mają na dostarczenie 14 dni roboczych a jeśli nie mają na magazynie to w ogóle 31 dni. Przy każdym kolejnym kontakcie byłem oszukiwany ze jutro pojutrze, w poniedziałek sprzęt zostanie wysłany. Po 31 dniach kiedy sprzęt do mnie nie dotarł napisałem wypowiedzenie umowy zgodnie z ich regulaminem. Teoretycznie mają na zwrot pieniędzy 14 dni roboczych. Znów zaczęło się oszukiwanie. Dziś mamy 21 listopada 2016 czyli prawie 3 miesiące to już trwa a pieniędzy ani sprzętu jak nie było tak nie ma a moja firma narażona została na duże straty. Oddałem sprawę kancelarii adwokackiej. Ale OSTRZEGAM wszystkich którzy chcieli by z tego sklepu korzystać żeby broń Boże nic tam nie kupowali bo to OSZUŚCI!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda że nie mieszkam w poznaniu to zmówiłbym coś u nich z płatnością przy odbiorze osobistym, piszą w regulaminie że jest taka opcja to bym poszedł ze świadkiem i kamerą i na miejscu wszystko sprawdził a jakby się okazało że to próba oszustwa to filmik umieściłbym w sieci. Może to by ludziom bardziej uświadomiło dlaczego w takich sklepach (jeśli tak to coś można nazwać) nie robi się zakupów i na czym żerują tego typu kombinatorzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 26.11.2016 o 02:10, joshep napisał:

Szkoda że nie mieszkam w poznaniu to zmówiłbym coś u nich z płatnością przy odbiorze osobistym, piszą w regulaminie że jest taka opcja to bym poszedł ze świadkiem i kamerą i na miejscu wszystko sprawdził a jakby się okazało że to próba oszustwa to filmik umieściłbym w sieci. Może to by ludziom bardziej uświadomiło dlaczego w takich sklepach (jeśli tak to coś można nazwać) nie robi się zakupów i na czym żerują tego typu kombinatorzy.

Nie ma nawet mozliwosci platnosci przy odbiorze więc nie da rady ,szkoda ,mi tych ludzi ktorych dadza sie nabrac na swieta i zamowia u tych oszustow cokolwiek.  Osobiscie chetnie zamowilbym cos u nich jeszcze raz i podjechal z policja do tego salonu ProUroda bo pro android nie istnieje to krzak. Nie ma nigdzie w zadnym wpisie wiec koles wlascicelki salonu a raczej mąz robi wałki na boku i tak rządza sie pieniędzmi innych...  U mnie sprawa poszla do sądu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zachęcam Wszystkich klientów tego sklepu do wystawiania rzetelnych opinii o tym sklepie na OPINEO. Proszę tylko niczego nie ubarwiać, lecz podawać fakty które mają potwierdzenia w dokumentach. Ważne, żeby ten sklep miał jak najwięcej opinii na Opineo. To na pewno pomoże nowym klientom do podjęcia właściwej decyzji. Mam nadzieję, że właściwej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opineo kasuje negatywne opinie i nie pozwala na wystawianie rzetelnych i faktow, proandroid=ProUroda placi opineo za wykasowywanie negatywnych opini Opineo wcale nie jest obiektyny, uznali reklamacje i wcale jej nie upoblikowali tz. skasowali po 3 dniach jak sytlacja sie uspokojila, wiec daja zlodzenie ze sklep dostal negatywa a po 3 dniach usuwaja opinie i sklep wraca czysty jak łza. 

Edited by Avengers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli nie kupować tutaj - na stronie jest dostępne - zależy mi na czasie - gdzie najlepiej RDM 3 Pro forumowicze znajdę ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

z

3 godziny temu, Gwizdek napisał:

Czyli nie kupować tutaj - na stronie jest dostępne - zależy mi na czasie - gdzie najlepiej RDM 3 Pro forumowicze znajdę ?

nie kupowac na proandroid.pl zdecydowanie.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

OPINIA POZYTYWNA NA OPINEO DLA PROANDROID.PL PROURODA  PISZE TYMON A NA KONCU PODPISUJE kRZYSIEK HAHAHAHA  ....SAMI SOBIE PISZA OPINIE I NAWET NIE UDOLNIE :)  I OGOLNIE SMIECH NA SALI Z TYMI OPISAMI ..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites