
leszek62
Użytkownicy-
Posts
10 -
Joined
-
Last visited
Dodatkowe
-
Smartfon
samsung galaxy s3
leszek62's Achievements
Newbie (1/14)
4
Reputation
-
Witam ponownie. Jak pisałem na początku, szkoda czasu i nerwów, trzeba zbierać dokumenty i zgłaszać się do właściwych służb, wówczas jest szansa na zwrot pieniędzy i oszczędność nerwów. Aż dziw, że tak można prowadzić bezkarnie firmę.
-
No, no, ciekawe, ale kreatywność.
-
Zachęcam Wszystkich klientów tego sklepu do wystawiania rzetelnych opinii o tym sklepie na OPINEO. Proszę tylko niczego nie ubarwiać, lecz podawać fakty które mają potwierdzenia w dokumentach. Ważne, żeby ten sklep miał jak najwięcej opinii na Opineo. To na pewno pomoże nowym klientom do podjęcia właściwej decyzji. Mam nadzieję, że właściwej.
-
Cześ Bury. Dla zasady nie odpuściłbym żadnej złotówki. To są Twoje pieniądze. Nie walczyłbym tylko złożyłbym zawiadomienie. Niech właściwe organy zajmują się dalej. Uważam, że nie wolno godzić się na takie zachowania. Życzę zdrowia i spokoju, a także wytrwałości. Pozdrawiam
-
Ile radości z posiadania swoich pieniędzy i pojawiająca się refleksja, że opinia na Opineo chyba pomaga. Życzę spokoju.
-
Nie ma znaczenie gdzie pójdziesz, ale i tak będzie to prowadzić policja pod nadzorem prokuratury. Wydrukuj całą korespondencję, także te automatyczne odpowiedzi. Szkoda zdrowia i czasu. Warto wystawić im opinię na Opineo. Wystawiając opinie radzę ograniczyć się do opisania kontaktu ze sklepem i mieć na wszystkie fakty potwierdzenie w dokumentach. Niczego nie należy wymyślać. Nie obrażać czy używać innych zbędnych opisów. Wystarczy ograniczyć się do faktów. Życzę powodzenia.
-
Witam serdecznie. Na Pani miejscu pisałbym im wezwania do zwrotu gotówki i żądał odpowiedzi kiedy zostaną zwrócone. Po upływie 14 dni od wypowiedzenia umowy, z pełną dokumentacją poszedłbym na policję. Zdaję sobie sprawę, że nikt nie tęskni za wizytami na policji, ale jak się nie ma innego wyjścia to trudno. Czytałem wcześniej i sam mam takie same spostrzeżenia, że opinia wystawiona o tym sklepie na Opineo "pomaga" w odzyskaniu środków. Proszę tylko niczego nie upiększać, pisać tylko o faktach które mają potwierdzenie w dokumentach, korespondencji. Życzę powodzenia i odzyskania środków. Dodaję, że po 20 dniach od wypowiedzenia umowy w końcu zwrócili mi moje pieniądze. Kontakt z nimi w moim odczuciu to koszmar.
-
Witam i informuję, że w końcu dzisiaj oddali mi moje pieniądze. Mówiąc szczerze, miałem skopiowane całą korespondencję i miałem wychodzić na policję i złożyć zawiadomienie o oszustwie. Rano dałem im czas do jedenastej i w końcu po jedenastej przesłali potwierdzenie przelewu, a wieczorem pieniądze wpłynęły na moje konto. Drogi użytkowniku fraszkie.bet, szkoda czasu i nerwów, weź dokumenty i idź do najbliższej jednostki policji. Zawiadom o możliwości popełnienia przestępstwa na twoją szkodę. Do prokuratury nie ma sensu, bo i tak cię odeślą na policję, a jeżeli nawet przyjmą zawiadomienie to i tak prześlą materiały do prowadzenia na policję. Działanie które opisujesz wyczerpują znamiona przestępstwa określone w art. 286 kk. Gwarantuję Ci, że jak ich odwiedzą policjanci to szybko będą wracać pieniądze, jeżeli nie, to z konta ich firmy odzyskasz, tylko to jeszcze trochę potrwa. Wysyłaj im żądanie zwrotu pieniędzy i żądaj informacji kiedy otrzymasz kasę. Uprzedź ich, daj im jeszcze jeden dzień i ruszaj na policję. WYSTAW IM OPINIĘ NA "OPINEO", ALE NICZEGO NIE ZMYŚLAJ TYLKO PODAWAJ FAKTY KTÓRE MAJĄ POTWIERDZENIE W DOKUMENTACH. Nie daj się ponieść emocjom, "nie wyzywaj nikogo po imieniu", nie obrażaj. Mnie straszyli jakąś kancelarią adwokacką, i innymi pierdołami. Pisząc prawdę nie narażasz się na odpowiedzialność. Na pewno opinia na Opineo pomaga. w razie pytań pisz. Pozdrawiam Dzisiaj, tuż przed wyjściem na policję zwrócili mi moje pieniądze. Po napisaniu im opinii na Opineo, weszli ze mną w spór i musiałem się odnosić do kolejnych wymyślanych przez nich rzeczy. Odniosłem wrażenie, że takimi sporami chcieli mnie wyprowadzić z równowagi, może doprowadzić do tego bym coś napisał obraźliwego. Wszystkim radzę i życzę trochę wytrwałości i nie czekajcie, wzywajcie do zwrotu pieniędzy i żądajcie informacji kiedy zwrócą. Po upływie 14 dni od wypowiedzenia umowy, jeżeli nie będziecie mieć zwrotu, to idźcie na policję zabierając ze sobą całą korespondencję. Nie rozmawiajcie z nimi przez telefon bo to strata czasu i nie ma się później dowodów. Każdy e mail, nawet ten automatyczny jest ważny i trzeba go przedstawić podczas zawiadomienia na policji. Życzę wytrwałości i konsekwencji.
-
Droga Małgosiu oraz inni klienci niezadowoleni z działalności sklepu lub osoby które mają zamiar być klientami tego sklepu, nie korespondujcie z nim przez telefon tylko wszystko piszcie. Zadawajcie bardzo precyzyjne pytania i żądajcie precyzyjnych odpowiedzi takich jak, czy towar będzie fabrycznie nowy, jaką będzie miał gwarancję (producenta czy sklepu), czy mają go na stanie magazynowym, i inne szczegółowe pytania i żądania. Całą korespondencję archiwizujcie i nie dawajcie się zwieść obietnicom. Jak u kogoś upłynął termin zwrotu pieniędzy to niech nie czeka tylko zgłasza na policję o możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa przez pracowników lub właściciela sklepu. Jeżeli towar został wysłany inny i nie nowy to także może to być działanie zabronione i służby takie jak policja powinno się zawiadamiać. Napisałem opinię na "Opineo" i zaraz po północy sklep zareagował. Teraz będę się z nimi spierał na argumenty w "Opineo". Szkoda, że nie są tacy szybcy do oddawania cudzych pieniędzy. Zobaczymy, czas pokaże. Może będzie więcej osób zdeterminowanych i zawiadomi organy ścigania o działalności tego sklepu. Wszystkim przyszłym klientom odradzam kontaktu z tym sklepem, a okłamywanych zachęcam do wizyty na policji lub prokuraturze.
-
Witam wszystkich. Szkoda, że nie przeczytałem więcej na temat tego sklepu przed złożeniem zamówienia. Ten sklep to jedno wielkie nieporozumienie. 12 września zamówiłem telefon, następnego dnia dokonałem zapłaty. Po upływie dwóch tygodni w rozmowie telefonicznej zapewniano mnie, że telefon wysyłają i za 5 dni otrzymam. Pisałem zapytania, nie odpowiadają. W rozmowach telefonicznych kłamią. Na kilkakrotne zapytanie jaką telefon będzie miał gwarancję, producenta czy sklepu, nie odpowiedzieli do dzisiaj. Po upływie 30 dni nie otrzymałem telefonu i wypowiedziałem umowę żądając zwrotu pieniędzy. W terminie 14 dni nie zwrócili pieniędzy. W poniedziałek idę na policję złożyć zawiadomienie o oszustwie. Zabieram ze sobą całą korespondencję email oraz potwierdzenie przelewu. Radzę wszystkim, którzy czekają na swoje pieniądze, żeby zrobili tak samo i to szybko. Trzeba dążyć do tego, żeby prokurator zablokował im konto bankowe. Wówczas jest szansa odzyskać pieniądze. Trzeba zawiadomić także Inspekcję Handlową oraz Rzecznika Praw Konsumenta. Trzeba zjednoczyć siły i skończyć ten proceder.