Jump to content

joshep

Użytkownicy
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About joshep

  • Rank
    Nowy
  1. Szkoda że nie mieszkam w poznaniu to zmówiłbym coś u nich z płatnością przy odbiorze osobistym, piszą w regulaminie że jest taka opcja to bym poszedł ze świadkiem i kamerą i na miejscu wszystko sprawdził a jakby się okazało że to próba oszustwa to filmik umieściłbym w sieci. Może to by ludziom bardziej uświadomiło dlaczego w takich sklepach (jeśli tak to coś można nazwać) nie robi się zakupów i na czym żerują tego typu kombinatorzy.
  2. Proszę Pana, nikt tutaj nie hejtuje, ja tutaj nie widzę żadnego spisku na proandroid. To co widzę to grupę ludzi którzy wydali swoje ciężko zarobione pieniądze u nieuczciwego sprzedawcy i piszą o tym bo są żli, rozżaleni, czują się oszukani itd. bo co mają robić? Czy wg. Pana mają piać z zachwytu jak Pan że dostali niepełnowartościowy produkt w cenie o 100 zł niższej albo nie dostali nic? Tak się składa że mam już to przykre doświadczenie bycia oszukanym i to nie na jakieś marne 2 - 3 tysiące tyle naprawdę grubą kasę straciłem przez pewną firmę. Mniejsza o to co to za firma ale w moim przypadk
  3. No właśnie, poza modelami które czasami wybitnie się nie udają i każda firma takie miała, to jest tylko elektronika i to coraz bardziej wrażliwa i delikatna, zminiaturyzowana i upakowana w niewielkim pudełeczku i ma prawo się psuć. Dlatego jakbym miał wydać takie pieniądze za telefon to chciałbym żeby to nie były pieniądze wyrzucone w błoto i dlatego gwarancja jest w takim przypadku niezbędna bo nie chce liczyć na łut szczęścia. Jak MiCenter będzie tego Note 2 serwisował to jest ciekawa opcja do zakupu.
  4. Czy jest jakaś szansa żeby serwis/gwarancje na Note 2 była realizowana we Wrocławiu? Mocno się zastanawiam nad tym właśnie telefonem w wersji 6GB/128GB ale nie chciałbym mieć takiej sytuacji że po po dwóch dniach użytkowania coś się zepsuje i trzeba będzie wysłać na 3 miesiące do Chin do naprawy, bo takie coś to mnie w ogóle nie bawi i tylko to stanowi dla mnie problem. Tylko nie piszcie że te Xiaomi się nie psuje bo psuje się wszystko :), ostatnio kumpel z pracy po 2 dniach od zakupu oddał SGS7 EDGE na gwarancje bo wyświetlacz przestał działać ale przynajmniej ma tyle dobrze że ma serwis
  5. Dobrze że sprawdziłem opinie o tym sklepie, bo zastanawiałem się nad zamówieniem u nich ale trochę niższa cena nie rekompensuje tygodni czy miesięcy "walki" o zakupiony produkt albo pieniądze nie mówiąc już o tym że prawdopodobnie gwarancja jest tylko teoretyczna. Ten sprzedawca ląduje na mojej czarnej liście.
×
×
  • Create New...