spamer Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Witam, mam problem dotyczący blokady ekranu. Pewnego dnia tzn.wczoraj chciałem jak zwykle odblokować telefon za pomoca linii papilarnych, ale niestety czujnik nie reagował. Więc narysowałem symbol ale telefon również nie chciał się odblokować. Powiem ze symbol na 100% wpisywałem dobry. Po każdej próbie odblokowania prawidłowym symbolem,telefon blokuje się na 120 minut. Nie wiem co w tej sytuacji mam zrobić. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shymon Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Witam mam ten sam problem z telefonem co kolega wyżej, telefon zablokowany za każdym razem na 120min nie rozpoznaje wzoru odblokowania. Czy ktoś wie jak to naprawić ? Edytowane 5 Marca 2017 przez Shymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zexon72 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Jaki system na pokładzie Global, czy miuipolska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shymon Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Tel kupiony nowy w PL z sklepie X-kom wiec myślę ze to będzie Global. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zexon72 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Jeśli to telefon z polskiej dystrybucji i problem dotyczy nowego telefonu wyjętego z pudełka, to reklamuj go. Problem nie jest jakiś wielki, ale nie wiem,czy jest sens bawić się w to na własną rękę i ponosić ew dodatkowe koszty resetu telefonu. Problem dotyczy Redmi 3s, czy Redmi 4a - pytam, bo ten drugi często ma problem w ostatnich dniach - nówka sztuka z blokadą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shymon Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Tel użytkuję już kilka miesięcy, kilka dni temu właśnie dopadł mnie ten problem. Czy samemu da się coś z tym zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zexon72 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Spróbuj wgrać system od nowa za pomocą MiFlash z zaznaczoną opcją flash_all - uwaga - dane z telefonu przepadną! Edytowane 5 Marca 2017 przez Zexon72 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shymon Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Udało mi się odblokować telefon, zresetować wszystko do ustawień fabrycznych, przy uzyciu chińskiej wersji MI PC Suite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
margic Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Witam. Dopadł mnie ten sam problem, system nagle sam z siebie przestał reagować na odcisk palca oraz wprowadzane hasło. Telefon jako że był kupiony w PL dystrybucji został oddany na gwarancji aby potem ktoś mi nie zarzucał że ingerowałem w oprogramowanie. Wrócił po 3 tyg nie naprawiony. Dzwoniłem do serwisu który ma podpisaną umowę z producentem na serwisowanie i okazuje się że temat jest szerzej znany ale MI wypina się na użytkowników i zdjęcie blokady jest odpłatne, u mnie wycenione na 76.88 Jak dla mnie jest to kpina. Ewidentnie jest to wina systemu a oni kazują sobie za to płacić. Ktoś z was poruszał temat dalej czy każdy na własną rękę odblokowywał telefon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shymon Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Ja na własną rękę wertowałem pół internetu i forum, ale opłacało się samemu zakombinować, tel działa bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
margic Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Ja nie twierdze że nie warto ale to jest przecież jakiś żart żeby człowiek sam musiał to naprawiać gdzie wina ewidentnie leży po stronie systemu. Nie po to człowiek wydaje 900 zł żeby z problemem zostać sam gdzie nie jest się niczemu winnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shymon Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 To jest oczywiste, ale wiadomo jak działają niektóre serwisy nie raz się słyszało, że ktoś odesłał telefon do serwisu a on wracała np uszkodzony mechanicznie albo w gorszym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zexon72 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) @margic Twój przypadek, to kolejny dowód, że słowo gwarancja w Polsce nic nie znaczy. W związku z tym na przyszłość pomyśl, czy jest sens dopłacać za coś, co i tak jest nic nie warte Spróbuj przez chińskiego MiSuite, jakby się nie udało, to podeślij go do mnie - zrobię Ci to z dużym rabatem @Shymon Serwis Regenersis potrafił w fabrycznie nowym (reklamacja przedsprzedażowa) telefonie znaleźć ślady ingerencji cieczy... Edytowane 7 Marca 2017 przez Zexon72 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
margic Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Próbując łączyć się przez MiSuite wywala komunikat ,,You need to update Your device to use....." Pisałem do MI Polska i ktoś się tam tym zainteresował i dzisiaj doradzono mi na początek próbę zdalnego resetu telefony przy pomocy konta na i.mi.com tylko jak niby mam się połączyć z telefonem z MICloud skoro nie mam możliwości włączenia jego widzialności w chmurze? Czekam co odpiszą i będę drążył temat dalej bo tak tego nie zostawię. Właśnie gwarancji używają jako argumentu do kupowania w PL dystrybucji więc zobaczymy jak do tego podejdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 24 minuty temu, margic napisał: doradzono mi na początek próbę zdalnego resetu telefony przy pomocy konta na i.mi.com tylko jak niby mam się połączyć z telefonem z MICloud skoro nie mam możliwości włączenia jego widzialności Możesz zresetować telefon z poziomu konta, chmury mi na komputerze jak się na nie zalogowałeś w telefonie. Albo jak zalogowałeś się na konto Googla też przez komputer z menedżera urządzeń Android. MiPcSuite to tylko chińska wersja zadziała z tym telefonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
margic Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 4 godziny temu, FromWP napisał: Możesz zresetować telefon z poziomu konta, chmury mi na komputerze jak się na nie zalogowałeś w telefonie. Albo jak zalogowałeś się na konto Googla też przez komputer z menedżera urządzeń Android. MiPcSuite to tylko chińska wersja zadziała z tym telefonem. Jeśli mogę prosić o jakiegoś manuala jak to zrobić zpoziomu konta to będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 21 minut temu, margic napisał: Jeśli mogę prosić o jakiegoś manuala jak to zrobić zpoziomu konta to będę wdzięczny. Jak zalogowałeś się do googla to tu link do strony na której możesz zmienić hasło i zresetować do ustawień fabrycznych: google.com/android/devicemanager a tu masz filmik: https://www.youtube.com/watch?v=FJCHuZa8e2g Jeśli nie i chodzi o chmurę Mi trzeba by poszukać na en.miui. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi