Skocz do zawartości

Mi Cloud problem z synchronizacją SMS i historią kontaktów


Rekomendowane odpowiedzi

Nie mogę synchronizować smsów oraz historii kontaktów na swojej chmurze Xiaomi. Za każdym razem jak chcę uruchomić te funkcje klikając na suwak, to zmusza mnie do otrzymania smsa weryfikującego, którego i tak nie otrzymuję. Nadałem uprawnienia gdzie tylko mogłem i niestety problem pozostaje taki sam. Jadę na MIUI Global w wersji 8.1.9.0 MDBMIDI 

Screenshot_2017-02-06-10-57-05-130_com.miui.cloudservice.png

Screenshot_2017-02-06-11-31-29-278_com.miui.cloudservice.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ustawione jak najbardziej gdzie tylko się dało. Niestety chmura uporem maniaka nie pozwala mi na ustawienie synchronizacji sms i historii na włączone. Próbowałem to uaktywnić też z poziomu ustawień ale za każdym razem pojawia się okienko o wysłaniu smsa do weryfikacji. To dosć zastanawiające bo tak samo konto MIUI uznaje, że moja karta sim nie jest połączona z kontem, choć wszystko teoretycznie działa bez zarzutu. Oczywiście żadne smsy mi nie przychodzą. Swoją drogą mój global to również jakies syfmiui czy jednak bardziej czysta wersja? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, RegimeOfTerror napisał:

Nie widzę jaki masz telefon bo korzystam z przeglądarki. Sprawdź sobie na en.miui.com jaka jest wersja dla Twojego telefonu.

Masz screena tego okienka co wyskakuje? 

Mam Mi Max Prime 64GB. Nie patrzyłem czy jest polski rom. Póki co nie wiem czy dam radę odblokować bootloader bo czekama na informację o odblokowaniu konta i czekam tak sobie troszkę. 

A tutaj screeny. Oczywiście nie muszę mówić, że żadne smsy nie dochodzą i mogę sobie klikać "weryfikuj" ile mi sie tylko chce. 

Screenshot_2017-02-06-23-16-20-672_com.xiaomi.xmsf.png

Screenshot_2017-02-06-23-16-28-324_com.xiaomi.xmsf.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://en.miui.com/download-302.html#458 no to masz oryginalny ROM z tego co widać na stronie. No to nie mam pojęcia, może spróbuj wyczyścić dane chmury (nie mam pojęcia czy to cokolwiek daje). Sprawdź też czy masz na pewno ten sam numer przypisany do konta Xiaomi co karta telefonu, może zrobiłeś "cyferówkę" i nie zauważyłeś ;) https://account.xiaomi.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...