galakty Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Przed chwilą, daniel.wu napisał: Ojej, najmocniej przepraszam, myślałem, że jesteś autorem wątku. Nie. Ale jak już nawiązałeś, to wadliwe sztuki wszędzie się trafiają. IBG nie jest jakieś święte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.wu Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Przed chwilą, galakty napisał: Nie. Ale jak już nawiązałeś, to wadliwe sztuki wszędzie się trafiają. IBG nie jest jakieś święte. Jak najbardziej, w końcu to ta sama marka. Natomiast wysyłasz do Acida, który obiektywnie stwierdza wadliwość i możesz być pewny - że jeżeli problem faktycznie jest fabryczny, to telefon na gwarancję zostanie przyjęty. 'Piję' tutaj do serwisów (jak choćby technos), którzy z góry zakładają 'to wina użytkownia/klienta i bujaj się sam'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Nie no, kupowanie u jakiś technosów i innych januszy to proszenie się o kłopoty. Wolę już goldwaya. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fanxiaomi Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) 33 minuty temu, daniel.wu napisał: No i masz efekty. Idealny przykład i sens dopłacania do ibuygou. Skąpy traci dwa razy Jakbym był skąpy to bym nie kupił wersji 4gb/128 a 32gb Update: polski przedstawiciel Goldway poinformował mnie o rozpoczęciu procedury 100% zwrotu środków za wadliwy telefon, będę informował o przebiegu tego procesu. Edytowane 17 Stycznia 2017 przez fanxiaomi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majdan12 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 1 godzinę temu, fanxiaomi napisał: Jakbym był skąpy to bym nie kupił wersji 4gb/128 a 32gb Update: polski przedstawiciel Goldway poinformował mnie o rozpoczęciu procedury 100% zwrotu środków za wadliwy telefon, będę informował o przebiegu tego procesu. Ciekaw jestem zakończenia się całej akcji bo jak na razie nie miałem przyjemności coś reklamować na Aliexpress. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fanxiaomi Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) Otrzymałem 2 propzycje zwrotów full refund, jedna od Goldway, druga od Aliexpress. Jaki jest problem? 1) Aliexpress zwraca kasę ale bez kosztów odsyłki telefonu 2) Goldway dodaktowo zgodnie z ich regulaminem powinien oddać 12$ odsyłki zwrotnej, ale nic o tym nie wspomina w wiadomościach, dodaktowo coś kręci i ciągle wysyła info o zwrocie na gwanrację zamiast na full refund, mimo że w nagłówku propozycji jest pełna kwota zakupu wraz z adnoracją Return and Refund. Co wybrać? Chcę wybrać Goldwaya, ale chce mieć pewność, że mi zaraz na gwarancję NIE wyślą i jeszcze kosztów odsyłki nie zwrócą... Chcę i Full Reund i zwrot przesyłki zgodnie z ich Warranty Policy. Ktoś już miał taki przypadek? Edytowane 18 Stycznia 2017 przez fanxiaomi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eragon Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Jesteś tym który przeciera (chińskie) dziewicze szlaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fanxiaomi Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Paczka poszła, deklarowany czas dostawy przez Pocztę do Chin to 5 dni roboczych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eragon Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Szybciej niż w Pl xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fanxiaomi Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Dnia 2017-01-19 o 18:37, Eragon napisał: Szybciej niż w Pl xD Poczta nie zawiodła, po 20 dniach (w tłumaczeniu poczty 5+1) paczka dostarczona do HonKong Goldway ;D Teraz licznik włączony dla sklepu, ile im zajmie zwrot gotówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fanxiaomi Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) Po nieustannym upominaniu się i naginaniu terminów zwrotu przez Goldway, w końcu rozpoczął się proces zwrotu pieniędzy. Niestety, nie widzę chęci zwrotu kosztów odesłania paczki z powrotem do Chin, dlatego poprosiłem o wsparcie Aliexpress, które oficjalnie skierowało informację e-mail do sprzedawcy w tej sprawie. Zobaczymy co się wydarzy. Edytowane 20 Lutego 2017 przez fanxiaomi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iromaniak Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Mam trochę podobna sytuację :] zaproponowali mi 10% zniżki przy następnych zakupach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi