nemesis4444 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Witam, jestem kierowcą Uber i mam problem z aplikacją dla kierowców na telefonie Xiaomi Redmi 3S. Otóż kiedy uruchomię aplikację Uber Drive (wcześniej Uber Partner) i jestem Offline używane przeze mnie nawigacje GPS (Google Maps, Waze) oraz programy do sprawdzania GPS (GPS Status, AndroiTS GPS Test) działają poprawnie. A więc nawigacje prawidłowo wskazują moje położenie na ulicy podczas jazdy. Testery odświeżają satelity. Gdy tylko zaloguję się do systemu (tryb Online) telefon gubi fix'a i Waze nie pokazuje mojego położenia (tylko w przybliżeniu i bez ruchu) odnajdując GPS raz na jakiś czas. W Google Maps GPS gubi się w równych interwałach 13-sekundowych aby po 2-3 sekundach fix powrócił. Satelity w testerach nie odświeżają się. Sama aplikacja Uber partner działa prawidłowo i wskazuje moje położenie. Wygląda to tak jakby apka UP zabierałą cały sygnał GPS. Mam ustawione wszelkie pozwolenia w zabezpieczeniach i w oszczędzaniu baterii. Ww. mam na każdej wersji MIUI (7 i 8) i release'u (dev lub stable). W tej chwili mam MIUI 8.1 by xiaomi.eu 6.9.15 (rozwojowa). Pisałem w tej sprawie do Ubera i dostałem odpowiedź że miewali wcześniej tego typu problemy z urządzeniami Xiaomi i nie są w stanie mi pomóc... Czy są wśród forumowiczów jacyś kierowcy Uber którzy mają ten sam problem? A może go nie mają i to kwestia niektórych modeli, serii czy tym podobnych. Proszę o pomoc w tej sprawie bo specjalnie kupiłem ten telefon aby dać "odpocząć" mojemu zasłużonemu Galaxy SIII który nie jest już najszybszym smartphonem Edytowane 24 Września 2016 przez nemesis4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal88 Opublikowano 24 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Oszczędzanie baterii wyłączone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemesis4444 Opublikowano 24 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2016 Oczywiście. Oszczędzania baterii w profilach baterii wyłączone. Oszczędzanie w aplikacjach z ograniczeniami (w wyjątkach czyli ustawienia użytkownika) dla Uber Partner, Waze, Map Google, (Yanosik), GPS Status i AndroiTS GPS Test jest na "Bez ograniczeń" z lokalizacją w tle na "Zezwól". Nawet gdy zmienię tryb oszczędzania z "Blokuj aktywność" z ww. pozwoleniami na "Nie blokuj" jest tak samo czyli po zalogowaniu do systemu Ubera GPS nigdzie nie pozycjonuje poza Uber Partner... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisdrezek Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Posiadam Mi4c i problemem jest sam GPS i słaby sygnał. Co ciekawa wystarczy aby ekran zmienił położenie i już gubi satelity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PonuryJan Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Witam, mam ten sam kłopot - jestem kierowcą Uber i niedawno kupiłem ten telefon nie przypuszczając ze będą jakiekolwiek problemy z działaniem aplikacji. Nie wiem czy temat jest jeszcze aktualny ale być może udało Ci się jakoś rozwiązać problem z działaniem nawigacji w czasie korzystania z uber driver ? będę wdzięczny za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZaraZwracam Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Uber Driver nie używałem, ale mam bardzo podobne objawy (gubienie sygnału GPS w Mapach Google i innych nawigacjach w regularnych odstępach czasu - nie mierzyłem czy akurat 13 sekund, ale raczej dość zbliżone), gdy w tle trwa nagrywanie obrazu za pomocą DailyRoads Voyager. Co ciekawe, jeśli nagrywam inną aplikacją (np. RoadRecorder) to problemu z GPS w Mapach Google nie ma. Mam Redmi 3S Prime (32GB), oprogramowanie najnowsze Global Dev. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemesis4444 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Niestety problem nadal występuje i nie udało mi się go rozwiązać. Wgrywam cotygodniowe aktualizacje i póki co bez zmian w tym temacie. Pisałem do supportu Uber i oni znają ten problem na urządzeniach Xiaomi. Nie poradzili mi nic oprócz używania starego smartfona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PonuryJan Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Dziękuję bardzo za informacje - pomogło mi to podjąć decyzję o zwrocie telefonu. Zamiast Xiaomi wybrałem Huawei Honor 7 Lite, mam nadzieję że w tym telefonie nie będzie takiego problemu. Szkoda bo Xiaomi bardzo mi się spodobał - super telefon, w swojej cenie bezkonkurencyjny niestety poza w/w mankamentem a kupiłem go przede wszystkim po to żeby korzystać z Uber Drive. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemesis4444 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Dla mnie ten telefon jest (prawie) idealny, bo zaspokaja moje potrzeby w praktycznie 100%. Także go kupiłem jako narzędzie mojej pracy, ale tutaj niestety zawiodłem się . Oby w przyszłości udało się naprawić ten bug... Edytowane 5 Lutego 2017 przez nemesis4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Widzę, że problem dotyczy Redmi 3S, więc tam przenoszę temat, przeszperajcie forum en.miui.com, być może tam znajdziecie rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi