Jump to content

MiMaxPro Problem z Google Play - Error [DF-DLA-15]


Pekka Pajkonen
 Share

Recommended Posts

Telefon Mi Max 4/128 dotarł do mnie wczoraj, więc mam soft zainstalowany przez producenta. Aby urządzenie uczynić funkcjonalnym chciałem zainstalować kilka aplikacji z google store, więc zainstalowałem sklep zgodnie z instrukcją znalezioną na forum. Podczas pobierania aplikacji z GP, pojawia się komunikat, że aplikacja nie może być pobrana bo jest błąd [DF-DLA-15].
Czy ma ktoś jakieś rozwiązanie? 

Link to comment
Share on other sites

53 minuty temu, Pekka Pajkonen napisał:

Wiem, czekam na możliwość odblokowania, znaczy SMSa od Xiaomi, że mogę odblokować BL, a trwa to podobno nawet około 10 dni. A ponieważ wczoraj dostałem sprzęt tak, że ten, no...

Zaraz po weekendzie dostaniesz sms-a także spokojnie ;)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Do wszystkich mających ten sam problem.

Ja mam takie samo urządzenie i miałem ten sam problem.

Rozwiązanie: (w moim przypadku jedyne skuteczne).

1. Może obyć się bez tego punktu, ale najlepiej najpierw, to zrobić: usunąć konto Google oraz aplikacje Google Play Store, Google Play services i ewentualnie chiński instalator usług Google i wszystkie związane z Google: (Google Play Books itp.) Oczywiście zainstalować te aplikacje ponownie, ale bez dodatkowych (Google Play Books itp.) i konto założyć ponownie.

Ustawienia -> Zainstalowane appki -> [wybieramy powyższe i usuwamy]

Instalujemy od nowa, konto zakładamy od nowa.

2. Włączamy normalnie Sklep Google.

3. Najlepiej ustawić w Sklepie Play auto aktualizacje w każdym czasie, nie zależnie od Wi-Fi.

trzy paski w lewym górnym rogu -> ustawienia -> prawdopodobnie pierwsza rubryka -> prawdopodobnie druga opcja

3. Wyłączamy (wyrzucamy z włączonych aplikacji) Sklep Play.

4. Ustawiamy aby ekran nam się nigdy nie blokował.

Ustawienia -> Blokownie ekranu i hasło -> Uśpienie -> Nigdy

5. Włączamy Wi-Fi albo transwer mobilny (w przypadku transweru mobilnego musimy mieć ustawiony brak limitów, ale to już gdzie indziej jest opisane).

6. Gwóźdź programu: 

Włączamy normalnie Sklep Play i nie robimy nic, czekamy 10 minut. Nic się nie będzie działo (na pierwszy rzut oka, prawdopodobnie Sklep Play się wtedy aktualizuje i to jest kluczem do rozwiązania tego problemu.)

7. Wyłączamy (wyrzucamy z włączonych aplikacji) Sklep Play.

8. Włączamy normalnie ponownie.

Powinno wszystko działać.

W razie pytań pisać, powinienem odpowiedzieć.

W moim przypadku ten sposób zadziałał a nie działał żaden inny, nie wiem czy zadziała u każdego, powinien.

Link to comment
Share on other sites

  • mrosi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...