Johnyy Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Cześć wszystkim:) Jestem początkującym użytkownikiem i potrzebuje małej pomocy jak wyżej w temacie mój Redmi note 3 pro zaczął się od jakiegoś czasu zacinać nie moge go włączyć czasami i tylko reset działa. Posiadam go zaledwie 2 tygodnie i nie wiem co z tym zrobić. Dodatkowo gdy wchodzę w galerię nie włącza się ona tylko pozostaje biały ekran a jak się już jakimś cudem włączy to gdy kliknę w zdjęcia są one niskiej jakości dopóki ich nie przybliżę bo wtedy tak jakby się odświeżają i są normalne... Mogę jeszcze dodać tyle bo moja siostra chciała coś sobie porobić na moim Xiaomi i wpięła słuchawki i od jakoś tego czasu się zaczął zacinać nei wiem czy to może być od tego czy nie.. Ale sądzę że takie zachowanie tego telefonu nie jest normalne. Snapchat zwolnił włącza się powoli za 1 raz kolejne uruchomienia już są dość płynne.. Jeśli ktoś miał podobnie bądź wie jak temu zaradzi i nie wiem potrzebuje jakichś dalszych informacji to podam z góry dziękuję za jakąkolwiek odpowiedź.
tpawel Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Pewnie masz jakiś śmieciowy rom. Wrzuciales miuipolska/xiaomi.eu? Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
Johnyy Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Opublikowano 25 Maja 2016 To znaczy ja go dostałem od firmy Technos-Online od tamtej pory niczego nie ruszałem więc naprawdę nie wiem.. Miuipolska jest zainstalowane było wgrane od razu na początku wszystko śmigało dopiero po jakimś czasie naglee zwolnił i tak jest do teraz wszystko się powoli uruchamia dzisiejszy przykład Spotify wyłączył się i praktycznie zaciął telefon.. Więc tak jak mówię nic nie zmieniałem ani nie wrzucałem od chwili otrzymania telefonu
tpawel Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 To podaj wersje softu jaką masz. A probowales wyłączyć telefon na chwilę? Nie raz taki zabieg potrafi zdziałać cuda😃