Skocz do zawartości

Konto Xiaomi Synchronizacja i backup


Simono_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy dlaczego jeśli w ustawienia>xiaomi>chmura jeśli wyłączę z synchronizacji galerię i kalendarz dla przykładu (z kopii zdjęć korzystam u Googla) to po synchronizacji znowu mam wszystkie przełączniki włączone. W ten sposób usunąłem sobie kilka zdjęć z telefonu, ponieważ wyłączyłem synchronizacje galerii i w chmurze usunąłem zdjęcia aby nie zabierały miejsca z tych 5GB i następnego dnia widzę, że nie mam zdjęć w telefonie.

Chciałbym aby synchronizowały się tylko ustawienia WiFi, wiadomości, historia połączeń i dane aplikacji i ustawienia MIUI, aby w razie czego móc je odtworzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadza się ręcznie pacnąłem synchronizację. Jestem początkujący w świecie MIUI, widziałałem w powiadomienie żebym zsynchronizował to pacnąlem i wyszło co wyszło.

Używam jeszcze Z3C i innych telefonów bez MIUI więc na dwóch urządzeniach plus laptop i co innego mam zdjęcia w jednej usłudze dlatego nie chcę ich synchronizować z chmurą Xiaomi.

Czyli ustawić w ustawieniach i nie ruszać OK, ale co z powiadomieniem o synchronizacji które czasem się pojawia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Simono_pl napisał:

Może i prościej, ale masz zajęte miejsce w telefonie i jak Ci szlag trafi telefon albo ktoś Ci go pod.... to nie masz kopii.

Ja zrzucam na OneDrive i po kłopocie. A poz tym Google też oferuje kopię i odzyskiwanie chyba. Nie orientuję się jeszcze w tym wszystkim, bo przesiadłem się tydzień temu z Lumii na Windowsie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są pewne przyzwyczajenia. Może komuś wydają się irracjonalne, ale tak jest i koniec. Simono chce mieć wszystko w kupie na Googlu i wcale mu się nie dziwię. Poza tym zależy ile masz miejsca w chmurze. Na xiaomi jest 5 GB, na GogleDrive jest 15 GB, Na OneDrive też 15 GB, a jeśli masz Office to dostajesz 1TB.

Odnośnik do komentarza