Nezumi

MiBand 2 i MiMax (?)

Recommended Posts

Już znalazłem. Pytam, ponieważ gdzieś czytałem biadolenie, że zastosowana norma nie pozwala na mocniejsze podtapianie opaski, a jedynie wytrzymuje wilgoć. Wydało mi się to dziwne i wolałem się upewnić. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgodnie ze stopniem ochronności:

" ochrona przed skutkami krótkotrwałego zanurzenia w wodzie (30 min na głębokość 0,15 m powyżej wierzchu obudowy lub 1 m powyżej spodu dla obudów niższych niż 0,85 m)".

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Nezumi napisał:

Powodzenia z użeraniem się z ich obsługą klienta i samym podejściem :)

No to teraz mnie wystraszyłeś.

Czytałem gdzieś, że to solidna firma, czyżby tak nie było ? No, ale już kupiłem i zobaczymy jak się to skończy.

 

Edited by Erlo17

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Erlo17 napisał:

No to teraz mnie wystraszyłeś.

Czytałem gdzieś, że to solidna firma, czyżby tak nie było ? No, ale już kupiłem i zobaczymy jak się to skończy.

 

Zapraszam do Opinie o sklepach, masz tam.. 15stron bodajże, przez ostatnich 8(?) jest płacz i zgrzytanie zębów :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nezumi, a korzystałeś z ich usług? Bo ja tak i nie mogę o nich złego słowa powiedzieć. Kontakt mailowy szybki, kilka produktów wysłane bardzo szybko, zapakowane poprawnie. I opinia ta pokrywa się w przypadku 80-90% komentarzy (nie tylko na tym forum), spośród których raz na jakiś czas trafi się niezadowolony klient. Owszem, sklep miewa gorsze chwile, ale nie demonizowałbym tego tak bardzo na każdym kroku. 

Edited by Guziiik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, Guziiik napisał:

@Nezumi, a korzystałeś z ich usług? Bo ja tak i nie mogę o nich złego słowa powiedzieć. Kontakt mailowy szybki, kilka produktów wysłane bardzo szybko, zapakowane poprawnie. I opinia ta pokrywa się w przypadku 80-90% komentarzy, spośród których raz na jakiś czas trafi się niezadowolony klient. Owszem, sklep miewa gorsze chwile, ale nie demonizowałbym tego tak bardzo na każdym kroku. 

Przeczytaj temat o Xiaomi.com.pl na forum, serio, to nie są wymysły, ani moje, ani tych ludzi, oni tam zamówili, czekali po 2tygodnie nawet, towarów nie dostali, na maile 0 odpowiedzi, ludzie rezygnowali z zamówień, a i tak sklep je realizował (nie licząc z jakim późnieniem), telefon odbierają raz na rok, o ile w ogóle... Ciesz się, że się Tobie udało. Nie każdy ma tyle szczęścia. Gdyby to był 1/2 przypadki, ok, ale to nie jest "gorsza chwila" bo ona trwa już 2 miesiąc i nic z tym nie robią... Już nie wspomnę o usuwaniu negatywnych komentarzy na ich stronie, a dzięki takim jak Ty, takie sklepy uważają, że jest wszystko OK, bo przecież "jeden na 10 mówi, że dostał paczkę"... ah zapomniałbym jeszcze o ich nagminnym łamaniu własnego regulaminu... Wysyłka ma być do 4 dni, następnie mają informować klienta o opóźnieniu, zobacz sobie w temacie o tym sklepie, ile ludzi dostało takie powiadomienie, liczba 0 byłaby tutaj chyba adekwatna :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie ja także u nich "zaryzykuje" i kupię MiBanda 2. Dla 40 zł nie chce mi się czekać 2 tyg, a jak więcej bym czekał to już masakra bo wyjeżdżam (choć tel zamawiałem u Goldiego).

Zobaczymy czy są oni tacy źli :) .

Prośba do tych co zamówili od nich, żeby się pochwalili ile czekali na swojego MiBanda 2 :) .

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Nezumi napisał:

Zapraszam do Opinie o sklepach, masz tam.. 15stron bodajże, przez ostatnich 8(?) jest płacz i zgrzytanie zębów :).

To dlaczego jako MIUI Polska nie otworzycie sklepu internetowego ? Z pewnością mielibyście dużo klientów.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Erlo17 napisał:

To dlaczego jako MIUI Polska nie otworzycie sklepu internetowego ? Z pewnością mielibyście dużo klientów.

 

To ja może odwrócę kota ogonem, dlaczego ty nie otworzysz sklepu i nie zpieraz pozotywnych opinii?

Acid ma serwis, jest odpowiedzialny za MIUI i coś mi nie widzi się by miał czas na sklep.

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, Pietr napisał:

To ja może odwrócę kota ogonem, dlaczego ty nie otworzysz sklepu i nie zpieraz pozotywnych opinii?

Acid ma serwis, jest odpowiedzialny za MIUI i coś mi nie widzi się by miał czas na sklep.

Chodzi o to że MIUI Polska, już jest reklamą samą w sobie i z pewnością klientów by nie zabrakło i nie chodzi mi o zbieranie pozytywnych opinii, tylko o dobry i wiarygodny sklep, żeby nikt nie miał problemów z zakupem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chodzi o to że MIUI Polska, już jest reklamą samą w sobie i z pewnością klientów by nie zabrakło i nie chodzi mi o zbieranie pozytywnych opinii, tylko o dobry i wiarygodny sklep, żeby nikt nie miał problemów z zakupem.

@Pietr ma rację. Co za dużo to nie zdrowo, Acid chciałby mieć trochę czasu dla siebie. Pozatym otworzenie takiego sklepu to duużo roboty.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chodzi o to że MIUI Polska, już jest reklamą samą w sobie i z pewnością klientów by nie zabrakło i nie chodzi mi o zbieranie pozytywnych opinii, tylko o dobry i wiarygodny sklep, żeby nikt nie miał problemów z zakupem.

Jest ibuygou. Dobry i wiarygodny sklep, w którym nikt nie ma problemów z zakupem, a Acid realizuje gwarancję. Ale mądrzy i tak kupują u satnet/królika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Erlo17 napisał:

To dlaczego jako MIUI Polska nie otworzycie sklepu internetowego ? Z pewnością mielibyście dużo klientów.

 

Mamy IBG, XFS, Technosa i jeszcze kilka fajnych sklepów, ze świetną obsługą klienta i prawdziwymi informacjami na ich stronach. Acid ma serwis, nie potrzebuje się jeszcze w sklepik bawić :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dzień dzisiejszy u satnet/królika ma xiaomi.com.pl brakło opasek mi band 2, wkupili wszystkie w 2 dni. Dobrze że wczoraj kupiłem, teraz zaczekam do środy czy dojdzie, tak jak zapewniał mnie sprzedawca ;-).

Przed chwilą dostałem fakturę i info, że zakupiony towar został wysłany:-D

Edited by Erlo17
Aktualizacja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia ‎20‎.‎06‎.‎2016 o 14:52, AdBloczek napisał:

Też wczoraj kupiłem i obawiam się, że na wysyłkę poczekamy.... długo :)

Ja już dostałem jakieś pół godziny temu, teraz zaczynam zabawę z nową opaską. Jednak królik się postarał i słowa dotrzymał, jest środa i jest przesyłka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, bartol435 napisał:

To napisz jak wrażenie gdy juz po testujesz 

Jak na razie mi band 2 nie w pełni spełnia moje oczekiwania, ale tylko dlatego, że aplikacja Mi Band Tools na razie nie wspiera mi band 2, brak tej aplikacji mocno ją ogranicza. Po 1.5 dnia użytkowania ( włączone wszystkie opcje ) bateria 96%. W słońcu na ekraniku nic nie widać. Wszystkie dostępne funkcje działają znakomicie.

Po zainstalowaniu aplikacji Mi Band Notify & Fitness pro, opaska stała się w pełni funkcjonalna, mnóstwo ustawień i możliwości. Super !

 

 

Edited by Erlo17

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.