Skocz do zawartości

Niepolecane sklepy Xiaomi


Acid

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pierwszy raz na forum, kilka telefonów xiaomi w rodzinie, nigdy żadnych problemów, aż do teraz - sklep xiaomi.com.pl przyjął zwrot telefonu (syfiaste oprogramowanie), natomiast miga się od zwrotu pieniędzy. I gdyby to były moje pieniądze to pikuś. Chodzi o to, że telefon wziąłem na raty (PayU obsługuje Alior Bank). Sytuacja prawna jest taka, że to ja jestem dłużnikiem względem banku, sklep otrzymał z banku pełna kwotę, ale sklep nie chce oddać pieniędzy z tytułu odstąpienia od umowy, choć sam ją uznał. Może ktoś z szanownych tu obecnych miał podobne doświadczenia z tym sklepem w połączeniu z ratami payU. PS. Tak, wiem, że sklep jest na czarnej liście, ale stało się... proszę o ewentualne wskazówki (czytałem o powiatowym rzeczniku obywatelskim od Uokik, policja itp..) Bardziej nawet zależy mi na nagłośnieniu sprawy i żebyście forumowicze i inni wiedzieli, żeby od niewypłacalnych gnojków nie kupować, 

Dziękuję za uwagę i będę wdzięczny za każdy głos w dyskusji,

Pozdrawiam Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie zapomniałeś przypadkiem, że wypadało by odstąpić od umowy ratalnej? Nawet jeśli przekroczyłeś 14 dni to możesz to zrobić informując bank, że dokonałeś zwrotu. Opiekun banku kontaktuje się ze sklepem i ustala czy faktycznie zwrot jest zgłoszony. Jeśli sklep potwierdzi to sprawa się kończy. Także w tym przypadku to nie sklep, a niestety Ty namieszałeś. Inna sprawa, że sklep Cię powinien o tym poinstruować, ale skoro nie potrafią na maila odpisać to obsługi telefonu już od nich nie ma co wymagać ;-).

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xiaomi.com.pl faktycznie nie jest zbyt dobre. Zamówiłem u nich mi4c i sam smartfonik nawet, nawet mimo, że soft był chińsko-angielsko-polski (trochę się z nim namęczyłem na początku), domyślny sklep to ten chiński i nie da się tego przestawić na google, ale równolegle mam zainstalowany zewnętrznie, także jest znośnie. Jeszcze jedna wada: jak korzysta się z wifi i po zakończeniu wyłączy się je, to telefon wiesza się na około 5 minut(podejrzewam winę softu), dodatkowo dostaję reklamy xiaomi po chińsku przez wifi. Dobra, teraz czas na ładowarkę, sprawuje się ok, ale przejściówka eu po włożeniu chińskiej wtyczki rozwiera się, przez co ciężko ją wsadzić do gniazdka. Po jakimś czasie niechcący lekko uszkodziłem kabel i jak podłączałem ją to gniazdko "mrugało", więc zamówiłem od nich nową, niestety po otrzymaniu okazało się, że nie była to oryginalna w pudełku, tylko sztukowana - wtyczka do gniazdka i przejściówka były luzem w kopercie bąbelkowej, a kabelek owszem był oryginalny xiaomi, ale okazało się, że to micro usb, a nie usb typ c czyli taki jak potrzebuję, a na stronie nie było informacji. Dodzwonić się do nich nie mogłem cały czas słyszałem abonent czasowo niedostępny proszę zadzwonić później. Więcej tam nie zajrzę.:x

Edytowane przez Rivnin
interpunkcja i dopisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rivnin napisał:

xiaomi.com.pl faktycznie nie jest zbyt dobre. Zamówiłem u nich mi4c i sam smartfonik nawet, nawet mimo, że soft był chińsko-angielsko-polski (trochę się z nim namęczyłem na początku), domyślny sklep to ten chiński i nie da się tego przestawić na google, ale równolegle mam zainstalowany zewnętrznie, także jest znośnie. Jeszcze jedna wada: jak korzysta się z wifi i po zakończeniu wyłączy się je, to telefon wiesza się na około 5 minut(podejrzewam winę softu), dodatkowo dostaję reklamy xiaomi po chińsku przez wifi. Dobra, teraz czas na ładowarkę, sprawuje się ok, ale przejściówka eu po włożeniu chińskiej wtyczki rozwiera się, przez co ciężko ją wsadzić do gniazdka. Po jakimś czasie niechcący lekko uszkodziłem kabel i jak podłączałem ją to gniazdko "mrugało", więc zamówiłem od nich nową, niestety po otrzymaniu okazało się, że nie była to oryginalna w pudełku, tylko sztukowana - wtyczka do gniazdka i przejściówka były luzem w kopercie bąbelkowej, a kabelek owszem był oryginalny xiaomi, ale okazało się, że to micro usb, a nie usb typ c czyli taki jak potrzebuję, a na stronie nie było informacji. Dodzwonić się do nich nie mogłem cały czas słyszałem abonent czasowo niedostępny proszę zadzwonić później. Więcej tam nie zajrzę.:x

Bylo pisane i walkowane ze soft w mi4c przychodzi gowniany i trzeba zainstalowac inny. A to ze ladowarka mrugnie w gniazdku to raczej normalna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.08.2016 o 09:49, PinioMi napisał:

Pierwszy post na forum i od razu problem :P

Pomóżcie proszę. Kumpela kupiła RedMi3PRO niestety mnie nie posłuchała i był to "super" sklep xiaomi.com.pl :/

Przez pierwszy tydzień wszystko chulało jak ta lala (po wgraniu odpowiedniego softu oczywiście :D) potem zaczęły się jaja z przednim aparatem. Dzieje się dokładnie to co opisali na forum xiaomi w tym wątku: 
http://en.miui.com/forum.php?mod=viewthread&tid=133883&extra=page%3D1&page=1&mobile=2
niestety sklep nie odpowiada na maile ani tickety ze strony, a telefon mają non stop wyłączony i zapchaną pocztę głosową.

Nie wiem czy wysyłać im telefon bo może wsiąknąć i będzie już kompletna kaszana.
Powiedzcie co mam zrobić??

Sprawa rozwiązana już dawno tylko jak zawsze wymówki były :P 

Co do reklamacji muszę przyznać (niechętnie :P ), że przebiegła wzorcowo. Jak paczka dotarła do sklepu to otrzymałem e-mail z automatu, że przyjęta paczka i reklamacja będzie rozpatrywana. Po paru dniach ten sam automat napisał, że reklamacja przyjęta i będzie nowa komóreczka :D 

Reasumując reklamacja trwała ok. 1,5 tygodnia i mają jakiś automatyczny system powiadomień co jest bardzo pozytywnym sygnałem :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...