Skocz do zawartości

Dami107

Użytkownicy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

637 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Dami107

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. @SLiM dzięki, po tysiącach prób wreszcie się udało! System wgrany, na razie chiński, "MIUI 7 6.1.7 | Beta". Podgrałem TWRP. Pytanie teraz, w jakiej kolejności wgrywać MIUI Polska, żeby znowu nie uceglić sobie telefonu, jak tym razem?
  2. Sprawdziłem na drugim komputerze - przy próbie wejścia do EDL dostaję komunikat FAILED (command write failed (No error))finished. total time: 0.003s Spróbowałem najpierw wprowadzić w tryb edl na swoim komputerze (komenda przyjęta, ekran gaśnie) i podpiąć go do drugiego - drugi też nie wykrywa urządzenia w trybie edl.
  3. Nie za bardzo będę w stanie to zweryfikować z powodu braku laku (i drugiego komputera). Inne porty USB nie pomagają.
  4. Dokładnie - nic nie ma w portach COM w Menedżerze.
  5. Tak, w fastboot jest wykrywany np. za pomocą komendy "fastboot devices" czy też w MiFlash. Znika kompletnie przy próbie przejścia do edl.
  6. Może podepnę się pod ten wątek, zamiast zakładać kolejny. Ja też również ucegliłem swoje mi4c poprzez wgranie najnowszej aktualizacji. Telefon ma oczywiście zablokowany bootloader, a ja i tak nie byłem zalogowany na koncie Xiaomi. Czytałem w wielu miejscach, by wejść w tryb edl poleceniem "fastboot oem edl", jednak u mnie po wpisaniu tego nic się nie dzieje - ekran telefonu jest czarny, a komputer (zarówno w Menedżerze urządzeń jak i w MiFlash) niczego nie wykrywa. Oczywiście sterowniki do Qualcomma wgrane, a Windows uruchomiony w trybie testowym (czyli akceptuje niepodpisane cyfrowo sterowniki). Czy jest jakaś szansa na uratowanie sprzętu?
  7. @GrzeSek - przekonałeś mnie do zakupu zwykłej H, która jest dostępna w Banggood, czyli moim zdaniem u sprawdzonego sprzedawcy.
  8. @GrzeSek, nie denerwuje cię fakt, że "zwykły" H nie ma zaokrąglonych brzegów?
  9. To co polecasz w zamian? Ochrona ekranu musi być
  10. Możecie powiedzieć mi, skąd najbezpieczniej kupić szkło Nillkin H+? Polecany sprzedawca na AliExpress / Allegro?
  11. Dami107

    Etui i coś na ekran

    Chciałbym kupić szkło na ekran. Czy może ktoś polecić sprzedawcę na AliExpress z Nillkinem H+ na Mi4C? W komentarzach do konkretnych produktów często czytam, że fabryczne opakowanie zostało otwarte przez sprzedawcę, co rzuca cień wątpliwości na oryginalność takiego szkła.
  12. Dzięki za wasze odpowiedzi Wykonałem instalację MIUI Polska przez recovery. Sam proces zakończył się tym, że TWRP zaciął się po wybraniu "Reboot". Zresetowałem więc telefon przyciskiem, wstał MIUI Polska. Na ekranie startowym pobył sobie ok. 3 minuty, aż wreszcie się uruchomił. I chyba wszystko działa. Warto teraz zrobić pełne czyszczenie systemu? Jakiś wipe, żeby pozbyć się śmieci ze starej, zawirusowanej wersji? Jeśli tak to jak to zrobić*? Edycja*: OK, znalazłem informację, jak to zrobić. Ale czy warto? (info dla tych, co ich tu ściągnęła wyszukiwarka Google:) Dla MIUI 6: Ustawienia > Urządzenie > Kopia i kasowanie danych > Ustawienia fabryczne Zaznaczyć: Usuń aplikacje Resetuj telefon
  13. Właśnie dorwałem w swoje łapy telefon z GearBest. Teoretycznie był on oryginalnie zapakowany, z nienaruszonymi naklejkami VOID, ale... ma dziwną wersję oprogramowania Aplikacja Updater mówi, że aktualna wersja to MIUI 87.0.4.0(LXKCNCI) | Stable. Oczywiście z tak wysokim numerkiem ta wersja oprogramowania pozostanie "aktualna" przez jeszcze długi czas. Na Google'u wyszukałem jeden temat, w którym pewien antywirus znalazł 2 wirusy w tym oprogramowaniu. Dwa pytania: czy to jest normalne, by zaplombowany telefon z GearBest był preinstalowany takim śmieciem? Oraz czy mogę teraz bezpośrednio dokonywać aktualizacji do polskiego MIUI, czy najpierw muszę zrobić to przez recovery, jak opisano tutaj?
  14. Dami107

    GearBest.com

    Zamówiłem sobie w preorderze Xiaomi Mi4C, a transakcję wstępnie autoryzowałem przez PayPal. Wysyłka miała być po 30 października, jednak teraz zobaczyłem, że informacja o preorderze (na stronie produktu) zmieniła się na: Dispatch:Ships within 3-5 business days Zalogowałem się na swoje konto, by sprawdzić, czy u mnie też ruszyło i zobaczyłem, że przy moim zamówieniu mam status: Payment failed. Na koncie PayPal status płatności to nadal "Oczekujące". Napisałem zarówno do PayPala jak i GearBest. Co może być przyczyną tego jednostronnego odrzucenia płatności? Na koncie bankowym te środki są nadal zablokowane. Mogę coś jeszcze zrobić w tej sprawie, czy pozostaje mi tylko czekać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...