Ok, tam podobno 15 cm pasuje i jak mierzyłem to by się zgadzało. Z tym że te 15 centymetrowe mają 750 lbs lub 1000 lbs do wyboru. To jest twardość? To chyba wolałbym twardsze, ponieważ w monorium na przodzie ta bardziej miękka sprężyna za lekko chodziła i rama dobijała mi do blotnika
Nie chcę zaczynać nowego tematu więc się podepnę. Założyłem zawieszenie na przód (Monorim Ver. 4) i tył (Esparts), chciałbym z czasem wymienić sam amortyzator na tyle i może przodzie Ile powinien miec lbs, bo widzę różne. Ważę ok.78 kg plus plecak. I czy takie będą ok?
Cześć, ja normalnie ją myje na myjni, z tym, że uważam, aby na przednie koło psikać mniejszym ciśnieniem, podobnie przy gniazdku ładowania. Myłem tak kilka razy i ok, czasami wkładam ją do wanny i myje prysznicem. Najlepiej zaraz po myjni ruszyć w drogę, aby ewentualnie siła odśrodkowa wypchnęła wodę z przedniego koła, jakby się coś dostało.
Ok, sprawa rozwiązana, też takie śrubki mam przy tulejkach, z tym, że nie było ich widać, bo były od spodu. Dokręcone, błotnik jest na sztywno, dzięki wszystkim.
Niestety, zauważyłem, że u mnie śruby są nieruchome, natomiast tulejki się "kręcą", podkładki zębate nic nie dadzą. A czy przy samych tulejkach powinna być podkładka, czy mają się one stykać tylko z łożyskiem?
Mam pytanie w których miejscach powinny być dane podkładki (strzałki), ponieważ cały czas mam ruchomy ten elemement gdzie dokręcony jest błotnik, mimo dokręconych śrub. Rusza się oczywiście razem z tulejkami. Na nierównościach ciągle mi trze o koło. Zanim wyjąłem tą oś chyba nie był taki ruchomy, ale wypadły podkładki i nie wiem gdzie powinny być.
Z tego o pamiętam to robiłem na zasadzie prób i błędów w programie do flashowania tak, żeby się zgadzało z GPSem. Niestety nie mogę podejrzeć bo resetowałem telefon i pokasowalo mi moje sety w Scoter Haking
Dzięki Saver za odpowiedź, wyjąłem płytkę, nie było żadnych przypaleń, zamontowałem z powrotem i działa ok. Nie wiem ile to potrwa. Zobaczymy, ale myślę, że trzeba się rozejrzeć za nowymi mosfnetami
Cześć Chciałem dziś jechać do pracy, ale niestety - 2 długie i 8 krótkich. Wczoraj normalnie dojechałem, ale gdy pchałem szło ciężej i wyświetliło czerwony znaczek, nie spojrzałem dokładnie i wyłączyłem, myślałem, że się przegrzała. Najechane mam 2400 km, z czego 2300 po modyfikacji. Moje pytanie, czy te mosfety będą dobre do lekko zmodyfikowanego softu (26 A, max 34 km/h jedzie 32 Kers wyłączony )? Czy powinienem kupić lepsze? Hulajnoga 365 Pro
Panowie, dziwna sprawa, założyłem nowy zacisk, tak jak pisałem w poście o klockach hamulcowych. Działał super, ale jechałem w deszczu i przestał praktycznie hamować. Pomyślałem, że mokre, ale po wyschnięciu było tak samo. Podciągnąłem linkę, było ok, drugi deszcz i znowu to samo, znowu muszę podciągnąć, zaraz mi się znowu skończy skok dźwigni. Czy to klocki się tak szybko ścierają, czy co?
Zacisk zmieniony, no teraz to hamuje. Lekko przycisnę i koło staje w miejscu. Na tamtym tak nie było nawet jak był nowy, widocznie od razu miał jakąś wadę.
Podłącze się do tematu z pytaniem o hamulec Xtech HB-100, przestał u mnie prawie działać. Zobaczcie na filmie, dźwignia przy hamulcu jest prawie wciśnięta do końca, a koło się kręci. Na klockach zrobione ok 1600 km, czy to przez starte klocki? Moim zdaniem tłoczki powinny dociskacć zawsze do końca. A tu widać bez klocków, czy to jest ok? Kupiłem nowe klocki ceramiczne Kellys, z tym że aktualnie zmieniłem na tarczę 120 mm i oryginalny hamulec i nie wiem czy wracać z powrotem czy oddać zacisk na gwarancje