Jump to content

Slawulo

Użytkownicy
  • Posts

    65
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Slawulo's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • One Year In
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Ok, tam podobno 15 cm pasuje i jak mierzyłem to by się zgadzało. Z tym że te 15 centymetrowe mają 750 lbs lub 1000 lbs do wyboru. To jest twardość? To chyba wolałbym twardsze, ponieważ w monorium na przodzie ta bardziej miękka sprężyna za lekko chodziła i rama dobijała mi do blotnika
  2. Nie chcę zaczynać nowego tematu więc się podepnę. Założyłem zawieszenie na przód (Monorim Ver. 4) i tył (Esparts), chciałbym z czasem wymienić sam amortyzator na tyle i może przodzie Ile powinien miec lbs, bo widzę różne. Ważę ok.78 kg plus plecak. I czy takie będą ok?
  3. Slawulo

    Mycie

    Cześć, ja normalnie ją myje na myjni, z tym, że uważam, aby na przednie koło psikać mniejszym ciśnieniem, podobnie przy gniazdku ładowania. Myłem tak kilka razy i ok, czasami wkładam ją do wanny i myje prysznicem. Najlepiej zaraz po myjni ruszyć w drogę, aby ewentualnie siła odśrodkowa wypchnęła wodę z przedniego koła, jakby się coś dostało.
  4. Ok, sprawa rozwiązana, też takie śrubki mam przy tulejkach, z tym, że nie było ich widać, bo były od spodu. Dokręcone, błotnik jest na sztywno, dzięki wszystkim.
  5. Niestety, zauważyłem, że u mnie śruby są nieruchome, natomiast tulejki się "kręcą", podkładki zębate nic nie dadzą. A czy przy samych tulejkach powinna być podkładka, czy mają się one stykać tylko z łożyskiem?
  6. Dzięki za odpowiedź, spróbuję zrobić tak jak piszesz
  7. Mam pytanie w których miejscach powinny być dane podkładki (strzałki), ponieważ cały czas mam ruchomy ten elemement gdzie dokręcony jest błotnik, mimo dokręconych śrub. Rusza się oczywiście razem z tulejkami. Na nierównościach ciągle mi trze o koło. Zanim wyjąłem tą oś chyba nie był taki ruchomy, ale wypadły podkładki i nie wiem gdzie powinny być.
  8. Z tego o pamiętam to robiłem na zasadzie prób i błędów w programie do flashowania tak, żeby się zgadzało z GPSem. Niestety nie mogę podejrzeć bo resetowałem telefon i pokasowalo mi moje sety w Scoter Haking
  9. Dzięki Saver za odpowiedź, wyjąłem płytkę, nie było żadnych przypaleń, zamontowałem z powrotem i działa ok. Nie wiem ile to potrwa. Zobaczymy, ale myślę, że trzeba się rozejrzeć za nowymi mosfnetami
  10. Cześć Chciałem dziś jechać do pracy, ale niestety - 2 długie i 8 krótkich. Wczoraj normalnie dojechałem, ale gdy pchałem szło ciężej i wyświetliło czerwony znaczek, nie spojrzałem dokładnie i wyłączyłem, myślałem, że się przegrzała. Najechane mam 2400 km, z czego 2300 po modyfikacji. Moje pytanie, czy te mosfety będą dobre do lekko zmodyfikowanego softu (26 A, max 34 km/h jedzie 32 Kers wyłączony )? Czy powinienem kupić lepsze? Hulajnoga 365 Pro
  11. Panowie, dziwna sprawa, założyłem nowy zacisk, tak jak pisałem w poście o klockach hamulcowych. Działał super, ale jechałem w deszczu i przestał praktycznie hamować. Pomyślałem, że mokre, ale po wyschnięciu było tak samo. Podciągnąłem linkę, było ok, drugi deszcz i znowu to samo, znowu muszę podciągnąć, zaraz mi się znowu skończy skok dźwigni. Czy to klocki się tak szybko ścierają, czy co?
  12. Zacisk zmieniony, no teraz to hamuje. Lekko przycisnę i koło staje w miejscu. Na tamtym tak nie było nawet jak był nowy, widocznie od razu miał jakąś wadę.
  13. Trafiłem na super sprzedawcę z Allegro, już mi wysłał nowy zacisk i nawet nie musiałem odsyłać starego. Także mam nadzieję, że drugi będzie ok.
  14. Podłącze się do tematu z pytaniem o hamulec Xtech HB-100, przestał u mnie prawie działać. Zobaczcie na filmie, dźwignia przy hamulcu jest prawie wciśnięta do końca, a koło się kręci. Na klockach zrobione ok 1600 km, czy to przez starte klocki? Moim zdaniem tłoczki powinny dociskacć zawsze do końca. A tu widać bez klocków, czy to jest ok? Kupiłem nowe klocki ceramiczne Kellys, z tym że aktualnie zmieniłem na tarczę 120 mm i oryginalny hamulec i nie wiem czy wracać z powrotem czy oddać zacisk na gwarancje
×
×
  • Create New...