Jump to content

rysib

Użytkownicy
  • Posts

    108
  • Joined

  • Last visited

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Dodatkowe

  • Smartfon
    Redmi Note 2

Recent Profile Visitors

1,116 profile views

rysib's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

18

Reputation

  1. Cześć. Sporo fotek masz w opiniach na ali. Też szukałem fotek i tam znalazłem sporo. @jaqjordan Polecam TO. Używałem z RN2(bez "smoka"), dziś przyszło do RN4. Do tej pory była to dla mnie najlepsza opcja i sądzę że nie powinno się to zmienić. Naprawdę dobre wykonanie i jak na ochronę którą daje, to jest dość małe. Fajną opcją jest "poduszka powietrzna" chroniąca telefon (czyli wolna przestrzeń między telefonem a etui). Zresztą mgcompany może chyba potwierdzić moje doświadczenia.
  2. Cześć @antekwars. Sam ostatnio zainteresowałem się ofertą tego sklepu. Ale coś mi nie pasowało i wolałem się dowiedzieć u źródeł. Dlatego wysłałem emalie do nich: Czy telefon w Państwa ofercie (Xiaomi Redmi Note 4 4/64 GB) jest tzw. "wersją globalną" z obsługą 4G w paśmie 800 (modem ma obsługę B20) oraz czy ma certyfikat CE i europejską ładowarkę (bez dodatkowej przejściówki). Proszę także o informację, gdzie realizowany jest przez Państwa Serwis w ramach rękojmi. Dostałem szybką odpowiedź od kompetentnej Pani z obsługi: " Dzień dobry, Dziękujemy za przesłane zgłoszenie. Telefon objęty jest standardową 24 miesięczną gwarancją. Reklamację można zgłosić w serwisie producenta na podstawie gwarancji. Jest to bardzo łatwy proces reklamacji, który pozwala szybciej doprowadzić sprzęt do pełnej sprawności. Dane kontaktowe serwisów znajdują się na naszej stronie Serwisy. Reklamując towar na podstawie gwarancji w sklepie Mall działamy jako pośrednik, który skontaktuje się z odpowiednim serwisem. Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszej oferty. Pozdrawiam, Katarzyna Jedynak Dział Obsługi Klienta..." Jak to mówiła pewna nauczycielka j. polskiego: "bardzo dobrze, ale nie na temat" Zresztą w zakładce "Serwisy..." są różne marki, ale Xiaomi brak. A ponieważ nadal nie wiedziałem, gdzie realizują serwis w przypadku rękojmi oraz jaki to typ RN4, postanowiłem jeszcze raz pomęczyć Kompetentną Panią z obsługi klienta: "Niestety na Waszej stronie, w zakładce "Serwisy i gwarancje" nie została uwzględniona marka XIAOMI. Wychodzi na to, że ponawiam całe moje pytanie. Proszę o sprawdzone informacje. Pozdrawiam Ryszard". Odpowiedź znowu przyszła szybko, oto ona: "Szanowny Kliencie, Informujemy, że telefon nie obsługuje pasma 800. Reklamację można zgłosić wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na adres: [email protected] Dział Reklamacji skontaktuje się wtedy z Panem w ciągu dwóch dni roboczych. W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji. Pozdrawiam, Katarzyna Jedynak Dział Obsługi Klienta" Dobrze wiedzieć, ja mówię pass.
  3. @mgcompany Żeby mieć pewność 200% to będzie ten LINK. PS No wreszcie wiem jak to działa. Dzięki. @Dasch A próbowałeś zmienić "operatorów sieci" lub wyciągnąć kartę sim?
  4. @Uro0550 już doczytałem i nawet zrobiłem edycję mojego wpisu ale widać coś nie "pykło". Mea culpa. PS jak zrobić odpowiedź do konkretnej osoby, żeby zadziałało powiadomienie?
  5. null Zaraz, zaraz. Bo już się gubię. Z dość dokładnego wpisu popełnionego przez @mgcompany, wynika mi że RN4X to właśnie ten w wersji "global". Coś poknociłem?
  6. Jakiś czas temu kupiłem polecany w dziale RN2 uchwyt typu klamerka w Pepco. Trzyma dobrze, jest mały i do kupienia za grosze. Spisuje się dobrze. TU masz link do podobnego na allegro.
  7. Kiedyś jak wchodziły pierwsze Lumie, jeden z pracowników Nokii zrobił sobie taką ładowarkę z ... klocków lego. W sumie niezły pomysł.
  8. Cześć. Skontaktuj się ze sprzedawcą, opisz problem (udokumentuj ew. filmikiem) i poproś o propozycję rozwiązania problemu.
  9. Taki mały smaczek z dzisiaj. Czy to przeszkadza? Mi nie, aku ma swój charakterek.
  10. Dziękuję i cieszę się, ze mogłem pomóc.
  11. Gdy z ciekawości kupiłem jakiś tani "Oryginał" na Ali, też tel. restartował się dość często. Teraz mam przynajmniej spokój. Powodzenia.
×
×
  • Create New...