Jump to content

tweant

Użytkownicy
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tweant's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. W moim przypadku zmiana oprogramowania na wersję MIUI Polska nie pomogła. Telefon nadal się restartuje.
  2. Ok, rzeczywiście jest. Teraz muszę poczekać tydzień na odblokowanie bootloadera. Może do tego czasu sklepowi uda się rozpatrzyć reklamację XD
  3. Ok, ale tam też nie ma modelu typowo Note 9 Pro. Jest wersja 5G albo zwykłe Note 9.
  4. A który to powinien być soft? Na stronie https://miuipolska.pl/pobierz-miui-11/ nie widzę wersji Note 9 Pro.
  5. A w jakim sklepie kupowałeś? U mnie to było mi-home.pl i ich obsługa jak na razie jest najgorsza z jaką miałem do czynienia. Proces trwa już miesiąc a w serwisie zaktualizowali tylko oprogramowanie XD
  6. Cześć, tydzień temu kupiłem Xiaomi Note 9 Pro i korzystałem kilka dni bez karty SIM. Wszystko było w miarę ok (poza niespodzianką z brakiem aplikacji Telefon, SMS, nagrywanie rozmów, Poczta). Zamówiłem kartę nanoSIM i teraz telefon resetuje się co chwilę. Dochodzi do takiego kuriozum, że telefon się resetuje po czym mija kilka sekund i resetuje się znowu i znowu. Próbowałem przywrócić do ustawień fabrycznych ale nic to nie dało. Zaczęło się od próby użycia Asystenta Google. Zawiecha i biały ekran, kilka sekund i restart. Tak naprawdę nie ma zasady kiedy telefon sie zawiesza: wyciąganie górnej belki, korzystanie z Messengera, zdjęć. Nie jestem w stanie wskazać aplikacji, która to powoduje. Co można robić w takim przypadku? Tylko serwis? Myślicie, że pomogą? Nie wiem czy to ważne ale przy pierwszym włączeniu telefonu uruchomił się tryb serwisowy a nie właściwy Android. Kartę wkładam do Xiaomi Note 4 i wszystko jest ok, chyba można wykluczyć wadliwą kartę nanoSIM.
×
×
  • Create New...