Mateusz.Ch

Użytkownicy
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Mateusz.Ch

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Opaska ma blokadę ekranu, kiedy zostaje zdjęta z nadgarstka, masz to w ustawieniach opaski w Mi Fit w zakładce Laboratorium. To jedyne ustawienie dotyczące ściągnięcia opaski z ręki, aczkolwiek nie kojarzy mi się, aby miało ono wpływ na synchronizację danych. Profilaktycznie włącz i wyłącz tę funkcję.
  2. Spróbuj w ustawieniach SMS w telefonie ustawić Pokazywanie na ekranie blokady.
  3. W aplikacji wejdź w Ustawienia Mi Band (Band Settings; "hamburger" w lewym górnym rogu) i na samym dole wyłącz Połączenie z Mi Bandem. Inna sprawa, że z jakiegoś powodu zrywa Ci połączenie. Posprawdzaj wszystkie ustawienia oszczędzania energii dla Bluetooth i aplikacji, by było bez ograniczeń, zakłódkuj aplikację Notify, czyli na ekranie głównym wejdź w "karty" otwartych aplikacji, kliknij i przytrzymaj Notify i wybierz kłódkę.
  4. U mnie czas głębokiego snu też poniżej 1 h zazwyczaj. Ja obecnie mam wyłączone wykrywanie tętna i asystenta snu, ale zauważyłem, że czas głębokiego snu był większy, gdy był włączony "asystent snu", czyli ta druga opcja.
  5. Pierwsze słyszę, aby opaska wysyłała powiadomienie, gdy połączy się ze smartfonem. Jest taka funkcja w Notify, ale nie w Mi Fit. Powiadomienie pochodzi z aplikacji Mi Fit czy jakiejś innej? Przede wszystkim jest możliwość ustawienia, z jakich aplikacji chcemy powiadomienia.
  6. Mnie podczas snu nie nalicza ani jednego kroka. I jak pójdę w nocy do łazienki, to też czasem tego nie zarejestruje. Generalnie poleca się korzystanie z Etykiety zachowania, czyli jeżeli naliczane są kroki podczas snu, należy kilka razy włączyć etykietę sen na czas jego trwania. W teorii to powinno pomóc i jest to tak naprawdę jedyne działanie, jakie można podjąć.
  7. Czy działa dobrze? Przede wszystkim minimalny czas do ustawienia to "w ciągu 2 minut". Jak zauważyłem, przy tym ustawieniu alarm przestawia się co minutę. Czyli jak jest na opasce 17:30, alarm jest ustawiany na 17:31. Gdy na opasce wyskoczy 17:31, budzik będzie na 17:32. W teorii, w zależności, kiedy utracisz połączenie smartfona z opaską, alarm może pojawić się po minucie, a może po 10 sekundach. W kwestii zużycia baterii nie wiem, bo sprawdzałem tylko tę funkcję dla krótkiego testu działania, nie używałem na co dzień. Jak wspomniałem, alarm jest ustawiany co minutę, więc aplikacja Notify cały czas żyje, zmienia dynamicznie to ustawienie, a opaska je "przyjmuje".
  8. Nie wiem, jak to było w 3. W Mi Band 4 od początku nie ma tej funkcji. Jest funkcja Beta w aplikacji Notify & Fitness, która oferuje coś takiego, z tym że opiera się to na wykorzystaniu alarmu (budzika) i szybciej zużywa baterię w opasce i smartfonie.
  9. Rozumiem to i aplikacja z pewnością jest godna polecenia, ale jeśli mówimy o "ubiciu" jednej apki, w tym wypadku Mi Fit, to mija się z celem używanie dodatkowych programów.
  10. Tylko jaki jest sens pobierać dodatkową aplikację, w dodatku płatną, by zamrozić inną? Wyłączyć w Mi Fit autostart, w ustawieniach baterii dla Mi Fit wybrać najoszczędniejszy tryb, ubić aplikację i tyle.
  11. U mnie ten komunikat wyświetla się za każdym razem, gdy wyłączam i włączam ponownie tę opcję, ale wszystko działa bez zarzutu. Niektórzy zgłaszali, że rozwiązaniem problemu było wyłączenie funkcji odblokowywania urządzenia (smartfona) przez Bluetooth (w tym przypadku opaskę), jeśli masz włączone to w Mi FIt, spróbuj wyłączyć i zobaczyć, czy zadziałało.
  12. W Notify niedawno pojawiła się opcja w ustawieniach zaawansowanych dla smartfonów z wersją Bluetooth 4.2, ale u mnie powodowała dziwne rzeczy na opasce, musi być wyłączona. Jeśli masz wyłączoną, to spróbuj włączyć. Ja takiego problemu nie miałem, ale jest opcja redukcji wibracji po x sekund. To też Ci nie działa? Edit. Zapomniałem o najważniejszym. Niektórzy, co zgłaszali jakiś problem z powiadomieniem o połączeniu, mówili, że rozwiązaniem było WYŁĄCZENIE funkcji odblokowywania telefonu poprzez opaskę, jest ta opcja w Mi Fit, Notify i gdzieś w ustawieniach smartfonu opaska widnieje jako zaufana do odblokowania ekranu. Zacznij od tego.
  13. Z Mi Fit tak nie zrobisz. Ale teraz tak sobie myślę, że może warto spróbować aplikacji firm trzeciej jak Notify i Fitness i sparować do samodzielnego działania (bez Mi Fit)? Działa to w ten sposób, że instalujesz zmodowane MI Fit, które po sparowaniu z opaską generuje, czy raczej ujawnia, klucz do parowania do wpisania w aplikacji Notify. Gdyby tak zainstalować aplikację Notify na obu smartfonach i wpisać ten sam klucz parowania? W teorii powinno zadziałać. Aplikacja płatna w wersji Pro, ale do sprawdzenia tego wystarczy darmowa wersja. Niestety nie posiadam dwóch smartfonów na wyłączność, aby samemu to sprawdzić.
  14. @domi A wcześniej miałeś język polski? NFC? Może być tak, że wersja NFC nie ma innych języków, bo jest tworzona tylko na rynek chiński, stąd tylko angielski i chiński. Sprawdzałeś, czy są inne języki, np. hiszpański bądź rosyjski? Zmień na próbę w telefonie język na rosyjski czy hiszpański, wejdź w Mi Fit albo odczekaj chwilę i zobacz, czy pojawią się one czy będzie chiński. Wersja Globalna i Chińska mają multilanguage, wersja NFC może nie mieć.