mijon

Użytkownicy
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mijon

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zrobiłem rano reset do ustawień fabrycznych - cały dzień było ok... zobaczymy co będzie dalej. Najbardziej zauważalny efekt jest przy przejściu z dworu do pomieszczenia - zmiana temperatury/wilgotności jakby miała wpływ na takie zachowanie.
  2. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam telefon z polskiej dystrybucji i od niedawna dzieje się to samo. Ekran wariuje - telefon sam próbuje się odblokować; jak jest odblokowany to włącza przypadkowe aplikacje lub funkcje. Nieraz nie idzie go odblokować, nie reaguje na dotyk przy wpisywaniu wzoru nawet po kilku resetach - po czasie sam dochodzi do siebie i zaczyna działać ale z opóźnieniem. Strach włączyć jakąkolwiek aplikację, ponieważ sam przełącza funkcję - np na whatsapp dzwoni do kontaktu, na inposcie sam chce otworzyć skrzynkę itd. Działo się to sporadycznie lecz dzisiaj zaczęło co chwilę... telefon raz już był na gwarancji (od nowości wytrzymał 2dni i padł mu aparat który wymienili na nowy....)
  3. https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-camera/dev-bsg/ pod linkiem powyżej zawsze najnowsza wersja GCam od BSG z opisem poprawek
  4. W moim przypadku trwa naprawa... czekają za częściami zamiennymi tj. aparatem... naprawa trwa od 09.05 i końca nie widać
  5. Osobiście rozważyłbym telefon z PL z gwarancja. Zakupiłem w dniu premiery w mi home pl i wytrzymał 20h. Padł aparat - od 29.04 telefon w serwisie z informacja że naprawa się przedłuży bo czekają za częściami zamiennymi....
  6. mijon

    Folie na tył

    a co z szybką aparatu? nie uważasz, że się porysuje?
  7. Posiadam telefon od wczoraj - wszystko działało aż do dzisiaj (niecałe 24h). Pojawił się problem z aparatem - "Błąd aparatu Nie można połączyć z Aparatem" Problem zauważyłem w momencie kiedy telefon nie chciał się odblokować rozpoznając twarz. Przy testach CIT wszystkie aparaty go nie przechodzą - FAIL Reset fabryczny nic nie pomógł - problem jest cały czas. Odpowiedź od Mi Home Polska - "proszę zgłosić reklamacje do CCS"