Jump to content

QbaPL

Użytkownicy
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by QbaPL

  1. a ja sobie cichutko siedzę na 12.5.6.0.RKHCNXM - Android 11, którą to zainstalowałem przez TWRP jak zawsze i póki co nie korci mnie, żeby sobie strzelić w stopę jakimiś brakami lub problemami w nowszym sofcie, ale muszę przyznać, że po 12 miesiącach użytkowania telefonu od czerwca 2021, właśnie zauważyłem znaczny spadek parametrów baterii. Zawsze jak ładowałem przed snem, to do rana było 100% i tak do 8 rano. Przez cały dzień normalnego użytkowania, wieczorem było koło 65% i spokojnie drugi dzień można było objechać. Niestety teraz rzez noc potrafi uciec 3%, a całym dniu jest około 45%. Musze sprawdzić czy u żony jest tak samo?
  2. Ja dalej siedzę cichutko na 12.5.6.0 i nie bawię się w strzelanie sobie w kolano przez Update. Przez noc bateria w trybie normalnym i WiFi włączone, a rano dalej 100%. Telefon działa i jest GIT.
  3. a jak bateria, płatności itd.? może zmieniło się co z czujnikiem przy uchu?
  4. Bezsensowna zmiana. Zabrano dwa pola z górze, gdzie był BT i Wi-Fi. Jasność był na spodzie, a koło niej Auto i było git. Nie wiem kto to wymyśla, ale lepiej coś spitolić niż poprawić.
  5. Ja mam zerowy nocne użycie na 12.5.6 i czytając te różne negatywne opinie, waham się kliknąć i wrzucić13.0.5. P.S. Czy to pójdzie z automatycznej aktualizacji, czy trzeba się gimnastykować?
  6. Pytanko. Mam aktualnie 12.5.6.0 i poki co nie spiesyz mi sie do nowszego, bo nie mam zamiaru przechodzic dramatu z niedziałaniem róznych rzeczy. Niestety dziś odziwo zauważyłem, że pojawił się nowy proces który zaczął zjadać baterie. Chodzi o dpmd. Czy mieliście z tym styczność, a jezeli tak, to co zrobić, zeby sie tego pozbyc? Dzieki za pomoc. Wygląda na to, że znalazłem sprawcę. Odinstalowałem Signal-a, którego to zainstalowałem dwa dni temu. dpmd znikło, a przez noc bateria dalej na 100%.
  7. Sciagam wlasnie, czy mogę prosić o jakieś informacje z pola walki? czy są jakieś większe problemy? będę wrzucał fastbootem. P.S. Działają już gesty przy obcym lanczerze? jak Nova?
  8. czyli z and 12 na 13 najlepiej jest przejsc fastbootem , a nie przez twrp? zgodnie z instrukcja z pierwszych wpisów o miui 13 dla f3? przepraszam, ale zobaczyłem ze jestem w zlym temacie. byl przypiety na szczycie listy
  9. To ja mam takie pytanko, bo powoli zaczynam sie zastanawiac zeby wrzucić andka 12 z miui 13 na swoje F3. Poprzednia wrzucałem przez TWRP. Miałem lekka zabawe z partycją, ale się udało. Będę wdzieczny za krótkie info jak mam teraz postapic. Chce zaktualizowac z 12 do 13, wiec nie chce formatowac sobie telefonu. Wrzucałem soft do wszystkich swoich Xiaomi od chyba 6 lat, ale człowiek sie starzeje, a widać, że coraz więcej zachodu i gimnastki wymagają kolejne aktualizacje/zmiany softu. dzieki za kilka słow i instrukcje kroczek po kroczku, co by uniknać cegiełki. dziękuje
  10. Czyli wgrywamy nowy soft i Andka12, czy znow jest jakis problem, ze chcesz wracac do poprzedniego???
  11. Czyli wylaczamy blokade ekranu i mozna robic przez TWRP jak cywilizowany czlowiek? Z tego co pamietam, to pierwszy soft wgrywalem w niego przez TWRP. Swoja droga, to coraz ciezsze robia sie te aktualizacje i niosa coraz to wiecej druzgocacych porazek. Mam w domu dwie F3, ale jeszcze chwilke poczekam na wyniku innych, zeby nie wkopac sie jak kiedys.
  12. Czyli nie wgrywamy nowego szajsu? Bo jest słsbo? Czyli nie wgrywamy nowego szajsu? Bo jest słabo?
  13. Ja mam dwa F3 i z obu podczas rozmowy wydzwaniam uchem do innych. Jest to bardzo irytujące. Nie wspomne już o przytrzymaniu ramieniem telefonu podczas rozmowy, gdy rece sa zajete, lub brudne. Nie da się!
  14. Ja mam w Play w zasadzie w całym Wrocławiu 5G i czasami speedtest powala osiągami.
  15. Z drugim juz była wojna. Miał ustawiona partycje b i troche zajelo czasu zanim sie ja zmienilo na a. Mimo tego przed resetem po wgraniu softu, informowal, ze nie ma co uruchomic, ale po dlugich bojach sie uruchomil. Wydaje mi sie, ze trzeba by cos swiezego napisac pod te telefony?
  16. a jak to wrzucic, jeżeli do F3 nie ma TWRP, a to nie jest plik bootloader do wgrywania z poziomu PC???? Chyba ze sie TWRP pojawilo? oooooo widze ze jest juz TWRP dla Poco F3, czyli jedziemy normalnie? ktore TWRP lepsze? twrp-3.5.2-alioth-Nebrassy.img twrp-3.5.2-alioth-vasishath.img nie moge wrzucic obu TWRP, wyswietla blad No such partition Juz mam We actually do not have a recovery partition. You want to flash it to your current boot slot.Do this:fastboot getvar current-slotthis will return your <letter>then dofastboot flash boot_<letter> <filename>.imgYou can continue forward.
  17. Poki co gesty nie dzialaja na innym launcherze, teraz kafelki w rozwijanego menu ktore mi nie odpowiadaja. Ciagle jakies kompromisy
  18. No to mnie zasmuciłes. Niby cos tak malego, a ma druzgocacy wplyw na moje przyzwyczajenia.
  19. Czy moge poprosić aby ktoś wytłumaczym mi, czy da się zmienic rodzaj tychmagicznych 4 duzych prostokatnych kafelków które pojawiają sie po przecignieciu z gory po prawej? W mi9 miałem kroki, BT, potem pod spodem transmisje i WIFI po prawej. Reszta opcji ponizej w koleczkach. Teraz mam cos co mnie nie interesuje i jezeli e dolne mozna dowolnie przestawiac, to te gorne juz nie wiem jak. Dzieki Q
  20. Czyli to? Xiaomi_Flash_20181115.zip - Latest version Czym flash-uje? Normalnym softem? Będę wdzieczny za takie pełne info, żeby cegiełki nie zrobić. Dziekuję
  21. To teraz kolejne pytanie. Chyba telefon pójdzie pod młotek, bo udało się wyrwac drugiego F3. Czy da sie spowrotem zablokować bootloadera, bo osoba która moze chciec kupic, moze wolec zablokowanego bootloadera? Tak, zeby przywrócić go do pierwotnego stanu?
×
×
  • Create New...