Jump to content

revo205

Użytkownicy
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi Mix 2s 6/128

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

revo205's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Cześć niestety dzisiaj z kieszeni wypadł mi telefon i przeleciał kilka metrów ekranem po nowej kostce na której był wysypany piasek. Wy wyniku upadku telefon ma lekko uszczerbiony róg i jest cały porysowany. Z powodu, że wymiana kosztuje blisko 500zł (za telefon dałme ok1700) i obecnie brak ekranów w micenter zastanawiam się czy warto wymieniać ekran i za ile ewentualnie mógłbym sprzedać telefon teraz i po wymianie? PS. Uszkodzona jest tylko i wyłącznie szybka wyświetlaczowi nic nie jest.
  2. Cześć mam pytanie mam na MIX 2S wgrane Miui10| V10.0.3.0 ODGCNFH (stabilna) (wgrane przez serwis) i mam problem z automatycznymi tapetami otóż mogę je włączyć i wybrać kategorię ale jak są włączone to na zablokowanym ekranie na wcześniejszym telefonie miałem w rogu 4 kwadraciki i wtedy mogłem przeglądać tapety, a tutaj tego nie ma. jest jakieś rozwiązanie tego problemu?
  3. Cześć mam problem. Od używania Yanosika "wypalił" mi się ekran na zdjęciu widać tylko pasek u góry ale na żywo widać ograniczenie prędkości i parę innych rzeczy. I tu mam pytanie czy gwarancja mi go uzna? Telefon kupiłem na allegro sprzedawca pisze że telefony naprawia w mi center albo mobotel z Warszawy.
  4. Cześć czy tylko ja nie mogę sklonować chrome i dysku google? Czy jest jakiś inny sposób żeby mieć po 2 aplikacje?
  5. Aha dziękuję wiec chyba jednak tak zrobię. I mam jeszcze pytanie po zwrocie będę miał na paypalu dolary czy to mi się samo przeliczy na PLN? Jeśli dolary to jak mógłbym sprawdzić ile wyjdzie PLN po wymianie?
  6. Czy to znaczy że otrzymam prawie pełną kwotę za telefon, zwrot za przesyłkę i ubezpiecznie? If you think a refund will be your final decision, we will refund all the money we received from you even the shipping cost and duty insurance
  7. Dostałem taką wiadomość od ibg: " We get the confirmation that Singapore Packet can reach your destination. What do you think? However, DHL cannot reach because it is a remote area for it. Waiting for your reply." Singapur packet to jest zwykła poczta nie? Czyli długo i może zginąć? Nie wiem już co mam robić chyba poproszę o zwrot kasy.
  8. No ale telefon wysłałem do nich to chyba oni też są jakąś stroną w tej sprawie
  9. Spróbuję do napisać do MiCenter zobaczę co oni na to.
  10. No i co doradzisz? Moim zdaniem trochę to nie halo. Wysłałem telefon do MiCenter to chyba oni powinni odesłać a nie, że mogą mi jeszcze podatek doliczyć.
  11. Witam. Wysłałem w sprawie ww problemu napisałem do IBG kazali mi wysłać telefon do MiCenter we Wrocławiu co uczyniłem. Werdykt był taki że dostanę nowy telefon z chin i tu teraz zaczynają się schody. Otóż miałem problem z DHL i musiałem zamówić na inny adres teraz nie bardzo chciałbym do znowu robić więc napisałem do nich czy mogliby wysłać paczkę do MiCenter a ci elegencko do mnie do domu zapytałem też co z podatkiem. Otrzymałem taką wiadomość, może ktoś przetłumaczyć? Mój angielski nie jest najlepszy " Tariff insurance has been used. Very sorry, the insurance company can not guarantee the second time based on their policy. Mi center is a company, if we send a device there, it will incur more tariffs. So I think, if you could agree, we can try to contact another courier companies to see whether they can reach your destination and more assured to avoid the tariff. However, it is apparently that they cannot be as fast as DHL if so. What do you think?"
  12. miałem ustawione na "prywatny" zmieniłem na "niepubliczny"
  13. Mi działają problem z home: https://www.youtube.com/watch?v=eH1lfMVbEew&feature=youtu.be problem z przyciskami: https://www.youtube.com/watch?v=-RTcYMuSc8s&feature=youtu.be a teraz?
  14. format data to jest to w wipe gdzie jest dalvik? jeśli tak to czyściłem wszystko prócz karty.
  15. Dzięki @@GUTEK@ miałeś rację. Skoro narzekacie na nowe wersje to ja zostanę przy tej i po prostu wyślę telefon na gwarancję. Najpierw piszę na helpdesk.ibuygou.com opisuję problem(może być po polsku albo google tłumacz) dokładam te filmiki(może być yt?) i oni decydują gdzie wysłać telefon i kto opłaca przesyłkę?
×
×
  • Create New...