lisekk

Użytkownicy
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About lisekk

  • Rank
    Użytkownik

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi4, Mi5, Mi6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, Koledzy podrzucicie gcama działającego na pie ? z góry dziękuję Pozdrawiam.
  2. Możesz mi powiedzieć jak to zrobić?
  3. Witam, Zacznę od tego, że jestem laikiem ale szybko się uczę;). Chciałem zainstalować gcam na mojego mi6, mam magiska i xiaomi.eu czy mogę prosić o link do apki, która pójdzie pod eu? Instalowałem masę polecanych i wywala mi aplikacje aparat gcam za każdym razem. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
  4. Ale ja nie rozumiem takiego tłumaczenia, skoro sklep nie potrafi naprawić telefonu to zwraca koszty telefonu lub wymienia na nowy i tego oczekuję. Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  5. To co robić Acid z tym? Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  6. Witam, ponownie. Moja jakże wątpliwa przyjemność "obcowania" z technos-online "chyba" dobiegła końca, piszę chyba bo nie mam już siły. Sprawa ciągnie się od sierpnia, telefon po "Naprawie" odsyłałem chyba 5 razy, wczoraj odebrałem go kolejny raz. Za piątym czy szóstym razem zaproponowałem, że telefon wyślę do MIcenter a niech technos pokryje koszt naprawy, otrzymałem informację, cytuję "wykonalismy wiele napraw i watpimy aby udalo sie ja wykonac poprawnie. Mozemy sprobowac ponownie wymienic caly modul jesli Pan sobie tego zyczy." Noż qfa to jak nie umieją naprawić to po kiego c...ja się za to biorą ? Wysłałem licząc, że zrobią w końcu dobrze, efekt w linku poniżej: http://fotowrzut.pl/5AISQSEC56 https://zapodaj.net/f18fbc86cd9f5.jpg.html https://zapodaj.net/f23765e3da7c5.jpg.html https://zapodaj.net/da4dda6b22564.jpg.html https://zapodaj.net/524ee94e31fa3.jpg.html W pudełku miałem karteczkę z informacją "Źle wklejony ekran naprawa pozagwarancyjna wkleić od nowa części z Best Hurt. Między czasie masę sprzecznych informacji, typu dziś wysyłamy do pana telefon a po 5 dniach na pytanie co z telefonem bo nie doszedł? dostaję informację, że do 2 dni wyślą a wysyłają po 5, nie informując żeby spodziewać się kurirea. Nadal czarny silikon na dole ekranu, na dodatek z prawej strony ekran powyżej ramki i podczas naciśnięcia po prostu się rusza, jest nie doklejony. Zastanawiam się, czy iść do Rzecznika Praw Konsumenta ale czy skórka warta za wyprawkę? Serdecznie nie polecam lepiej dołożyć kilka zł. i kupić z pewnego źródła, ponieważ w razie W fachowej pomocy nie otrzymacie.
  7. Witam, od 2 tygodni nie mogę się zalogować do chmury czy przez przeglądarkę w Pc czy też w tel. mieli mieli i wywala mnie. można prosić o pomoc. Pozdrawiam
  8. Witam, To i ja dodam swoje 3 grosze do tego tematu. Kupowałem moje Mi5 rok temu po wnikliwej analizie opinii na temat różnych sprzedawców w Pl i wybrałem technos. Niestety chyba od tamtego czasu musiało się wiele zmienić, ale od początku. W telefonie zaczął wypalać się wyświetlacz odesłałem go na serwis, ponad dwa tygodnie brak jakiejkolwiek informacji, postanowiłem zadzwonić, od razu zostałem poinformowany, że takie sprawy tylko mailowo. Więc wysłałem maila, dostałem info, że tel będzie jutro u mnie. Radość ogromna, która niestety prysła jak bańka tuż po otwarciu przesyłki. Biały telefon klejony czarnym silikonem, który wychodził na zewnątrz po prawie całym obwodzie, do tego w prawym górnym i lewym dolnym rogu wyświetlacz sporo poniżej aluminiowej ramki. Sprawę opisalem, zostałem przeproszony za sytuację i poinformowany, że takie rzeczy normalnie się u nich nie zdarzają (uwierzył bym gdybym wcześniej tego wątku nie czytał) telefon odesłałem. Po kilku dniach poprosili mnie o pin do telefonu, zapytałem w jakim celu odpowiedzieli, że zgłaszałem problem z GPS i chca go naprawic ( nic takiego nie zgłaszałem) odpowiedziałem, żeby zrobili z wyswietlaczem a GPS jest ok. Odpisali że musza skalibrować dotyk ( no to qfa GPS czy dotyk?). Ponieważ tym razem nie kasowałem danych jak za pierwszym razem odmówiłem (sporo wrażliwych informacji) bo skalibrować mogę sobie sam. Telefon właśnie dotarł do mnie bez jakiejkolwiek wcześniejszej informacji z ich strony. I co? Silikon czarny po całym obwodzie, wyświetlacz nadal w dwóch rogach poniżej ramki i na dodatek na dole podświetlenie świeci z pomiędzy ramki a wyświetlacza pod przyciskami. Rozumiem już brak możliwości kontaktu telefonicznego, pewnie ludzie się burzyli a tak nie wysłuchują nerwów klienta. Nie polecam lepiej dołożyć kilka złotych i kupić od oficjalnego sprzedawcy bo Technos ma chyba naprawy garażowe. Heh edytuję post ponieważ udało się dodzwonić do Technos, a więc. 22.09.2017 odmawiam podania kodu do odblokowania tel. drugi raz.- Brak odpowiedzi. 27.09 oraz 02.10 wysyłam pytanie jaki jest status naprawy w obu przypadkach otrzymuję odpowiedź "Telefon jest w trakcie naprawy". Dziś dowiaduję się, że telefon nie był naprawiany bo nie otrzymali kodu do odblokowania telefonu, noż qfa mać nie dało się odesłać i poinformować mnie o tym odrazu? Trzymali tel 10 dni jeszcze wprowadzając mnie w błąd informacją, że tel jest w naprawie? BRdel tam macie i tyle. Do tego tłumaczenie na poziomie podstawówki, przy przerzucaniu winy na mnie zripostowałem, że gdyby za pierwszym razem naprawili telefon jak trzeba to by nie było problemów, Pan stwierdza, że to nie jego wina bo to nie on naprawiał!!! BOŻE trzymaj mnie. To tak jak ja bym do mojego klienta powiedział, żeby nie miał pretensji do mnie tylko do mojego pracownika bo to on coś mu zepsuł. Nadal nie polecam. Ps. W razie gdyby ktoś chciał zobaczyć jakość wykonanej naprawy prześlę zdjęcia lub dam link do zdjęć.
  9. Witam wszystkich, Pytanie dla posiadaczy MI5, czy w waszych tel. ekran jest na równi z ramką? czy delikatnie poniżej? Właśnie odebrałem z reklamacji wymiany przepalonego wyświetlacza z TECHNOS i ekran jest poniżej ramki( w jednym miejscu bardziej z drugiej mniej) co czuć pod kciukiem podczas użytkowania, irytuje mnie to niezmiernie. Tak poza pytaniem, biały ekran czarnym silikonem zamocowali i nie doczyścili dokładnie wychodzi spod ekranu prawie po całym obwodzie doczyści się to czy tak pięknie zostanie ? Dzięki pzdr.
  10. Właśnie zauważyłem, że podczas ładowania plama robi się fioletowa.
  11. Witam, kilka dni temu pojawiła mi się plama na ekranie. Pytanie co się stało i czy wysyłać na gwarancję? Kupiony w technosie. Dzięki zpomoc. Pozdrawiam
  12. U mnie po ostatniej aktualizacji wszystko wróciło do normy.