Jump to content

lisekk

Użytkownicy
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About lisekk

  • Rank
    Użytkownik

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi4, Mi5, Mi6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Kilkanaście dni temu upadł mi mój 9tpro i rozwalił się wyświetlacz, ponieważ tel. Był ubezpieczony wysłałem na wymianę . Wczoraj wrócił i mam dziwne wrażenie, że coś jest nie tak. 1. Wogole nie odblokowuje palcem jak ekran jest ciemny, raz się wybudza do ekranu blokady raz nie. 2. Jak wybudza się do ekranu blokady ( tapeta fioletowa typowa chyba z tego modelu) to jakieś dziwne ziarna i poblask od góry ekranu się robi . 3. Przy odblokowaniu mruga dziwnie ekran. 4. Na tapecie blokady ekranu wygląda jak by pixele byly1cm na 1cm. Nagrałem filmik jak to
  2. Cześć, Koledzy podrzucicie gcama działającego na pie ? z góry dziękuję Pozdrawiam.
  3. Możesz mi powiedzieć jak to zrobić?
  4. Witam, Zacznę od tego, że jestem laikiem ale szybko się uczę;). Chciałem zainstalować gcam na mojego mi6, mam magiska i xiaomi.eu czy mogę prosić o link do apki, która pójdzie pod eu? Instalowałem masę polecanych i wywala mi aplikacje aparat gcam za każdym razem. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
  5. Ale ja nie rozumiem takiego tłumaczenia, skoro sklep nie potrafi naprawić telefonu to zwraca koszty telefonu lub wymienia na nowy i tego oczekuję. Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  6. To co robić Acid z tym? Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  7. Witam, ponownie. Moja jakże wątpliwa przyjemność "obcowania" z technos-online "chyba" dobiegła końca, piszę chyba bo nie mam już siły. Sprawa ciągnie się od sierpnia, telefon po "Naprawie" odsyłałem chyba 5 razy, wczoraj odebrałem go kolejny raz. Za piątym czy szóstym razem zaproponowałem, że telefon wyślę do MIcenter a niech technos pokryje koszt naprawy, otrzymałem informację, cytuję "wykonalismy wiele napraw i watpimy aby udalo sie ja wykonac poprawnie. Mozemy sprobowac ponownie wymienic caly modul jesli Pan sobie tego zyczy." Noż qfa to jak nie umieją naprawić to po kiego
  8. Witam, od 2 tygodni nie mogę się zalogować do chmury czy przez przeglądarkę w Pc czy też w tel. mieli mieli i wywala mnie. można prosić o pomoc. Pozdrawiam
  9. Witam, To i ja dodam swoje 3 grosze do tego tematu. Kupowałem moje Mi5 rok temu po wnikliwej analizie opinii na temat różnych sprzedawców w Pl i wybrałem technos. Niestety chyba od tamtego czasu musiało się wiele zmienić, ale od początku. W telefonie zaczął wypalać się wyświetlacz odesłałem go na serwis, ponad dwa tygodnie brak jakiejkolwiek informacji, postanowiłem zadzwonić, od razu zostałem poinformowany, że takie sprawy tylko mailowo. Więc wysłałem maila, dostałem info, że tel będzie jutro u mnie. Radość ogromna, która niestety prysła jak bańka tuż po otwarciu przesyłki. B
  10. Witam wszystkich, Pytanie dla posiadaczy MI5, czy w waszych tel. ekran jest na równi z ramką? czy delikatnie poniżej? Właśnie odebrałem z reklamacji wymiany przepalonego wyświetlacza z TECHNOS i ekran jest poniżej ramki( w jednym miejscu bardziej z drugiej mniej) co czuć pod kciukiem podczas użytkowania, irytuje mnie to niezmiernie. Tak poza pytaniem, biały ekran czarnym silikonem zamocowali i nie doczyścili dokładnie wychodzi spod ekranu prawie po całym obwodzie doczyści się to czy tak pięknie zostanie ? Dzięki pzdr.
  11. Właśnie zauważyłem, że podczas ładowania plama robi się fioletowa.
  12. Witam, kilka dni temu pojawiła mi się plama na ekranie. Pytanie co się stało i czy wysyłać na gwarancję? Kupiony w technosie. Dzięki zpomoc. Pozdrawiam
  13. U mnie po ostatniej aktualizacji wszystko wróciło do normy.
×
×
  • Create New...