Jump to content

technik

Użytkownicy
  • Posts

    189
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by technik

  1. Mi band wibruje tylko 3sekundy przy polaczeniu jak to wydluzyc?
  2. Kupilem jednego i drugiego na xiaomiforsale, zero vatu, przesylki solidnie zapakowane, zaden gift bo kupione w eu wiec vatu ci na celnym nie dowala tego czarnego zamawialem teraz z niedzieli na poniedzialek w nocy a w sledzeniu mi wyskoczylo ze w srode o 13 byl u mnie w miescie i odebralem sam z poczty, mega jestem zadowolony a w xfs wydalem juz ponad 5 kola - zero zastrzezen, jedynie pisac do nich trzeba o numer przesylki
  3. Wlasnie doszedl moj 64 black zdjecie pogladowe obok zony bialego i przejsciowki sensation ktora czekala do dzisiaj na twarde ladowanie w szufladzie w poniedzialek zamawialem rano dzisiaj z poczty odebralem osobiscie. Next zakup to nowy tablet jak wyjdzie
  4. No ja mysle wgrac to do wersji stable najblizszej i odpuscic sobie wtedy aktualizacje zeby sie nie gryzlo... Ten cerberus bomba wg opinii ale nie chce klopotow z tel... Fajnie by bylo miec w sofcie cotygodniowym taki systemowy cerberus odpalany na komendy przez smsa...
  5. A mi ktos mowil ze kontakty tez kopiuja jak sie wymienia karte...
  6. Jako ze w domu zawita na dniach drugie mi note trzeba ja zabezpieczyc dobrze, chodzi mi o program ktory po roocie nawet zostanie w systemie, wiele pozytywnych opinii czytam o cerberusie, moze cos lepszego? Idzie go tak wgrac zeby zostal w systemie na amen? Wszeslkie sugestie mile widziane
  7. Jako ze przetestowalem zony biale mi note i sluchawka jest zaje... zdjecia muza szybkosc tez to wlasnie sobie zamowilem taki sam czarny... Mam nadzieje ze z xfs do konca tyg przyjdzie... Pytanie: mam karte sim w plusie mini sim wiem musze zmienic ale co lepiej micro czy nano? Czy bez roznicy? I moze laickie pytanie ale jak to wyglada z kontaktami? Mam karte w plusie 15 lat i nigdy nie zmienialem...
  8. Zly nie jest program ale i bez szalu... Jak ktos buchnie tel i zresetuje do ustawien fabr. kicha... A to chyba pierwsze co robi zlodziej... Perfekcja by byla zeby sie wgryzlo w system ze nawet po resecie by siedzialo w systemie... Po zerwaniu polaczenia z opaska zeby blokowalo dobrze i zalaczylo wifi i gps... Walilo fotkami wtedy co minute na dropboxa + samo dawalo pozycje telefonu juz od utraty sygnalu... Gdybym mial pojecie jak taki program na miui ogarnac... Pewnie bym usiadl w weekend... Szkoda ze domyslnie nie ma takiego programu w systemie co piatek....
  9. Rzuc jakies swoje fotki jeszcze jutro i napisz jakie koszty
  10. No a jak sprawdzic na minote czy pracuje 2,4 czy 5 GHz ? Router mam dual sprawdzilem i tv jest 2,4
  11. No ok ale jest napisane wszedzie ze tv + note musi byc podpiete do jednego routera... no i u mnie jest... a co to zmienia ze acces point to jest a nie glowny router? To tylko leci note > router > tv w swojej sieci a nie gdzies dalej... Renegade tv remote czy remote 2 nie widzi tv
  12. Routery maja rozne nazwy, glowny inter1 a accespoint inter2 i pod ten acces point mam podpiety tv i note... Hasla mam rozne na urzadzeniach a ssid sieci hmmm to dla mnie za trudne pytanie...
  13. Router jakis nowy tp link i chyba dual nawet jest nie wiem informatyk tym zarzadza bo mam siec i ten router jako acces point pracuje biorac sygnal z glownego routera... Duza chata + biuro inaczej nie szlo tego rozwiazac jednym routerem... W kazdym badz razie tv i note mam w tym samym podpiete
  14. Wifi display c.d. Nic nie widzi komorka, tv podobny do Ciebie tx-p55st50e internet po wifi smiga youtube itd typ sieci 11g(2,4GHz), wspoldzielony klucz, szyfrowanie WEP, wg tego co znalazlem dlna posiada i wszystko mam na ON viere tez Komorka na tym samym wifi chociaz nie wiem jaki typ sieci gdzie to sprawdzic... I tak wifi display ON i nic sie nie dzieje, w muzyke daje czy zdjecia i nie ma nic zeby udostepnic na tv czy cos Viera tv remote i tv remote 2 zainstalowane i tylko demo bangla bo tv nie widzi
  15. No to by byla BOMBA Mam note i tv na tym samym wifi to przez router jak wlacze wifi dsplay namierze tv czy bede musial stworzyc hotspot bezposrednio note > tv ?
  16. A u mnie nie dziala, tv i sprzet w tym samym wifi, samsung widzi tv ale podczas ladowania zdjec wywala apke toc to stary samsung ale test przechodzi, ipad nie widzi tv i minote tez nie :/ Dzisiaj juz sie nie pobawie jutro zobacze ten wifi display bo nawet o tym nie wiedzialem ze mam To bezposrednio wysyla czy jakies dongle(analogia do miboxa) musi byc pod hdmi? Wifi display on, tworze hotspot wifi, lacze sie z tv z tym hotspotem czyli router nie potrzebny i co dalej? Viera serwer? Dobrze kombinuje?
  17. No ma wifi ale apka ze sklepu panasonica nie widzi tv, ani na telefonie ani na ipadzie ani na minote taka jest kulawa:) miboxa planowalem kupic ale sa inne priorytety(potomek) wiec najprosciej kabel albo apka tylko kilka dzis zainstalowalem i nie banglaja...
  18. Nie wiem czy tv ma mtp... Panasonic Viera plazma z 2014r. Pendrive czy nawet dysk zewnetrzny 2TB odrazu odpala. Z ciekawosci podpialem stary tel i tylko wybieram w nim pamiec masowa i mam w tv wszystko
  19. Moze laickie pytanie ale ucze sie dopiero miui a nie chce pokombinowac w systemie... Mi note + tv Panasonic spiete kablem usb oryginalnym i mam mozliwosc wyboru pliki albo zdjecia na note, tv nie widzi plikow zdjec, cos doinstalowac czy ustawic w systemie? Chodzi mi tylko o mozliwosc obejrzenia zdjec filmow po kablu I jeszcze mala podpowiedz jaka nawigacje doinstalowac zeby dzialala bez transmisji danych? Mapa pl sciagnieta na dysk... Czy tylko mapy google i nie kombinowac?
  20. Ja rowniez czekam na jakies rozwiazanie... Koniecznie daj znac
  21. Ja zamawialem z xfs silikon za ~ 20zl i jestem zadowolony, troche sie roznia u mnie sa "dziury" na przyciski i brak zaslepki na usb ale ogolnie jestem zadowolony a skory nie chcialem Gdybys zamawial szklo dobre mozesz podrzucic pw bo na xfs jeszcze nie ma
  22. Opisz kolego jak znajdziesz chwile jakis tutorial co i jak ustawic/wlaczyc/zainstalowac/sciagnac zeby zabezpieczyc sie na taka tfuu ewentualnosc... Chodzi mi o zabezpieczenie danych i namierzenie Bede zamawial na dniach opaske mozna tak ustawic zeby po utracie zasiegu z opaska tel piszczal, blokowal sie na haslo itd itp
  23. Ten render juz widzialem z 3-4 mies temu... Nie dadza wiecej jak 5,2 bo to bylby strzal w kolano, duzo osob jako kryterium stawia sobie 5 - 5,2 max Co do wersji plus... watpie jest przeciez mi note
×
×
  • Create New...