Jump to content

lukaszberlinski

Użytkownicy
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

lukaszberlinski's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Witam, Mam problem z nawilżaczem Xiaomi. Dotychczas działał spoko. Sam nawilżacz jest w wersji Chińskiej, ale po sparowaniu z hackowaną aplikacją MiHome dało się go bez problemu dodać do europejskiego serwera. Z racji że potrzebowałem latem go uruchamiać, ale nie chciałem stracić jego opcji bramki BT (mam podłączone czujniki wilgotności/temp.) pozostawiłem go włączonego do pracy przez całe lato. Jedynie nie zakładałem go na ta dolną część ze zbiornikiem. Obecnie z racji rozpoczęcia sezonu grzewczego chciałem znowu wrócić do urządzenia. Nalałem wody, założyłem górną pokrywę na zbiornik, i nawilżacz zaczął działać. Jednak kiedy wchodzę w aplikacji w to urządzenie wyświetla mi się powiadomienie, że Sprzęt nie jest chwilowo obsługiwany przez podany przeze mnie region. Usunąłem więc urządzenie, dodałem ponownie (cały czas na Polskim serwerze). Ładnie go wykryło, dodało do aplikacji ale jak chcę cokolwiek zmienić to pojawia się to co na załączonym zdjęciu. Zainstalowałem najnowszą wersję aplikacji Mi Home, Bez zmian. Usunąłem urządzenie i przelogowałem się na region Chiński. Nawilżacz bez problemu wykryty i dodany do aplikacji, ale jak chce wejść w urządzenie to znowu ten sam komunikat o czasowym nieobsługiwaniu. Czy spotkał się już ktos z podobnym problemem?
  2. Dzięki wielkie. Jeśli się sprzedawca nie ogarnie, to ostatecznie będę musiał tego spróbować. Choć nie ukrywam, że perspektywa zwierania pinów w pamięci na odpalonym odkurzaczu troche przeraża:D
  3. Cześć. Mam następujący problem. W moim odkurzaczu aktualizacja do 47 przeszła bez problemów. Zacząłem robić to samo w sprzęcie u teściów i stanęło na 80%. Wisiało tak przeszło godzinę, więc w końcu wyłączyłem odkurzacz. Po ponownym uruchomieniu juz nie da się go wykryć w aplikacji. Usunąłem go z aplikacji, też nic nie pomogło. Po włączeniu jedyne co robi to mruga diodą. Czy da się coś na to zaradzić? Odezwałem się do sprzedawcy na Ali, ale ciagle mnie zbywa tekstami o ponownej instalacji aplikacji lub dodaniu odkurzacza.
  4. A znasz jakieś tutoriale jak się za to zabrać?
  5. Dzięki za odpowiedzi. Ale swoją drogą, taka firma jak Xiaomi, a aplikacje pod względem UX to mają tragiczną. Automatyka główna, automatyka, konkretnego urządzenia i do tego jeszcze harmonogram. Masakra jakaś. A skoro można jednak te pokoje wybrać w harmonogramie to czy da się tam również wybrać z konkretnej mapy? Np. utworzyć drugą mapę tego samego mieszkania, ale z nałożonymi strefami, którymi zaznaczę dywany. Wtedy w harmonogramie dla odkurzania powybierać pokoje z pełnej mapy, a dla mopowania z mapy drugiej. Może ktoś, kto ma dwie mapy w aplikacji potwierdzić czy taka opcja wchodzi w grę? Sam nie mam drugiej, wiec nie mam jak sprawdzić tego niestety.
  6. Wcześniej już o to pytałem, ale nie otrzymałem odpowiedzi niestety. Czy jest możliwość ustawiania automatyki w ten sposób, żeby robot odkurzał/mopował tylko konkretne pokoje o określonych porach dnia? Czy da się ustawić jakiś tak mopowanie wg automatyki, żeby omijał strefę z dywanem, ale nie omijał jej przy odkurzaniu?
  7. Od wtorku jestem posiadaczem STYJa w wersji chińskiej. Ładnie zmapował mieszkanie. Mam natomiast pytanie co do automatyzacji. Jak ugryźć kwestie jakiś skryptów? 1. Czy jest jakiś sposób, aby w danym pokoju używał większej siły niż w innych? W sypialni mam wykładzinę na całej powierzchni. 2. Czy jest możliwość sklonowania utworzonej już mapy, aby używać jej do mopowania i wprowadzić na niej strefy bez dostępu? Czy jedynym sposobem jest ponowne zeskanowanie całego mieszkania? i zapisanie mapy jako nowej? 3. Czy można zautomatyzować wybór map? Np. poniedziałek wybór mapy 1 do odkurzania, a we wtorek wybór mapy 2 do mopowania (tej ze strefami zakazu wjazdu)?
×
×
  • Create New...