MaTTiQ

Użytkownicy
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About MaTTiQ

  • Rank
    Użytkownik

Dodatkowe

  • Smartfon
    Samsung Galaxy S10e
  1. Spróbowałem chwilę temu tymczasowego rozwiązania opisanego w linku tj. tego z odsunięciem od bazy i restartem, ale też bez sukcesu.
  2. Kiedyś szukałem fabrycznej podkładki na Alim, ale nie udało mi się znaleźć. Osobiście kupiłem prostokątną podkładkę stołową, którą używa się podczas posiłków za 3 złote w sklepie, przewróciłem ją na drugą stronę, którą miała w całości białą bez żadnych wzorów (w sklepie nie było jakichkolwiek bez wzorów). Na niej mam bazę, plus mieści się ok. pół odkurzacza i co najważniejsze część z mopem. Czasem ją trzeba umyć, ponieważ brud z mopa pozostawia ślady. Całość wygląda elegancko w połączeniu z bazą i odkurzaczem, które też są w wersji białej.
  3. Reset do ustawień fabrycznych niestety nie pomógł. Również gdzieś w Internecie pisano, żeby przestawić sposób mopowania na S i potem z powrotem na Y, ale i to nie pomogło. Próbowałem wielu resetów, resetu WiFi, ponownego uruchamiania czy też ponownego dodawania odkurzacz do aplikacji niestety bez pozytywnego skutku. Odkurzacz robi kilka obrotów wokół własnej osi, ale nie słychać pompki, która leje wodę i która to działała w poprzedniej wersji oprogramowania. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że mimo upływu długiego czasu nie wyszła nadal aktualizacja, która akurat w tej sytuacji powinna wyjść w dość pilnym trybie i przede wszystkim rozwiązać problem, który nie dotyczy tylko mnie z tego co się orientuję.
  4. Okej, w takim razie muszę spróbować tego sposobu. Dzięki.
  5. Nie próbowałem resetu w sumie, sugerowałem się błędem oprogramowania z racji że to nastąpiło bezpośrednio po aktualizacji a wcześniej działało wszystko perfekt. Masz odkurzacz na wersji 3.5.3_0047?
  6. Minął ponad miesiąc, coś ktoś może wie na temat jakiejś aktualizacji, która by naprawiła błąd związany z mopowaniem? Brakuje mi tej funkcjonalności bo tak to zawsze coś tam ta woda odświeżyła jako tako, a teraz na samym odkurzaniu trzeba co jakiś czas przelecieć zwykłym mopem. U mnie wyświetla nadal 0047 jako najnowszą wersję oprogramowania.
  7. U mnie mopowanie po aktualizacji do 0047 nie działa poprawnie, nie jest podawana woda. Nawet to widzę po zmianie zachowania odkurzacza, ponieważ do tej pory gdy robił początkowy obrót wokół własnej osi po dojeździe do wyznaczonego miejsca to w tym momencie słychać było że woda jest podawana (charakterystyczny dźwięk był wydawany) i robiło się wilgotno pod nim. Teraz to nie ma miejsca, więc jest źle. Problem widziałem że jest znany również u ludzi na międzynarodowym forum Xiaomi. Pytanie z mojej strony czy da się coś zrobić, jakiś downgrade do poprzedniej wersji lub może jest znane obejście problemu, może coś w ustawieniach trzeba zmienić?
  8. Okej. Dość podobnie jest u mnie, zatem nie będę zabierał się za grzebanie przy płytce BMS tylko sprawdzę luty i ew. poprawię. Dzięki za wskazówki. Postaram się poinformować jak będę miał czas po weekendzie.
  9. Czyli też miałeś na złączu na wyjściu 3.7 V, na baterii ok. 40 V i okazało się że problemem był jeden z luźnych styków baterii? Ja generalnie mając podłączony woltomierz przeleciałem po stykach dociskając je i w trakcie nie zauważyłem zmian napięcia na mierniku, aczkolwiek nie wiem czy powinienem zauważyć takowe bo może układ blokuje napięcie do momentu ponownej inicjalizacji z użyciem zasilacza.
  10. Miał ktoś z was problem z zasilaniem hulajnogi że nie uruchamia się? Raz pomogła mi inicjalizacja zasilaczem i działała mi normalnie kilka dni tj. kilka cykli ładowania. 2 dni temu znowu nie chciała wstawać, rozkręciłem ją i sprawdziłem napięcie już za płytką przy samej baterii a tam 3.7 V. Z niklowymi płytkami jest wszystko spoko, ponieważ bezpośrednio na samej baterii jest napięcie 41 V, więc tyle ile być powinno. Znalazłem poradnik na YT, który mówi że padł bezpiecznik Z na płytce BMS przy baterii. Jeżdżę na poziomie "weak" albo średnim systemu KERS i nie spodziewałem się, że może paść mi to. Mam jakieś 700-800 km przebiegu. Aktualnie znalezione na YT rozwiązanie idealnie wpasowuje się w mój problem, ale być może ktoś z was miał ten problem i to wcale nie wspomniany bezpiecznik jest problemem i może nie warto się bawić w przelutowanie. Ja wczoraj nie miałem czasu na wylutowanie płytki przy baterii żeby to sprawdzić. Jeżeli to bezpiecznik to może ktoś zamawiał wspomniany bezpiecznik w Polsce? Czy to chodzi o ten bezpiecznik: LITTELFUSE 0451015.MRL? Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
  11. Ja korzystam z tego pliku i na każdym telefonie, czy to Samsung czy Xiaomi wszystko działa w porządku: https://drive.google.com/file/d/0BzL4kz3FPLIJakhyNjNTOVJIX1k/view Zmieniasz nazwę pliku na NotoColorEmoji.ttf, przechodzisz do /system/fonts/ i zmieniasz nazwę oryginału dopisując .bak żeby mieć kopię zapasową, a pobrany plik kopiujesz do wspomnianego katalogu i po skopiowaniu ustawiasz CHMOD na 644. Po tym restart telefonu i wszystko działa.
  12. @Roberttt, @zyga123 istnieje wersja Xiaomi Redmi Note 3 Pro Prime. Dopiskiem "Prime" czy to w przypadku wersji na Mediateku czy też na Qualcommie określa się wersję z RAM 3 GB i 32 GB pamięcią. Natomiast na każdej stronie można się spotkać z różnymi opisami. Wygląda to następująco: Redmi Note 3 - MTK Helio X10 2GB/16GB Redmi Note 3 Prime - MTK Helio X10 3GB/32GB Redmi Note 3 Pro - Qualcomm Snapdragon 650 2GB/16GB Redmi Note 3 Pro Prime - Qualcomm Snapdragon 650 3GB/32GB
  13. Nie powinieneś uruchamiać pliku adb.exe lecz uruchomić go z parametrem przy pomocy konsoli cmd. Będąc w katalogu z adb.exe przytrzymaj klawisz Shift i kliknij prawym przyciskiem myszy w dowolnym miejscu w katalogu a następnie wybierz "Otwórz okno polecenia tutaj". Kolejny krok to użycie polecenia "adb devices" i tego drugiego zgodnie z instrukcją, która tu jest.
  14. Co masz na myśli? Co jest za krótkie?
  15. Numer IMEI wbijasz na stronie Xiaomi i weryfikujesz. Nie ma naklejek. http://order.mi.com/service/imei Tuturial: http://en.miui.com/thread-12053-1-1.html