Roberttt

Użytkownicy
  • Content Count

    245
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Roberttt

  • Rank
    Zaawansowany

Dodatkowe

  • Smartfon
    Redmi Not 3 Pro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Mam RN3pro chce przesłać dźwięk przez WiFi np. z tunel radia na głośnik bezprzewodowy. Z aplikacji muzyka która jest standardowo zainstalowana w miui nie ma problemu przesyłania muzyki tej co mam na tel. przez WiFi. Ale jak przesłać np z radia interner? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  2. Witam Po ostatniej aktualizacji zniknął mi skrót do ekranu bez przewodowego. O co chodzi? Jak to możliwe? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  3. Roberttt

    Direct service

    Wczoraj mi się to pojawiło, co to jest?. Nie zezwala, moze wyinstalowac? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  4. Roberttt

    Simple pro - Dyskusja

    Przez przypadek wyinstalowalem ta aplikacje, zaraz ja zainstalowałem, tylko że teraz nie mogę postów z foto zamieszczac. Co jest grane Zainstalowałem znów face i jest ok, a simple nie ma uprawnienia do zdjęć! Jak to zmienić? Już wiem w czym problem, zdjęcia mam na sd i ten program niema dostępu do sd , jak to zmienić? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  5. Roberttt

    Simple pro - Dyskusja

    Zdecydowanie jest róznica! tak sobie teraz sprawdziłem to po przez aplikacji mozna dodawać ile sie chce tylko ze pojedynczo zdjecia , moze to nie jate takie super wygodne ale da rade. Czas odinstalowywać apk facebook
  6. Roberttt

    Simple pro - Dyskusja

    no to coz, dobrze wiedzieć ze tak jest i nie kombinować Dzięki za odpowiedz, a jak twoim zdaniem najlepiej korzystać z tych aplikacji, w sensie nie bawić sie w simple czy inne i tylko korzystac z facebooka.? Czy lepiej czytać komentowac i tp np, prze simle, a zdjecia zamieszczac prze facebooka ( aby facebook nie dzala czały czas w tle - jak go przyblokowac?)
  7. Roberttt

    Simple pro - Dyskusja

    Tak mam wersje Pro ( była za darmo jakiś czas temu). Pojedynczo nie ma problemu. Chciałem by działo to tak samo jak na apk Facebook ( zaznaczam kilka zdjęć wyślij i wybiera facebooka bo simply pro nie ma) Co prawda rzadko zamieszczam cos na facebook, ale jak juz to tak jest najwygodniej. Wy instalował bym faceboka i bym korzystał tylko z simply. Czy da to sie zmienic? Przegladanie, czytanie faceboka przez simply jest o wiele wygodniejsze
  8. Roberttt

    Simple pro - Dyskusja

    Dlaczego nie można udostępnić kilku zdjęć za pomocą tych aplikacji? W ten sposób - wchodzę w zdjęcia wybieram kilka zdjęć i wciskam wyślij, nie pojawiają mi się na dole te aplikacje, a Facebook owszem dlaczego? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  9. Roberttt

    Simple pro - Dyskusja

    Witam mam aplikacjie simple pro. Do obsługi Facebook rewelacja, ale mam problem z dodawanie własnych postów, obawiam się że jak zwykle coś blokuje miui tylko co? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  10. Roberttt

    Zapis na sd

    Ok, dzięki za pomoc, zainstalowalem innego Explorer i wszystko gra. W sumie dobrze ten mial zaduzo reklam Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  11. Roberttt

    Zapis na sd

    Przyznam się że nie rozumiem tego MIUI, niegdy nie mailem problemu, na żadnym telefonie z zapisem na SD, ale nie ważne to takie moje przemyślenia. Na WPS Office zapis na sd działa na es file Explorer występuje taki błąd (screen) Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  12. Roberttt

    Zapis na sd

    I co teraz, włączyłem ja, ale i tak nie działa zapisywanie na sd Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Wystąpił błąd podczas zapisu pliku. Taka ma informacje Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  13. Roberttt

    Zapis na sd

    Aplikacje dokumenty? Gdzie to jest? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  14. Roberttt

    Zapis na sd

    Witam mam program Es file Explorer, otwieram tym programem, notatnik coś wpisuje, chce zapisać to na sd i nie mogę, o co chodzi? ROOTA mam program mam przyznane wszystkie uprawnienia co zrobic? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  15. Roberttt

    Zdjęcia miui - katalog ludzie

    W aplikacji miui gdzie są zdjęcia, jest katalog ludzie, aparat sam tam umieszcza twarze i można je samemu podpisać. Problem w tym że umieścił mi tam 2 twarze i więcej nie chce dlaczego? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka