jagnie Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 http://www.everbuying.com/product1120444.html 125$ Jak sądzicie? Legit? Można śmiało brać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
asffaf Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Spróbuj przez telefon kupić i możesz nawet zejść do ok 116 $ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jagnie Posted January 6, 2016 Author Share Posted January 6, 2016 (edited) Chodzi mi oto czy oryginalne urządzeniei sprawdzone źródło? @Acid Edited January 6, 2016 by jagnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylwester Nowaczyk Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Dobra cena. Jaką wersję brać, white czy tdd white? Sorry ale jestem laikiem i nie chce wziąć fona który nie działa w PL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylwester Nowaczyk Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 To spytam się jeszcze o jedno: czym się różni FD od FDD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acid Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Nie ma czegoś takiego jak FD. Wysłano z Mi4c 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylwester Nowaczyk Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Sorry, faktycznie źle spisałem. Jest do wyboru wersja TDD-LTE za 125.89$ oraz FDD-LTE za 149.99$. Rozumiem, że mogę brać tą tańszą, czyli TDD? Sorry że tak dopytuje, ale laik ze mnie i nie chce wziąć fona który będzie u nas nieuzyteczny. Dzięki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltiMet Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Mogę wiedzieć skąd on idzie? Chiny, EU Jestem ciekaw czy z VAT'em, pewnie raczej tak Link to comment Share on other sites More sharing options...