Jump to content

Serwis telefonu zakupionego na xiaomiforsale.com


krzysztof1506
 Share

Recommended Posts

Czyli jednak odkleja ci się ekran?

Tu robiłem Note Pro i było to samo:

df47df0227cd1715be09c9a8765c905a.jpg

19607895416d6418322a835bc6cc0763.jpg

Wysłano z MI Note

Jak to jest z naprawą MI 4 w tym oficjalnym serwisie w Czechach? Ekrany MI4 też są klejone czy wymieniane w całości. Serwis chyba powinien wymieniać części kompletne a nie bawić się w półśrodki.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Z Mi4 raczej nie. Jiri niestety wymienia LCD tańszą metodą czyli wszystko klei. Nie jest to zła metoda - dzięki temu jego serwis jest tańszy od mojego. Do Mi4 są dobre naklejki a przynajmniej takie były jak jeszcze kleiłem LCD do Mi4. Teraz też zamawiam oryginalne z ramkami (fabryczny klei). Z MiNote jest gorzej bo to sztywny ekran, cały szklany i niestety konstrukcja MiNote jest taka, że na dole równo pod przyciskiem Home jest bardzo mała krawędź gdzie można przykleić naklejkę. To osłabia całe to miejsce (dolna partia telefonu) i dlatego nic nie jest w stanie tego przykleić. Do MiNote zamawiam więc razem z ramką. Ostatnio miałem naprawę MiNote PRO ale powiedziałem klientowi, że nie biorę tego bo nie ma dobrej metody na klejenie ekranu a nie ma obecnie LCD z ramką do PRO. Klient kupił LCD i naklejki na ali a ja je zmontowałem na życzenie. Ekran odchodził trochę ale klient to zaakceptował bo i tak założy silikon.

Kiedyś testowo na Mi4 próbowałem kropelki ale to porażka bo ten klej twardnieje szybko i nie nadaje się do takich połączeń.

No jeszcze nie testowałem cyjanoakrylanu e (elastycznego)...

Link to comment
Share on other sites

Z Mi4 raczej nie. Jiri niestety wymienia LCD tańszą metodą czyli wszystko klei. Nie jest to zła metoda - dzięki temu jego serwis jest tańszy od mojego. Do Mi4 są dobre naklejki a przynajmniej takie były jak jeszcze kleiłem LCD do Mi4. Teraz też zamawiam oryginalne z ramkami (fabryczny klei). Z MiNote jest gorzej bo to sztywny ekran, cały szklany i niestety konstrukcja MiNote jest taka, że na dole równo pod przyciskiem Home jest bardzo mała krawędź gdzie można przykleić naklejkę. To osłabia całe to miejsce (dolna partia telefonu) i dlatego nic nie jest w stanie tego przykleić. Do MiNote zamawiam więc razem z ramką. Ostatnio miałem naprawę MiNote PRO ale powiedziałem klientowi, że nie biorę tego bo nie ma dobrej metody na klejenie ekranu a nie ma obecnie LCD z ramką do PRO. Klient kupił LCD i naklejki na ali a ja je zmontowałem na życzenie. Ekran odchodził trochę ale klient to zaakceptował bo i tak założy silikon.

Kiedyś testowo na Mi4 próbowałem kropelki ale to porażka bo ten klej twardnieje szybko i nie nadaje się do takich połączeń.

No jeszcze nie testowałem cyjanoakrylanu e (elastycznego)...

Czyli jednak odkleja ci się ekran? Tu robiłem Note Pro i było to samo:

df47df0227cd1715be09c9a8765c905a.jpg

19607895416d6418322a835bc6cc0763.jpg

Wysłano z MI Note

Jak to jest z naprawą MI 4 w tym oficjalnym serwisie w Czechach? Ekrany MI4 też są klejone czy wymieniane w całości. Serwis chyba powinien wymieniać części kompletne a nie bawić się w półśrodki.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Czyli wszytko wyjdzie w praniu. Myślałem, że jak jest to oficjalny serwis gwarancyjny to muszą robić tylko na kompletnych częściach. Dlaczego xiaomiforsale.com nie daje możliwości wysyłki towaru do naprawy gwarancyjnej do Ciebie? Na stronie mają podany twój serwis jako oficjalny a jednak każą wysłać do Czech.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Stwierdzili, że póki co wyrabiają z naprawami i mają taniej ode mnie ;p Skoro tak to niech się bawią. Poza tym mi się nie opłaca współpraca z nimi na takiej zasadzie. Ja więcej zarabiam robiąc naprawy za pieniądze. Czasem drogie naprawy ale dobrze wykonane i na dobrych częściach. Z nimi trzeba ustalić stawki, że np. ekran do MI4 wymienię za tyle i tyle. A ta stawka jest za mała w porównaniu do mojej co biorę od moich klientów. A jak im mówię moją stawkę to twierdzą, że drogo. To mi się nie opyla.

Do tego dochodzi koszt części. Ekran do Mi4 mam ze 25 dolarów droższy od tego co używa Jiri i oni tez musieliby mi za to zapłacić.

Link to comment
Share on other sites

Powiedz to niektórym moim klientom, którzy wysyłają do mnie swój telefon by im w końcu go zrobić porządnie bo do tej pory serwisowali byle najtaniej byle gdzie. Takich przypadków mam w miesiącu kilka. A to digitizer podróbka do Mi4 zamontowany przez "serwis" z allegro, a to Mi3 poskładany tak, że nie ma zasięgu i urwany mikrorezystor z płyty głównej bo "serwis" nawet nie umie wtyczki odłączyć poprawnie, itp itd.

Oczywiście, nie mam tu nic do Jiriego. Skoro XFS nie chce większych środków przeznaczyć na realizację napraw to cóż można zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Acid, a jak z serwisowaniem dla iBuyGou? Robisz naprawy gwarancyjne?

33 minuty temu, kulig007 napisał:

Taka jest nasza mentalność. Niestety.

Dlatego mamy znane wszem i wobec stwierdzenie "Polak mądry po szkodzie", albo "chytry dwa razy traci".

Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka

O jakiej mentalności Ty gadasz? Kupilem telefon pewien tego, że serwis, skoro się nim XFS chwali, będzie robiony należycie. Tak jest z większością, jeśli nie wszystkimi sprzedawcami Xiaomi. Jestem w tym momencie (jak każdy, kto ma telefon Xiaomi) całkowicie zależny od XFS i jego decyzji, a nie od mojej mentalności. No nie... W sumie płacąc blisko 1,5k za telefon, mogę dać odpłatnie do naprawy do Acida i wtopić kolejne 500 PLN... Ech...

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, mrosi napisał:

Acid, a jak z serwisowaniem dla iBuyGou? Robisz naprawy gwarancyjne?

Tak. Aczkolwiek wciąż to zależy od nich bo oni mają dobry kontakt z chińskim serwisem i naprawy w Xiaomi przebiegają szybko. Myślę, że jeśli tu czekałeś miesiąc na naprawę u Jiriego to z ibuygou byś miał szybciej telefon gdybyś wysyłał do Chin. Z ibuygou dodatkowo jest luźniej i są naprawy które kierują do mnie. 

Ponadto wciąż z nimi współpracuję bliżej niż z XFS (gdzie prawie w ogóle).

Link to comment
Share on other sites

Acid, a jak z serwisowaniem dla iBuyGou? Robisz naprawy gwarancyjne?

33 minuty temu, kulig007 napisał: Taka jest nasza mentalność. Niestety.

Dlatego mamy znane wszem i wobec stwierdzenie "Polak mądry po szkodzie", albo "chytry dwa razy traci".

Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka

O jakiej mentalności Ty gadasz? Kupilem telefon pewien tego, że serwis, skoro się nim XFS chwali, będzie robiony należycie. Tak jest z większością, jeśli nie wszystkimi sprzedawcami Xiaomi. Jestem w tym momencie (jak każdy, kto ma telefon Xiaomi) całkowicie zależny od XFS i jego decyzji, a nie od mojej mentalności. No nie... W sumie płacąc blisko 1,5k za telefon, mogę dać odpłatnie do naprawy do Acida i wtopić kolejne 500 PLN... Ech...

Przeczytaj jeszcze raz moją odpowiedź, a potem post Acida - do którego się odniosłem.

Pisałem o ludziach, którzy u byle jakiego Janusza naprawiają telefony(tfuuuu chcą naprawić a wychodzą w gorszym stanie, niż przed), by potem szukać zbawienia u 'autoryzowanych' serwisantów.

A to, że Jiri z XFS, jako - teoretycznie- sprawdzony serwis, robi sobie tak na sztukę, to już inna kwestia. Tego nie chwalę. A wręcz ostro ganię. Ja też jakbym kupił w XFS, byłbym pewnie od nich zależny i wkur***ny po takich naprawach.

Link to comment
Share on other sites

Masz Mi4c to lepiej dobrze go trzymaj w dłoni. Z Mi4i też mam ten problem. A do tego modelu nie ma nawet naklejek na wymiar jak do Note czy Mi4. Po prostu nie ma. A mam taśmy niby firmowe 3M z allegro i dupa. Ekran się nie trzyma.

Link to comment
Share on other sites

Ale mieliby pewność, że telefony nie będą wracać ponownie a klienci będą zadowoleni.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Jeżeli xiaomiforsale.com będzie pozwalać na taką politykę i naprawy, które według mnie nie są gwarancyjne a raczej zabawy w domowym zaciszu skoro nie korzysta się z pełnowartościowych części. To klienci szybko się odwrócą od takiego sklepu. Ja nie odpuszczę jak mój Mi4 będzie źle zrobiony.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, kulig007 napisał:

Przeczytaj jeszcze raz moją odpowiedź, a potem post Acida - do którego się odniosłem.

Pisałem o ludziach, którzy u byle jakiego Janusza naprawiają telefony(tfuuuu chcą naprawić a wychodzą w gorszym stanie, niż przed), by potem szukać zbawienia u 'autoryzowanych' serwisantów.

A to, że Jiri z XFS, jako - teoretycznie- sprawdzony serwis, robi sobie tak na sztukę, to już inna kwestia. Tego nie chwalę. A wręcz ostro ganię. Ja też jakbym kupił w XFS, byłbym pewnie od nich zależny i wkur***ny po takich naprawach.

OK. Paniał ;)

 

 

1 godzinę temu, krzysztof1506 napisał:

Ale mieliby pewność, że telefony nie będą wracać ponownie a klienci będą zadowoleni.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Jeżeli xiaomiforsale.com będzie pozwalać na taką politykę i naprawy, które według mnie nie są gwarancyjne a raczej zabawy w domowym zaciszu skoro nie korzysta się z pełnowartościowych części. To klienci szybko się odwrócą od takiego sklepu. Ja nie odpuszczę jak mój Mi4 będzie źle zrobiony.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

A przepraszam bardzo..., co zrobisz? Pojedziesz do Czech jak się wypną...?

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, kulig007 napisał: Przeczytaj jeszcze raz moją odpowiedź, a potem post Acida - do którego się odniosłem.

Pisałem o ludziach, którzy u byle jakiego Janusza naprawiają telefony(tfuuuu chcą naprawić a wychodzą w gorszym stanie, niż przed), by potem szukać zbawienia u 'autoryzowanych' serwisantów.

A to, że Jiri z XFS, jako - teoretycznie- sprawdzony serwis, robi sobie tak na sztukę, to już inna kwestia. Tego nie chwalę. A wręcz ostro ganię. Ja też jakbym kupił w XFS, byłbym pewnie od nich zależny i wkur***ny po takich naprawach.

OK. Paniał

 

 

1 godzinę temu, krzysztof1506 napisał: Ale mieliby pewność, że telefony nie będą wracać ponownie a klienci będą zadowoleni.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Jeżeli xiaomiforsale.com będzie pozwalać na taką politykę i naprawy, które według mnie nie są gwarancyjne a raczej zabawy w domowym zaciszu skoro nie korzysta się z pełnowartościowych części. To klienci szybko się odwrócą od takiego sklepu. Ja nie odpuszczę jak mój Mi4 będzie źle zrobiony.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

A przepraszam bardzo..., co zrobisz? Pojedziesz do Czech jak się wypną...?

Jakoś to przeżyje ale więcej nic od nich nie kupię.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

  • mrosi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...