Tomasz Galicki Posted April 11 Posted April 11 Czołem wszystkim! W ciągu ostatnich dni, nagle przestały działać mi powiadomienia aplikacji na opasce. Nie zwróciłem uwagi, abym miał ostatnio jakiekolwiek aktualizacje systemu bądź aplikacji. Dane techniczne: Telefon: ONEPLUS Nord CE 2 IV2201 Opaska: Xiaomi SmartBand 9 D7F7. Wykonywane działania: - zresetowanie zegarka do ustawień fabrycznych - reinstalacja aplikacji MiFitness oraz czyszczenie pamięci aplikacji. - restart telefonu - ponowne parowanie zegarka - nadane wszystkie możliwe uprawnienia w aplikacji w menadżerze aplikacji telefonu Problematyka: - nagle z jakiegoś powodu w aplikacji MiFitness w zakładce "Powiadomienia i połączenia", opcja "Powiadomienia aplikacji" zmieniała mi się na "Wył". - po wejściu opcję "Powiadomienia aplikacji" w celu nadania uprawnień wyświetla się komunikat jak na załączonym zrzucie ekranu tj: "Wymagane uprawnienia, Zezwól tej aplikacji na wykorzystywanie powiadomień, aby wyświetlać je na monitorze aktywności. Stosowne uprawnienia można przyznać w Ustawieniach. Rozwiąż problemy". Po kliknięciu "OK" przechodzę do kolejnego ekranu ze spisem aplikacji "dozwolonych" i "odmówiono." Po próbie kliknięcia w jedno z "Mi Fitness" ekran wraca mi znowu do komunikatu o Wymaganych Uprawnieniach gdzie znów muszę kliknąć "OK" i się zapętla. Przy próbie kliknięcia w drugie "Mi Fitness" otrzymuję komunikat o "Aplikacja Ustawienia wciąż przestaje działać". I w ten sposób nie jestem w stanie zmienić ani uprawnień do powiadomień, ani wejść w ogóle w jakiekolwiek opcje tych powiadomień, które wyświetlają się pod komunikatem o wymaganiu uprawnień ;/. Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek rady, ponieważ zegarek służy mi tylko i wyłącznie do powiadomień jednej aplikacji, do niczego innego go nie używam i właśnie stracił dla mnie użyteczność :(.
Kacper Skrzypek Posted April 11 Posted April 11 W opcjach aplikacji Mi Fitness (w ustawieniach) zezwoliłeś na dostęp do ograniczonych ustawień (powinno to być w 3 kropkach)? Z tego co widzę w innych wątkach to pomagało.
Tomasz Galicki Posted April 11 Author Posted April 11 (edited) Widziałem ten wpis w internecie, u mnie taka opcja po kliknięciu 3 kropek nie widnieje :/. Zastanawiam się czy to nie problem po stronie samego systemu, bo z poziomu ustawień nie mogę zmienić ustawień do żadnej aplikacji, po prostu ustawienia "aplikacje ze specjalnym dostępem" -> "powiadomienia na urządzeniu i w aplikacjach" mi sie wykrzacza Edited April 11 by Tomasz Galicki
Kacper Skrzypek Posted April 11 Posted April 11 Być może tak jest, w normalnej sytuacji raczej nie powinno tak być. Możesz to zgłosić do OnePlusa, może naprawią.
Tomasz Galicki Posted April 11 Author Posted April 11 (edited) https://community.oneplus.com/thread/1832620255394922505 Tutaj ten temat został otwarty, dam znać w weekend po uwaleniu telefonu do fabryki. Edited April 11 by Tomasz Galicki
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now