Skocz do zawartości

Problem z aktualizacją, Problem z łączeniem sieci, Problem z aplikacją muzyka Mi


Gorti2702

Rekomendowane odpowiedzi

Witam obecnie borykam się z problemami które denerwuje mnie już od bardzo dawna i nie wiem jak sobie z nimi poradzić. Obecnie posiadamy telefon Mi 10 Pro i zainstalowałem system zgodnie z zasadami ze strony MIUI Polska. Obecna wersja systemu jaką posiadam jest to MIUI 13.0.4. Kiedy pojawiła się nowa aktualizacja starałem się ją zainstalować ale niestety nie wiem co się stało, mój telefon nie jest w stanie zainstalować jakiej kolwiek aktualizacji, ponieważ za każdym razem kiedy klikam przycisk aktualizuj, mój telefon jest w stanie restartu i nie pobiera nowej wersji aktualizacji. Po restarcie telefonu okazuje się że jestem w punkcie wyjścia i telefon pokazuje mi cały czas że mogę pobrać nową aktualizację. Dodatkowo zmiany jakie zaobserwowałem do tej pory których wcześniej nie było to na przykład:

1. Pogorszenie się jakości wykrywania sieci przez telefon (polega to na tym że w pewnym momencie sieci które wykrywa mój telefon całkowicie znikają i telefon nie jest w stanie wykryć żadnej sieci. Czasami muszę uruchomić ponownie telefon po to aby sieci znalazły się ponownie. Jest to niestety bardzo męczące.

2. Aplikacja muzyka Mi nie odtwarza już muzyki w tle jak robiła to do tej pory. Dodatkowo jeśli chcę pobrać aktualizację ze sklepu Play okazuje się że nie mogę tego zrobić mimo że mam możliwość aktualizacji tej aplikacji.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tych problemów.

IMG_20230323_120150.jpg

IMG_20230323_120136.jpg

IMG_20230323_115924.jpg

IMG_20230323_120108.jpg

IMG_20230323_115824.jpg

Screenshot_2023-03-23-11-58-03-246_com.android.vending.jpg

Screenshot_2023-03-23-11-57-39-731_com.miui.player.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem TWRP. Udało mi się zaktualizować MIUI do najnowszej wersji  (MIUI 14). Udało mi się również zaktualizować aplikacje muzyka MI.  Wyjąłem karty że slotu SIM i dokonałem restartu sieci. 

Mogę powiedzieć że wszystkie moje problemy zniknęły.

Dziękuję bardzo za pomoc w rozwiązaniu tych problemów.

Jak by się coś zmieniło lub zepsuło to dam znać w tym temacie.

 

Screenshot_2023-03-26-01-02-50-194_com.miui.home-edit.jpg

Screenshot_2023-03-26-01-03-31-192_com.android.updater.jpg

Screenshot_2023-03-26-01-02-37-954_com.miui.player.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Niestety nie i nie wiem co zrobić. Posiadam kartę Play i Telia (Norweska). Zaniosłem telefon do serwisu ale powiedzieli mi że to nie wina telefonu lecz prawdopodobnie karty SIM. Wymieniłem kartę Play na nową I chyba będę musiał wymienić kartę Telia też na nową. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Gorti2702 napisał:

Niestety nie i nie wiem co zrobić. Posiadam kartę Play i Telia (Norweska). Zaniosłem telefon do serwisu ale powiedzieli mi że to nie wina telefonu lecz prawdopodobnie karty SIM. Wymieniłem kartę Play na nową I chyba będę musiał wymienić kartę Telia też na nową. 

Wydaję mi się że p Polska i Norweska karta SIM się ze sobą gryzą. Skonsultuję się jeszcze z norweskim operatorem telefonicznym Telia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...