Gorti2702 Opublikowano 23 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 Witam obecnie borykam się z problemami które denerwuje mnie już od bardzo dawna i nie wiem jak sobie z nimi poradzić. Obecnie posiadamy telefon Mi 10 Pro i zainstalowałem system zgodnie z zasadami ze strony MIUI Polska. Obecna wersja systemu jaką posiadam jest to MIUI 13.0.4. Kiedy pojawiła się nowa aktualizacja starałem się ją zainstalować ale niestety nie wiem co się stało, mój telefon nie jest w stanie zainstalować jakiej kolwiek aktualizacji, ponieważ za każdym razem kiedy klikam przycisk aktualizuj, mój telefon jest w stanie restartu i nie pobiera nowej wersji aktualizacji. Po restarcie telefonu okazuje się że jestem w punkcie wyjścia i telefon pokazuje mi cały czas że mogę pobrać nową aktualizację. Dodatkowo zmiany jakie zaobserwowałem do tej pory których wcześniej nie było to na przykład: 1. Pogorszenie się jakości wykrywania sieci przez telefon (polega to na tym że w pewnym momencie sieci które wykrywa mój telefon całkowicie znikają i telefon nie jest w stanie wykryć żadnej sieci. Czasami muszę uruchomić ponownie telefon po to aby sieci znalazły się ponownie. Jest to niestety bardzo męczące. 2. Aplikacja muzyka Mi nie odtwarza już muzyki w tle jak robiła to do tej pory. Dodatkowo jeśli chcę pobrać aktualizację ze sklepu Play okazuje się że nie mogę tego zrobić mimo że mam możliwość aktualizacji tej aplikacji. Będę bardzo wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Skrzypek Opublikowano 23 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 Godzinę temu, Gorti2702 napisał(a): ponieważ za każdym razem kiedy klikam przycisk aktualizuj, mój telefon jest w stanie restartu i nie pobiera nowej wersji aktualizacji Nie masz TWRP. Musisz go zainstalować przez Fastboota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorti2702 Opublikowano 23 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 Czy stracę wszystkie dane jak to zrobię ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 23 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 Jak wybierzesz skrypt aktualizacji, a nie pierwszej instalacji to nie stracisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorti2702 Opublikowano 23 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2023 Ok, zrobię to i dam znać czy problemy zniknęły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorti2702 Opublikowano 26 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2023 Zainstalowałem TWRP. Udało mi się zaktualizować MIUI do najnowszej wersji (MIUI 14). Udało mi się również zaktualizować aplikacje muzyka MI. Wyjąłem karty że slotu SIM i dokonałem restartu sieci. Mogę powiedzieć że wszystkie moje problemy zniknęły. Dziękuję bardzo za pomoc w rozwiązaniu tych problemów. Jak by się coś zmieniło lub zepsuło to dam znać w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorti2702 Opublikowano 26 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2023 Niestety cały czas mam problem z łączeniem sieci komórkowej. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
certino Opublikowano 1 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2023 @Gorti2702 udało Ci się rozwiązać problem? Mam to samo. Pomaga restart albo włączenie i wyłączenie trybu samolotowego ale pomaga na 2-3 minuty i znowu brak połączenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorti2702 Opublikowano 4 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 Niestety nie i nie wiem co zrobić. Posiadam kartę Play i Telia (Norweska). Zaniosłem telefon do serwisu ale powiedzieli mi że to nie wina telefonu lecz prawdopodobnie karty SIM. Wymieniłem kartę Play na nową I chyba będę musiał wymienić kartę Telia też na nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorti2702 Opublikowano 4 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 5 godzin temu, Gorti2702 napisał: Niestety nie i nie wiem co zrobić. Posiadam kartę Play i Telia (Norweska). Zaniosłem telefon do serwisu ale powiedzieli mi że to nie wina telefonu lecz prawdopodobnie karty SIM. Wymieniłem kartę Play na nową I chyba będę musiał wymienić kartę Telia też na nową. Wydaję mi się że p Polska i Norweska karta SIM się ze sobą gryzą. Skonsultuję się jeszcze z norweskim operatorem telefonicznym Telia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się