5555g5 Posted March 11 Share Posted March 11 (edited) Witam, jestem posiadaczem zmodyfikowanej M365. Hulajnogę używam dosyć często, nigdy nie było z nią problemów aż do wczorajszego powrotu z pracy gdy złapał mnie dość duży deszcz. Postanowiłem dziś włączyć hulajnogę, ukazał się bląd 21 (Błąd komunikacji z BMS) nie wiedziałem co zrobić - przyszedłem godzinę później gdyś chciałem ją rozkręcać i mojemu zdziwieniu odpaliła już normalnie (bez błędu). Przejechałem się trochę, i w 10 sekund bateria ze 100% spadła do 85%. Nigdy nie miałem takiego problemu, dodam że posiadam dodatkową baterię firmy CityLion. ps. gdy hulajnoga jest wyłączona kilka minut, stan baterii znów wraca do 100%. (8011mAh) i strasznie skacze w dół i górę. Tutaj info z m365 tools: (dziwne w ogóle że bateria ma 35stopni skoro w mieszkaniu jest 20.) Pierwszy screen po uruchomieniu, drugi po 5 sekundach jazdy. Proszę o pilną pomoc! Czy w ogóle próbować ładować tą hulajnogę? Dodam, że po dłuższym włączeniu hulajnogi napięcie na celi 6 spadło do 2,35v a na celi 7 wzrosło do 5,5v. EDIT: jeszcze dłuższe włączenie - 40,95v - 5% 450mAh skaczące w górę i w dół Edited March 11 by 5555g5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
5555g5 Posted March 11 Author Share Posted March 11 (edited) Otworzyłem hulajnogę, w środku wszystko mokre. Zostawiam na noc do wyschnięcia Edit: BMS który świecil na niebiesko przestał świecić, odłączyłem akumulator prawdopodobnie wyzionął ducha (jak to mogę sprawdzić)? Pozostała elektronika całe szczęście działa, bo na zewnętrznym aku hulajnoga odpala. Edited March 11 by 5555g5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Battery_Saver Posted March 15 Share Posted March 15 jeśli bms nie świeci to znaczy, że albo jest uszkodzony albo poszedł bezpiecznik. Trzeba to sprawdzić. Mam oczywiście dobrą radę: jeśli w komorze podestu było mokro - wymień wszystko poza podestem, bo wysuszona elektronika, jeśli będzie działać - może paść w każdym momencie. A ten każdy moment zawsze jest taki, w którym będziesz się najmniej spodziewał i najmniej by Ci to pasowało. Nie wspominam o możliwości zwarcia na ogniwach i zapaleniu się zalanego aku, a jak wiadomo, baterie Litowe są bardzo trudne do ugaszenia, ba, nawet straż nie gasi takich aku, tylko zabezpiecza wszystko wokół i czeka aż chemia się wypali. powodzenia 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now