Jump to content

Zmiana blokady z 20 / 25 km/h

pw_pw
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich, jestem tu nowy. Po przeczytaniu wielu postów na fb i tu dalej nie znalazłem konkretnej odpowiedzi co do mojej hulajnogi. Właśnie kupiłem Mi pro 2, aktywowałam ją przez mi home, ale nie aktualizowałam oprogramowania, a cały czas o to woła. I tu moje pytanie czy jest możliwe aby odblokować ją na w trybie sport na 25 km/h? Obecnie i na D i na S jedzie max 20 km/h Nie potrzebuje żadnych modów na 33 km/h,  wystarczy 25km/h. Jest to w ogóle możliwe? Proszę o proste odpowiedzi bo jestem zielony w temacie 😄Screenshot_2022-07-20-18-11-17-549_com.xiaomi.smarthome.thumb.jpg.63834d3af073f3976000c82e15e55bb3.jpgScreenshot_2022-07-20-18-11-42-422_com.xiaomi.smarthome.thumb.jpg.84a48e7ba00dcc9f7ee2df1cbae9be4c.jpg

Screenshot_2022-07-20-18-13-02-780_com.xiaomi.smarthome.jpg

IMG_20220720_181621.jpg

Wszystko masz opisane w innych tematach-poczytaj ...poczytaj wszystkiego się dowiesz .. w skrócie na razie nie ma softu na złamanie poprzez ...poklikanie w telefonie..... można ale trzeba kombinować ze starymi kierownicami poczytaj 

Witam podepnę się pod temat, mam podobny dylemat co kolega "pw_pw" i pewnie wielu innych, po przeczytaniu wielu tematów chciałbym spytać w moim przypadku gdybym chciał podnieść prędkość muszę wymienic dashboard mając BLE w swojej hulajnodze poniżej 1.5.7 ?

Hulajnoga nie aktualizowana przez XIAOMI HOME

Prod 01/2022

BLE 1.3.6

DRV 2.4.5

BMS 1.7.0

Podejrzałem i mam ESC V3.1

Edited by przemek410
Zmiana
  • Like 1

• 2 weeks later...

Mam hulajnogę na rynek ne, gdzie tryb sport jest zablokowany na 20km/h. Wersja oprogramowania jest taka, że niby mogę wgrać soft który odblokuje. Pytanie które pliki mam wgrać? Wgrywamy przez m365downg? Chcę wgrać standardowy soft aby tylko odblokować prędkość na 25km/h.

Screenshot_20220802-195039_m365 Tools.jpg

• 2 weeks later...
W dniu 21.07.2022 o 18:17, przemek410 napisał: