Katusek Posted May 15, 2022 Share Posted May 15, 2022 Witam, mam problem z Mi Band 6 NFC. Polega on na tym, że kiedy chcę włączyć trening, to opaska nie może mnie zlokalizować(cały czas wyślietla się "pozycjonowanie". Mam włączoną lokalizację, więc nie mam już pomysłów o co chodzi. Z góry dzięki za odpowiedź. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted May 15, 2022 Share Posted May 15, 2022 A ten test przeprowadzasz w domu czy na otwartej przestrzeni?Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katusek Posted May 15, 2022 Author Share Posted May 15, 2022 W domu, a jest jakaś różnica? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted May 16, 2022 Share Posted May 16, 2022 Kolosalna, odbiorniki w zegarkach mają słaba czułość, więc w pomieszczeniach ciężko jest uzyskać fixa.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
FromWP Posted May 16, 2022 Share Posted May 16, 2022 Mi band 6 korzysta chyba z GPS w telefonie. Jak telefon potrafi znaleźć lokalizację w pomieszczeniu to powinno działać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted May 16, 2022 Share Posted May 16, 2022 A to kurde myślałem że w opasce jest, nie zerkałem w specyfikację.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ja_myx Posted May 29, 2022 Share Posted May 29, 2022 Mam dokładnie ten sam problem, oczywiście na otwartej przestrzeni. Każdy trening działa ok, problem jest tylko z jazda na rowerze. Na opasce cały czas pozycjonowanie, natomiast z aplikacji mozna uruchomic jazdę na rowerze, liczy dystans i prędkość do momentu gdy ekran w telefonie jest aktywny, po wygaszeniu koniec. Jak temu zaradzic, proszę o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FromWP Posted May 29, 2022 Share Posted May 29, 2022 41 minut temu, Ja_myx napisał: po wygaszeniu koniec Dziwne że tylko jazda na rowerze szwankuje. Jakiej apki używasz? Jak przestaje działać po wygaszeniu ekranu to możliwe że nie wszystkie potrzebne uprawnienia ma nadane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ja_myx Posted May 30, 2022 Share Posted May 30, 2022 Zepp life Link to comment Share on other sites More sharing options...
FromWP Posted May 30, 2022 Share Posted May 30, 2022 To sprawdź czy masz oszczędzanie energii dla Zepp live bez ograniczeń i czy kłódka założona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ja_myx Posted May 30, 2022 Share Posted May 30, 2022 Możesz pokierować gdzie tego szukać? Jest w ogóle szansa żeby odpalić rower z opaski, skoro każde inne treningi można😤 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FromWP Posted May 30, 2022 Share Posted May 30, 2022 @Ja_myxa jaki masz telefon Xiaomi? Jak tak to przytrzymujesz palcem ikonę Zepp, klikasz w info i znajdujesz oszczędzanie baterii, ustawiasz bez ograniczeń. Kłódka: na ekranie ostatnich aplikacji przytrzymujesz Zepp, pojawia się wśród ikon kłódka i klikasz w nią. Co do odpalania roweru z opaski, nie wiem. Ale jak bieg, spacer działają to i rower powinien. Może błąd firmware w opasce, albo apki Zepp. Dzisiaj była u mnie aktualizacja Zepp live. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ja_myx Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 Telefon samsung. Wczoraj w apce zglosiłam problem opisałam i wysłałam. Wieczorem w domu udalo się 2x uruchomic rower z opaski, dzis proby na dworze i znow problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
machine-dnb Posted June 15, 2022 Share Posted June 15, 2022 Czyść Miałem ten sam problem i nawet zaniosłem zegarek do reklamacji. Serwis po sprawdzeniu przyznał mi zupełnie nową opaskę ze sklepu 'nówka sztuka' ale błąd się powtarzał. W dalszym ciągu nie włączał się trening - rower - spacer a jak się jakimś cudem włączał, to nie było zapisanej przebytej trasy w historii aplikacji Zepp Life. Postanowiłem kolejny raz pójść do sklepu porozmawiać ze sprzedawcą, ponieważ stwierdziłem, że wina może leżeć po mojej stronie, a nie opaski i nanormalniej w świecie muszę robić coś źle, ale sprzedawca również nie znał odpowiedzi, w czym tkwi problem, za to polecił mi kontakt z infolinią i tak też zrobiłem. W trakcie rozmowy z konsultantem zostałem zapytany, czy włączam trening przez opaskę, czy przez aplikację. Odpowiedziałem, że przez opaskę. Konsultant wtedy doradził mi, żebym włączył trening przez aplikację. I w ten sposób mój problem został rozwiązany. Infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 20:00. Można wówczas dzwonić na numer +48 800 111 332, zadawać pytania i dowiedzieć się wszystkiego, co dotyczy naprawy sprzętu lub jego serwisowania... Dziękuję za uwagę i pozdrawiam : ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now