Jump to content

Problem z lokalizacją


Katusek
 Share

Recommended Posts

Witam, mam problem z Mi Band 6 NFC. Polega on na tym, że kiedy chcę włączyć trening, to opaska nie może mnie zlokalizować(cały czas wyślietla się "pozycjonowanie". Mam włączoną lokalizację, więc nie mam już pomysłów o co chodzi. Z góry dzięki za odpowiedź.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mam dokładnie ten sam problem, oczywiście na otwartej przestrzeni. Każdy trening działa ok, problem jest tylko z jazda na rowerze. Na opasce cały czas pozycjonowanie, natomiast z aplikacji mozna uruchomic jazdę na rowerze, liczy dystans i prędkość do momentu gdy ekran w telefonie jest aktywny, po wygaszeniu koniec. Jak temu zaradzic, proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

41 minut temu, Ja_myx napisał:

 po wygaszeniu koniec

Dziwne że tylko jazda na rowerze szwankuje. Jakiej apki używasz? Jak przestaje działać po wygaszeniu ekranu to możliwe że nie wszystkie potrzebne uprawnienia ma nadane

Link to comment
Share on other sites

@Ja_myxa jaki masz telefon Xiaomi? Jak tak to przytrzymujesz palcem ikonę Zepp, klikasz w info i znajdujesz oszczędzanie baterii, ustawiasz bez ograniczeń. Kłódka: na ekranie ostatnich aplikacji przytrzymujesz Zepp, pojawia się wśród ikon kłódka i klikasz w nią. Co do odpalania roweru z opaski, nie wiem. Ale jak bieg, spacer działają to i rower powinien. Może błąd firmware w opasce, albo apki Zepp. Dzisiaj była u mnie  aktualizacja Zepp live.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Czyść

Miałem ten sam problem i nawet zaniosłem zegarek do reklamacji. Serwis po sprawdzeniu przyznał mi zupełnie nową opaskę ze sklepu 'nówka sztuka' ale błąd się powtarzał. W dalszym ciągu nie włączał się trening - rower - spacer a jak się jakimś cudem włączał, to nie było zapisanej przebytej trasy w historii aplikacji Zepp Life. Postanowiłem kolejny raz pójść do sklepu porozmawiać ze sprzedawcą, ponieważ stwierdziłem, że wina może leżeć po mojej stronie, a nie opaski i nanormalniej w świecie muszę robić coś źle, ale sprzedawca również nie znał odpowiedzi, w czym tkwi problem, za to polecił mi kontakt z infolinią i tak też zrobiłem. W trakcie rozmowy z konsultantem zostałem zapytany, czy włączam trening przez opaskę, czy przez aplikację. Odpowiedziałem, że przez opaskę. Konsultant wtedy doradził mi, żebym włączył trening przez aplikację. I w ten sposób mój problem został rozwiązany.

Infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 20:00. Można wówczas dzwonić na numer +48 800 111 332, zadawać pytania i dowiedzieć się wszystkiego, co dotyczy naprawy sprzętu lub jego serwisowania...

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam : )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...