Fabrizi0 Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 Witam Jestem nowy na tym forum. Mam problem z swoim MI 9. Niestety często muszę w pracy przekierowywać rozmowy. Jak już wyłączyłem przekierowania to nadal pojawia się informacja o przekierowaniu choć po wejściu w ustawienia są wyłączone. Uruchamiałem telefon ponownie kilka razy i ciągle to samo. Stwierdziłem,że czas na hard reset, wyczyściłem WIPE DATA i telefon się uruchamia lecz woła od mnie hasła do konta, próbowałem różnych haseł i nic. SMS z resetem hasła też nie przychodzą. Nie mam kompletnie pomysłu jak to zrobić..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 Telefon jest Twój od nowości czy kupiłeś używkę?Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabrizi0 Posted March 11, 2022 Author Share Posted March 11, 2022 Telefon jest mój od nowości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 No to musisz sobie przypomnieć jakie dane podałeś przy zakładaniu konta i jakie hasło, czy konto zakładałeś na maila czy na nr telefonu.Jak nie jesteś w stanie tego sobie przypomnieć to trzeba odezwać się do suportu Xiaomi, z udokumentowaniem zakupu, żeby odpięli telefon od konta.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabrizi0 Posted March 11, 2022 Author Share Posted March 11, 2022 Zakładałem na nr. telefonu i próbowałem poprzez stronę zresetować hasło,lecz bezskutecznie. Czyli muszę mieć fakturę zakupu? Normalnie mogę się skontaktować poprzez https://mi-home.pl/kontakt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 Jaki komunikat się pojawia po próbie resetu po przez nr telefonu?Masz dostęp do tego nr telefonu na który zakładałeś konto? Potrzebny jest dokument zakupu telefonu. Chociaż czasami wystarczy fotka pudełka z numerami imei. To już ustalisz po przez suport.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabrizi0 Posted March 11, 2022 Author Share Posted March 11, 2022 (edited) 1.This device is locked.... 2. Mam dostęp do numeru telefonu cały czas. 3. Wszystkie papiery do telefonu posiadam. Skontaktowałem się z supportem. Czy faktycznie muszę wysyłać telefon aby mi go odblokowali? Niestety telefonicznie nikt tego nie zrobi. Edited March 11, 2022 by Fabrizi0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kacper Skrzypek Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 Są serwisy, które pozwalają zrobić to zdalnie (np. MiCenter). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted March 12, 2022 Share Posted March 12, 2022 Wifi/dane komórkowe masz załączone?Zaloguj się na konto Xiaomi do którego jest przypisany telefon, ale z kompa przez przeglądarkę, i zobacz czy możesz odpiąć telefon od konta.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now