Skocz do zawartości

Fabrizi0

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Fabrizi0

Mitu

Mitu (1/14)

  • First Post
  • Conversation Starter

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. 1.This device is locked.... 2. Mam dostęp do numeru telefonu cały czas. 3. Wszystkie papiery do telefonu posiadam. Skontaktowałem się z supportem. Czy faktycznie muszę wysyłać telefon aby mi go odblokowali? Niestety telefonicznie nikt tego nie zrobi.
  2. Zakładałem na nr. telefonu i próbowałem poprzez stronę zresetować hasło,lecz bezskutecznie. Czyli muszę mieć fakturę zakupu? Normalnie mogę się skontaktować poprzez https://mi-home.pl/kontakt ?
  3. Telefon jest mój od nowości.
  4. Witam Jestem nowy na tym forum. Mam problem z swoim MI 9. Niestety często muszę w pracy przekierowywać rozmowy. Jak już wyłączyłem przekierowania to nadal pojawia się informacja o przekierowaniu choć po wejściu w ustawienia są wyłączone. Uruchamiałem telefon ponownie kilka razy i ciągle to samo. Stwierdziłem,że czas na hard reset, wyczyściłem WIPE DATA i telefon się uruchamia lecz woła od mnie hasła do konta, próbowałem różnych haseł i nic. SMS z resetem hasła też nie przychodzą. Nie mam kompletnie pomysłu jak to zrobić.....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...