Skocz do zawartości

Problem z połączeniami, rękojmia MediaMarkt?


dj244

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem posiadaczem mi 11 od przedsprzedaży, od pewnego czasu borykam się z problemem połączeń - ludzie którzy do mnie dzwonią nie mają sygnału, na końcu dostają informacje o błędnym numerze, braku numeru lub numer jest za krótki xD Z mojej strony problem objawiał się tym że ktoś odbierał, nie słyszał mnie, a nagle w trakcie rozmowy pojawiała się informacja o ponownym łączeniu z numerem. Kontaktowałem się z obsługą Orange, z konsultantem rozmawiałem 20 minut, kiedy próbował się do mnie połączyć również miał ten problem, sprawdził wszystkie logi, btsy itp. mówi że ze strony operatora wszystko git. Dostałem od niego takie potwierdzenie na maila jeżeli składałbym reklamacje. Zmieniałem gniazdo karty SIM na SIM2 i problem nadal występuje. Pożyczyłem telefon i od 2 dni na jakimś Samsungu problemu nie ma. Teraz pytanie co do rękojmi - kontaktuje się z Media Markt czy od razu im wysyłać produkt z jakimś formularzem? Dołączyć potwierdzenie od operatora? Czy jest szansa na szybką wymianę np. na nowy telefon czy raczej będą starać się naprawić? Jeżeli ktoś ma informacje prosiłbym o pomoc :)

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Bico napisał:

A przywracałeś może telefon do ustawień fabrycznych? 

Nie, problem ustępował po restarcie telefonu, ale problem jest o tyle losowy że nie mogę sobie pozwolić na co chwilę przywracanie fabrycznych i przekładanie SIM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, stereo0 napisał:

To może być problem z kartą SIM. Czy na innym telefonie jest to samo?

Od 2 dni mam kartę w Samsungu A5, problemu nie zauważyłem, narzeczona dzwoni co jakąś godzinę i jest OK, także póki co odrzucam problem karty SIM. Dodam, że podczas kiedy ktoś próbował się dodzwonić, dane mobilne działały poprawnie, a czasami dostawałem SMS że ktoś próbował się skontaktować (jakbym nie miał zasięgu) mimo że zasięg miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, dj244 napisał:

Nie, problem ustępował po restarcie telefonu, ale problem jest o tyle losowy że nie mogę sobie pozwolić na co chwilę przywracanie fabrycznych i przekładanie SIM.

Może warto jednak sprawdzić to przywrócenie do fabrycznych zanim się odeśle na rękojmie, wiesz jak to potrafi być z naszym kochanym Miui :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Bico napisał:

Może warto jednak sprawdzić to przywrócenie do fabrycznych zanim się odeśle na rękojmie, wiesz jak to potrafi być z naszym kochanym Miui :D

W sumie masz rację, 2 dni testów to mam chociaż potwierdzenie, dam fabrykę, jeżeli problem będzie się powtarzał to odsyłam. Co do rękojmi (przyznam że nigdy jeszcze nic nie musiałem oddawać) to muszę pierw skontaktować się z Media Markt czy drukować jakiś formularz i wysyłka bez poprzedniego kontaktu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dj244 napisał:

W sumie masz rację, 2 dni testów to mam chociaż potwierdzenie, dam fabrykę, jeżeli problem będzie się powtarzał to odsyłam. Co do rękojmi (przyznam że nigdy jeszcze nic nie musiałem oddawać) to muszę pierw skontaktować się z Media Markt czy drukować jakiś formularz i wysyłka bez poprzedniego kontaktu?

Najlepiej będzie z konsultantem się skontaktować żeby żadnej gafy nie popełnić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem podobny temat, Mi11 soft w wersji global 12.0.13 potem 12.5.1 i raz na kilka dni zdarzała się sytuacja, że dzwoni do mnie ktoś, odbieram, nic nie słychać. Wyłączę ekran, włączę i dalej ktoś dzwoni, tak jakbym nie odebrał, przesuwam palcem, żeby odebrać i dalej nic i tak w kółko. Następnie jak dana osoba przestanie dzwonić, to ja nie mogę wykonać żadnego połączenia, restart telefonu i wszystko działa jak należy. Nie udało mi się tego rozwiązać, przeszedłem na xiaomi.eu i problem zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.05.2021 o 13:15, Olsen napisał:

Przerabiałem podobny temat, Mi11 soft w wersji global 12.0.13 potem 12.5.1 i raz na kilka dni zdarzała się sytuacja, że dzwoni do mnie ktoś, odbieram, nic nie słychać. Wyłączę ekran, włączę i dalej ktoś dzwoni, tak jakbym nie odebrał, przesuwam palcem, żeby odebrać i dalej nic i tak w kółko. Następnie jak dana osoba przestanie dzwonić, to ja nie mogę wykonać żadnego połączenia, restart telefonu i wszystko działa jak należy. Nie udało mi się tego rozwiązać, przeszedłem na xiaomi.eu i problem zniknął.

Temat troszkę się różni od mojego, ale jeżeli problem z softem to XD. Zastanawiałem się też czy to nie problem dialera Googla, ewentualnie zmian regionu na Szwajcarie do OTA. Przez tydzień na Samsungu nie miałem problemu, właśnie robię fabrykę i zobaczymy. Będę miał chociaż research i nie będą mi mogli odesłać telefonu z informacją że zrobili reset i wszystko działa XD  

Dnia 19.05.2021 o 22:09, Misiuu21 napisał:

@dj244a sprawdź jakość połączeń na wyłączonych ustawieniach VoLTE i VoWiFi. 

 

Sprawdzałem, na włączonym, wyłączonym i na danych mobilnych też wyłączonych problem się pojawiał. 

 

Potestuję po fabryce i dam ewentualnie znać co wyjdzie, może komuś problem też się przytrafi i coś pomoże ten post. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Swoją Mi11 kupiłem w przedsprzedaży. Moim operatorem jest Orange. Mając włączoną funkcję VoLTE miałem taki problem, że dzwoniąc do kogoś osoba mnie nie słyszała, ja natomiast słyszałem osobę do której dzwoniłem. Po rozłączeniu i ponownym połączeniu wszystko działało. Kolejny problem był taki, że mając zasięg osoby i tak nie mogły się do mnie dodzwonić. Po wyłączeniu funkcji VoLTE telefon zaczął działać normalnie. Działo się to na softach przed Miui 12.5. Dałem sobie spokój i więcej nie testowałem VoLTE.

Niestety jakiś tydzień po aktualizacji do Miui 12.5 zasięg zaczął wariować. Czasami nie było w ogóle zasięgu, zero kresek, czasami kreski się pojawiały ale nie mogłem dzwonić tak jakby nie było karty sim. Przełożyłem moją kartę z Mi11 do innego telefonu i nie było problemu. Włożyłem kartę żony do Mi11 i efekt podobny, niby zasięg jest ale dzwonić i odbierać połączeń nie można.

Zrobiłem reset do ustawień fabrycznych. Nie pomogło, teraz nie ma ani jednej kreski, zasięg się nie pokazuje. Jedyny sposób na połączenia to WifiCalling.

Zgłosiłem w ten weekend przez internet z tytułu rękojmi telefon do naprawy. Mam nadzieję, że jutro Neonet się odezwie i będę mógł wysłać telefon do naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Master_tech jakbym miał korzystać z rękojmi to jako wymiana sprzętu na nowy bez wad (robiłem tak z laptopem i mikserem). Ale ja to ja. Jeśli po roku telefon by się uszkodził to wiadomo gwarancja z naprawą, a nie nowy sprzęt odsyłać do naprawy przy rękojmi i się zastanawiać w jakim stanie wróci xD no ale wasza kasa i życie. Nie wtrącam się już w tym wątku

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stereo0 masz rację, napisałem korektę, że chciałbym wymianę na nowy.

Odpowiedź Neonet:

Pana reklamacja została uznana.

Z powodu nadmiernych kosztów związanych z wymianą towaru na nowy, proponujemy jego nieodpłatną naprawę, doprowadzając tym samym 
towar do stanu zgodnego z umową. 
O wysyłce naprawionego towaru zostanie Pan poinformowany w oddzielnej korespondencji.
Edytowane przez Master_tech
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Cześć,

Mam do was pytanie od 2 dni mam przeniesiony nr z Tmobile do Orange flex i po włożeniu karty sim orange do MI 11 mam zero zasiegu jakby telefon nie widział w ogóle kart sim. Po włożeniu karty do każdego innego telefonu nie ma problemu, jest zasięg można dzwonić pisać i korzystać. Czy macie jakieś pomysly co można z tym zrobić??

received_929440264417624.jpeg

received_399871238635084.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...